LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
DikkeBertha
Berichten: 134
Lid geworden op: 19 nov 2006 20:08

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door DikkeBertha »

Het gaat toch niet om jou Sjoerd. Maak je geen zorgen,

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door scheuj »

@GWTE
citeer 1 onware of niet deskundige opmerking van mij.

Nou eentje dan
de zogenaamde confessionele oven
Voor de rest van je domme geleuter bleek de storage (weer zo'n moeilijke) capaciteit van dit forum niet toereikend.

Sjoerd15
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 sep 2006 00:13

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

:cry:
Laatst gewijzigd door Sjoerd15 op 07 nov 2007 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.

DikkeBertha
Berichten: 134
Lid geworden op: 19 nov 2006 20:08

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door DikkeBertha »

Wat mij betreft gaan er geen namen genoemd worden op dit forum, maar ik denk wel dat het de hoogste tijd wordt om het kaf van het koren te scheiden. Neem nu die bijdragen van Pfff, hoe lang wordt dit forum nu al vervuild met dat cynische gezever van die *****? En ik weet zeker dat er "goede" adviseurs zijn die afhaken van dit forum omdat ze niet met dit soort lui in verband gebracht willen worden.

Weer off-topic dus, maar het is voor een goede zaak.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door maxx »

GWTE


Geplaatst op 02 Nov 2007 23:31 door GWTE


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Budget: Ik heb een reële maximale, prijs in mijn hoofd


Hi hi hi hi hi hi.....haaaaaaaaaa ha ha ha......hi hi hi

Naar boven


GWTE


Geplaatst op 02 Nov 2007 23:34 door GWTE


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Alles deurtjes en laden hoogglans wit (gespoten)
- Bij voorkeur de gehele keuken greeploos
- Álle lades én alle deurtjes met soft-closing.



Hi hi hi hi hi hi.....haaaaaaaaaa ha ha ha......hi hi hi

Naar boven


GWTE


Geplaatst op 02 Nov 2007 23:36 door GWTE


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Ik hoop dat hieruit enkele mooie gespecificeerde offertes kunnen komen


Hi hi hi hi hi hi.....hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigghhhhhhhhhhhhhhh

Naar boven


GWTE


Geplaatst op 02 Nov 2007 23:39 door GWTE


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Hopende op een gezonde, eerlijke samenwerking


Hi hi hi hi hi hi........ha ha ha ....ja dat hoop ik met je mee..hi hi..

Sorry hi hi..ik kom niet meer bij....

Naar boven
Je hebt al mijn reacties nagelezen, wel citeer 1 racistische, discriminerende, ongenuanceerde, onware of niet deskundige opmerking van mij


Beste GWTE,

Blijkbaar heb je zelf niet door dat jij je gedraagt als een ontsnapte TBS-er met ADHD. Voor het gemak heb ik maar een even een voorbeeldje geplaatst. Ik heb geen tijd om die mooie bedreiging aan het adres van Scheuj te zoeken maar die ligt ook nog vers in het geheugen.

Vriend Pffff blijft steeds aan de goede kant van de lijn van fatsoenlijkheid die jij keer op keer overschrijdt en terwijl je eroverheen stapt nog even de voeten aan afveegt.

Geef je advies en laat niet iedere topic verzanden in een GWTE freakshow. De kennis is er blijkbaar wel maar zoals een cabaretier ooit zei, je zingt mooi maar het komt alleen rottig je strot uit.

Neemt niet weg dat ik je rechtlijnigheid en standvastigheid nog wel enigzins bewonder....en ja, het is 10.40uur....

MVG

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

@ Brave

Dank u, ben ook zakenmens genoeg om enkel ergens moeite voor te doen als het wat op KAN leveren (da's alleen maar eerlijk!), en de ervaring leert ons; "des te afstandelijker het contact des te moeilijker wordt een foutloze oplevering van een project". Goede duidelijke communicatie is alles!

@GWTE

Je kraakt iemand af die met autocad goed overweg kan.......en noemt dan 20-20 een professioneel programma.

Dat getuigt van onkunde......
Menig keukenverkoper zal zijn achterhoofd kaalkrabben om een dergelijke tekening uit dit topic in autocad te realiseren.

Bovendien heb ik als vertegenwoordiger van een keukenmerk en als aannemer scholing gehad in 20-20, KIMS, Simar, Compusoft en autocad. Dus ik weet waar ik over praat.
Mijn vrouw komt uit de IT in het bankwezen dus kan (helaas) nu meer met de pc als ondergetekende, die nog steeds met de hand blijft tekenen; ook perspectief en dat vind ik dan weer een weergave van mijn kunde.......

Scara

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door Scara »

:shock:
Laatst gewijzigd door Scara op 05 nov 2007 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Scara,

Eroverheen lezen kan wel maar soms is de maat gewoon vol. Ook op een forum gelden gedragsregels en omgangvormen. Als het merendeel van de mensen aangeeft last te hebben van het constante beledigende taalgebruik dam moet.mag daar iets van gezegd worden.

Er zijn in het verleden ook discussies geweest welke nooit tot bedreigingen etc zijn uitgelopen. Vragen om een beetje matiging kan toch geen kwaad?

MVG

Inoitall
Berichten: 49
Lid geworden op: 25 nov 2005 17:41

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door Inoitall »

Nou nou, ben inderdaad erg geschrokken Maxx van die opmerkingen van GWTE. Laats bij ons in de buurt ook al een TBS-er ontsnapt die liep ook al zal te hinniken en lachen. Als de Nederlanders in Baluchivallei in Uruzgan deze onmenselijke beledigende tactieken maar niet gaan toepassen. De Taliban is toch al zo licht geraakt. Lachen om dit soort onrealistische uitspraken (Brave) zou veel harder moeten worden aangepakt. Wat is dit voor een forum zeg, voor zielenpieten? Ik zie het probleem niet zo, ik kan GWTE op zeer weinig onwaarheden betrappen. Dat kan ik van veel andere hier niet zeggen.

informatievreter
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 sep 2007 10:50

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door informatievreter »

is het nou een chatpagina of wordt er informatie verstrekt :?:

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

ik kan GWTE op zeer weinig onwaarheden betrappen.
Hiermede geeft u alleen maar aan dat u geen verstand van keukens heeft....... :wink:

Ik poog nog steeds on-topic te blijven maar laat me toch wel eens verleiden tot een (sarcastisch) weerwoord...

Maar zoals al veel eerder vermeld zal ik eerder wakker liggen van een ontevreden klant als van een anonieme belediging via een internetforum; en maxx, gewoon niet, of kort en bondig reageren en er van uitgaan dat alleen jij het goed doet voor jouw zaak en jouw consument.......collega's kunnen beter over je praten als van je vreten!

Topicstarter Brave kiest er voor om op deze manier een keuken aan te schaffen, het verbaasd mij enkel met welk gemak de topicstarter een groot bedrag wil uitgeven zonder daar veeleisend tegenover te staan (niet "zien" wat je koopt en geen "face-to-face" advies en geen zichtbare vergelijken). Dat is zijn keuze en die dienen we te respecteren.

Scara

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door Scara »

:shock:
Laatst gewijzigd door Scara op 05 nov 2007 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.

WARNING!
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 mei 2007 17:15

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door WARNING! »

Kijk eens aan, Scara. Tijdje niets vernomen? Vakantie geweest of gewoon even geen gezeur op dit forum. Goed moment om weer wat van je te laten horen :D

Scara

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door Scara »

:shock:
Laatst gewijzigd door Scara op 05 nov 2007 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Inoitall
Berichten: 49
Lid geworden op: 25 nov 2005 17:41

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door Inoitall »

Geplaatst door zelfstandigste op: 03 Nov 2007 10:45

@GWTE

Je kraakt iemand af die met autocad goed overweg kan.......
Ik kan GWTE op zeer weinig onwaarheden betrappen (door mij gepost).
Hiermede geeft u alleen maar aan dat u geen verstand van keukens heeft.......
Over afkraken gesproken, :oops: maar vertel...die onwaarheden bedoel ik?

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

@ inoitall

niet uit de context halen!!!! er staat een :wink: achter.... dat is meer een verwijzing naar GWTE dan naar u, ik weet veel over keukens.... andere onderwerpen blijf ik dan ook vandaan.

Maar GWTE beweert de wijsheid in pacht te hebben :
"ik weet meer dan alle keukenverkopers op dit forum bij elkaar" is dan ook al eens voorgekomen. Hij weet dan ook al dat er een confessionele oven op de markt is (dat was de leukste!).

genoeg gezwets; iedere verkoper zijn stijl en iedere consument zijn stijl, het mooiste is als dat samen kan komen, of dat nu bij maxx, GWTE, scara of pffff is dat maakt geen barst uit.

Pfffff

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 09 nov 2007 00:47, 2 keer totaal gewijzigd.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door GWTE »

Zo zo, forum vrienden. Heel wat gebeurt zins gisterenavond. Op deze manier worden de gemoederen aardig bezig dat lijkt me toch wat over trokken. Ga natuurlijk wel overal op reageren in de loop van de avond. Want er zijn weer de nodige feitelijke onwaarheden geuit door verschillende vakbroeders. Zal beginnen met vriend en vijand Zelfstandigste. Deze brave borst lijdt aan een selectief geheugen (waarschijnlijk) want hij schrijft:
Maar GWTE beweert de wijsheid in pacht te hebben :
"ik weet meer dan alle keukenverkopers op dit forum bij elkaar"
Maar in werkelijkheid ging het over monteurs zie mijn reactie.
GWTE
Geplaatst op 14 Okt 2007 09:30 door GWTE


Quote:
Ik heb meer technisch inzicht en kennis van keukens en installatiewerk dan alle monteurs op dit Forum bij elkaar. Probeer me!
Wel je huiswerk doen Zelfstandigstestikel :wink: Als ik dit Emoticon erbij plaats mag ik dit wel zeggen, toch. :D

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Oke Oke, ik weet natuurlijk niet alles letterlijk terug te halen en om de hele historie na te pluizen heb ik gewoon te weinig tijd.......excusé moi; maar ja.......ben ook monteur maar ga niet in op een uitnodiging voor een oeverloze discussie.

Maar gezien uw (GWTE's) kennis van montage ga ik er van uit dat de eerste twee letters met een v-tje ertussen voor de Initialen staan, ben er nog niet achter waar die TE dan voor staan...........
Maar dan nog daar is dit forum niet voor, en daar zal ik het ook niet voor gebruiken.

Heb je wel mijn uitleg gelezen over de tekenprogramma's?
En het standpunt om geen offertes via enkel een media aan te bieden?

Ben het best vaak met je eens maar moet ook eens leren met respect met mensen om te gaan en te luisteren naar een andere mening zonder denigrerend te doen.
I rest my case.........ga maar weer eens speuren of we iemand met raad kunnen bijstaan.

16again
Berichten: 16087
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: aan Leveranciers: beste offerte = afspraak! (wie durft?)

Ongelezen bericht door 16again »

Ligt het aan mij, of zijn alle perspectieven in de tekening onnatuurlijk?
Bijvoorbeeld in tekening 1 staan diverse verticale lijnen, waar er eigenlijk geen 2 parallel lopen. Volgens mij is dit niet te rijmen met het camerastandpunt.

Gesloten