LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeker prijs

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
raamkla1800
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2009 10:55

Zeker prijs

Ongelezen bericht door raamkla1800 »

Hallo, ik wil iets kwijt over Zeker Prijs, misschien heeft iemand daar al van gehoord. Iemand van Zeker Prijs ,meestal een erge lieve dame, belt je op ,om deel te nemen aan Zeker Prijs. Er word gezegd, zou u het leuk vinden ,nu eens prijzen te winnen, misschien wel een auto of andere mooie artikelen Zij zeggen,dat ze ongeveer aan 500 puzzles per maand mee doen en dan heb je Zeker Prijs. Ik heb het afgesloten voor 3 maanden van Februari tot en met April en hoef maar 2x te betalen en stopt dan automatisch. Ik heb nu 2 maanden betaald à € 24.95 en heb tot nu toe geen prijs gezien. Heb met ze gebeld, maar het kan in April vallen die prijzen, of na April is ook mogelijk. Ik wil graag weten,die dit leest,wat u er over denkt. Het gaat om Zeker Prijs Postbus 4081, 5604EB Eindhoven. Tel.nr. 0900-1277777
zekerprijs.nl [email protected]

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: Zeker prijs

Ongelezen bericht door armiva »

Niet op ingaan.
Ben ook eens gebeld. Ook 24,95 per maand. Alleen heette het toen anders. Je had een hele grote kans om iets te winnen. Nou, mooi niet. Heb na 3 maanden weer bedankt. Las toen ook op een forum, dat andere mensen ook nog niets hadden gewonnen.

cpatist
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2009 22:00

Re: Zeker prijs

Ongelezen bericht door cpatist »

Ook ik heb me laten verleiden tot deelname aan Zeker Prijs, omdat het mij toescheen, dat met deelname aan 600 wedstrijden per maand, zoals ze verklaarden door de telefoon, je toch, statistische gezien na een aantal maanden wel eens prijsje zou moeten binnenhalen.
Wanneer je de website van Zeker Prijs bekijkt en het overzicht leest van de voor jou gespeelde prijsvragen (heb ik nu net pas na een aantal maanden voor het eerst gedaan) dan zien je dat al die prijsvragen fake zijn, verzonnen dus. Ik ga dus mijn deelname opzeggen, en vervolgens nog maar eens een intelligentietest doen.

Voor de redactie van Radar een mooi onderwerp: al die fake-prijsvragen, waarmee je getild wordt. Denk ook eens aan Moneymiljonair en alles wat je daar kunt winnen. Dus niet. Ik vraag me af ofg na te gaan is, of bij al die mooie commerciele aanbiedingen ooit wel eens echt een prijs wordt weggegeven.
Door onze hebzucht stinken we er iedere keer weer in.

mammanessa
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 okt 2008 09:06

Re: Zeker prijs

Ongelezen bericht door mammanessa »

Ik heb een jaar geleden hier ook mee ingestemd, nu een jaar later krijg ik ineens een rekening van 106,80 en dus dat hele gebeuren is dus niet iets voor 3 maanden, maar dat loopt gewoon door!!!! Nog nooit wat gewonnen, vuile oplichters zijn het!

Moet ik dit nou gaan betalen of niet?

radeloos01
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 dec 2009 18:49

Re: Zeker prijs

Ongelezen bericht door radeloos01 »

Zie hier mijn berichtje:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 29&t=76980

Gaat om hetzelfde bedrijf???????

rommie
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:18

Re: Zeker prijs

Ongelezen bericht door rommie »

Een website waar niet eens een adres bij staat, daar moet je nooit op in gaan!
En wanneer een prijs gaat vallen, dat kunnen ze heel ruim nemen. Dat kan zelfs over 20/30 jaar zijn. :)

rommie
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:18

Re: Zeker prijs

Ongelezen bericht door rommie »

radeloos01 schreef:Zie hier mijn berichtje:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 29&t=76980

Gaat om hetzelfde bedrijf???????


Het is wel hetzelfde principe dan die andere site. Op whois.net kon ik bij de andere niet de aanmelder vinden. Die site is in Amerika geregistreerd. Deze van jou zit in Nederland. En het contact adres staat er ook bij. Misschien kan je dat adres controleren?

belindarico
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 aug 2010 14:35

Re: Zeker prijs

Ongelezen bericht door belindarico »

ik zou er zeker werk van maken geen enkel kansspel kan jou een jaar door laten betalen als je opgezegt heb.Het is hooguit een maand ofzo lijkt mij opzeg termijn laat je goed inlichten.
Je heb alleen wel de pech als je niet hebt opgezegt ja dan ben ik bang dat je toch moet betalen sterkte ermee :wink:

Gesloten