LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A merken B merken ??? bepaalde aanbiedingen welke nemen ???

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
aparaten
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 sep 2009 19:43

Re: A merken B merken ??? bepaalde aanbiedingen welke nemen ???

Ongelezen bericht door aparaten »

zelfstandigste schreef:8 jaar........zonder twijfel (vergeet u niet te laten registreren; moet de klant zelf doen!)
Ook dit is weer zoiets grappigs....

De dame van Pelgrim/Atag die ik aan de telefoon had vertelde mij dat het registreren voor de verlengde garantie alleen nodig is bij aanschaf van minder dan 4 apparaten. Dan kun je namelijk je standaard 2 jaar garantie upgraden naar 5 jaar zoals dit jaar nog van toepassing is.

Bij aanschaf van meer als 4 aparaten hoef je niet te registreren via internet want dan heb je automatsch al 5 jaar all-in garantie op basis van de aankoopbon.

Lekker verwarrend allemaal.....

Keukens12
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 sep 2009 17:59

Re: A merken B merken ??? bepaalde aanbiedingen welke nemen ???

Ongelezen bericht door Keukens12 »

Hmm Atag, Scholtens en Siemens behoren dus alle 3 tot het A segment met siemens als de 100 in dozijn en Scholtens als de outkast en Atag bungelt er tussen in.

Maar voor de duidelijk heid ik kan dus niet fout gaan met deze 3 merken.

aparaten
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 sep 2009 19:43

Re: A merken B merken ??? bepaalde aanbiedingen welke nemen ???

Ongelezen bericht door aparaten »

Keukens12 schreef: Maar voor de duidelijk heid ik kan dus niet fout gaan met deze 3 merken.
Ik denk dat het met alle merken zowel goed als fout kan gaan. Zoals ik al in mijn eerdere post aangaf heeft een kennis van mij Scholtes waarvan twee apparaten binnen 3 jaar stuk zijn gegaan... uiteindelijk wel opgelost maar toch.

Ook geloof ik persoonlijk niet zo in A of B "segmenten". Komt uiteindelijk bijna allemaal uit dezelfde fabriek en je betaalt voornamelijk voor de naam en design is mijn conclusie.... Dus kies gewoon wat je mooi vind en waar je jezelf goed bij voelt. In mijn geval was dat dus Pelgrim i.v.m. de goede garantie en service.

Nogmaals check de Pelgrim en Atag combimagnetrons in mijn eerdere post... Identiek, maar wel enkele honderden euro's verschil!!

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: A merken B merken ??? bepaalde aanbiedingen welke nemen ???

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Nogmaals check de Pelgrim en Atag combimagnetrons in mijn eerdere post... Identiek, maar wel enkele honderden euro's verschil!!
Neeeuh niet identiek, Atag heeft een draaispit en andere knoppen en een andere greep. ! :wink:

aparaten
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 sep 2009 19:43

Re: A merken B merken ??? bepaalde aanbiedingen welke nemen ???

Ongelezen bericht door aparaten »

zelfstandigste schreef: Neeeuh niet identiek, Atag heeft een draaispit en andere knoppen en een andere greep. ! :wink:
jaja je hebt gelijk :wink:

Maar een ander greepje of knopje zegt mij niets over laag/hoog segment, A of B merk of hoe je het net ook noemen wilt. En zou ik zeker geen honderden euri's extra voor neertellen! Maargoed dat vind ik...

ice1982
Berichten: 129
Lid geworden op: 29 nov 2007 22:33

Re: A merken B merken ??? bepaalde aanbiedingen welke nemen ???

Ongelezen bericht door ice1982 »

Loop alleen wel met een enorme boog om de Atag afzuigkappen heen met het zgn. Touch-Control systeem (zoals bijv. de WS9011EM). In de showroom een aantal modellen hangen met dit systeem. Alle kappen hebben last van hetzelfde, namelijk dat ze soms spontaan af beginnen te zuigen, lampen beginnen te knipperen, of uit zichzelf steeds harder, dan wel zachter beginnen te afzuigen. Atag heeft inmiddels toegegeven dat het systeem niet optimaal werkt, en heeft beterschap belooft.

aparaten
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 sep 2009 19:43

Re: A merken B merken ??? bepaalde aanbiedingen welke nemen ???

Ongelezen bericht door aparaten »

ice1982 schreef:Loop alleen wel met een enorme boog om de Atag afzuigkappen heen met het zgn. Touch-Control systeem (zoals bijv. de WS9011EM). In de showroom een aantal modellen hangen met dit systeem. Alle kappen hebben last van hetzelfde, namelijk dat ze soms spontaan af beginnen te zuigen, lampen beginnen te knipperen, of uit zichzelf steeds harder, dan wel zachter beginnen te afzuigen. Atag heeft inmiddels toegegeven dat het systeem niet optimaal werkt, en heeft beterschap belooft.
Hmm geld dat ook voor de WS9011QR Centrallogic??

Deze wilde ik nu net gaan aanschaffen t.b.v. mijn centrale afzuiging.... was het enige wat nog ontbrak aan mijn lijstje met apparaten.

ice1982
Berichten: 129
Lid geworden op: 29 nov 2007 22:33

Re: A merken B merken ??? bepaalde aanbiedingen welke nemen ???

Ongelezen bericht door ice1982 »

Nee, deze heeft een ander soort tiptoets systeem

aparaten
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 sep 2009 19:43

Re: A merken B merken ??? bepaalde aanbiedingen welke nemen ???

Ongelezen bericht door aparaten »

ice1982 schreef:Nee, deze heeft een ander soort tiptoets systeem
Ah gelukkig.... :)

Zeg ice1982, wat is jouw ervaring met die Centrallogic kap... is dat iets? Lijkt mij tot zover de beste oplossing voor centrale afzuigsystemen.

Of kan ik beter voor zo'n Itho HR kap gaan met luchtgordijn functie?

Gesloten