LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] advies svp

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
snelle koper
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 sep 2007 22:11

advies svp

Ongelezen bericht door snelle koper »

Na alles hier goed te hebben doorgelezen en twee keukenzaken te hebben bezocht een vraag;
Ik zoek een keuken van 3.10 recht model met vlakke afzuigkap naar buitengevel. Melamine, wit. Composiet aanrechtblad met inductieplaat een of twee lage kasten boven. Onder allemaal lades en een vaatwasser.
Op de muur aan de andere kant drie halfhoge kasten met combi oven en diepvries en koelgedeelte.
Apparatuur siemens of miele. Keuken in noord holland gezien van Keller en hacker.
Keller komt op zo'n 15.000 euro incl plaatsen maar exl elektrische aansluiting. Hacker op exact hetzelfde bedrag.
Vinden jullie dit een goede prijs en welke zou het mooiste blijven qua kasten?
Bij de grotere keukenzaak krijg ik deze keuken voor 11.000 euro....maar na alle berichten hier ga ik daar maar niet meer heen... :roll:

kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Re: advies svp

Ongelezen bericht door kzin »

Melamine is de laagste prijsgroep (maar zeker geen slechte keuze !!) 15000 komt mij wat hoog over, ligt mischien aan de gekozen app.?

telenookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2007 23:36

Re: advies svp

Ongelezen bericht door telenookie »

Wij moeten nu ook snel gaan beslissen hebben een prijs gekregen na het aanpassen van de vorige waar wij vrijblijvend ondertekend hebben en nu verplicht zijn een keuken daar te kopen. Nu prijs voor ballerina keuken 3565 xl vanille, kolomkast B60 x H2m78, kolomkast B60 x H2M78 met nis 123cm met onderaan lade en bovenaan kast, 2 onderkasten met 1lade en 2 voorraadlades B30cm H78, 3 x onderkasten met lade B60 x H78, een frontpaneel B60 voor vaatwasser volledig geintregreerd, twee hankasten H60 x B78 en een kunstofwerkblad. Zonder apparaten, zonder plaatsing met korting 6600€
Wel in Belgie is dit een normale prijs?
Het gaat hem niet om nog meer korting te krijgen, wil alleen maar het gevoel hebben niet bedot geweest te zijn en waar voor mijn hard verdiende centjes.
Doordat we de verkoper al op een aantal leugens betrapt hebben is het vertrouwen dan ook weg.
Wil gewoon een gerust gevoel hierover :cry: :lol:

Groetjes

Iconique
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 mar 2007 14:02

Re: advies svp

Ongelezen bericht door Iconique »

Is lastig te zeggen zo zonder wat specifieker te zijn. Je schrijft composiet werkblad; hoe dik, welke composietsoort (effen, spiegeldeeltjes)? Kan aanzienlijk schelen in prijs.
Het klinkt vrij prijzig, zeker voor een keuken van melamine.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: advies svp

Ongelezen bericht door rayke »

snel beslissen wil meestal zeggen dat je genaaid wordt.
gewoon ff verder kijken.
3.10 recht model
allemaal lades
Blijft niet veel over van die 310 :-)

telenookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2007 23:36

Re: advies svp

Ongelezen bericht door telenookie »

Ja zijn al genaaid, dom van ons maar was eerste offerte, eerste keuken en eerste winkel. Zonder enige ervaring en nog geen forums gelezen :? dus vertrouw ik niks meer, maar zijn verplicht daar een keuken te kopen, dus nu wil ik uitspitten hoeveel eigenlijk die keuken echt kost, nu niet op een paar honderd euro.
Weet wel elke winkel rekent zijn kostprijs waarin alles verrekend zit, maar een paar duizend euro meer dan ergens anders voor juist dezelfde keuken dat vind ik echt niet kunnen :!:

En heb in Nederland een prijs gekregen zelfde werkblad 600€

Ze zouden ze moeten verplichten om een gedrukte prijslijst te gebruiken, een van de fabrikant uit met de brutto verkoopsprijzen voor de consument.

Gesloten