LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Apparatuur

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Pfffff

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol: )
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door scheuj »

Triest figuur hoor
Hee natte scheet, zelfonderzoek gedaan jongen???

wordt wel erg groot met zo,n bak ( van de baas )
Alweer goed Pfffff. Natuurlijk van de baas. Lijkt me logisch want dat ben ik zelf. Zou je ook kunnen hebben als je wat gestudeerd had maar troost jezelf, zo'n 19 jaar in het spaanplaat (bij een baas) is ook niet slecht. En nee je hoeft niet te zeggen dat je nooit voor een prutbaas zoals ik zou willen werken want ik wil alleen maar mensen, MENSEN jaa die verstand van techniek hebben met minimaal een HBO opleiding. Dat zijn twee kwalificaties die in keukenland al vrij moeilijk liggen
Laatst gewijzigd door scheuj op 01 nov 2007 16:29, 2 keer totaal gewijzigd.

Kuchegirl
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2006 12:01

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Volvo rijders, hoe beschrijf je die?
Toch net zoiets als die Buckler drinkers.

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door KlantAdam »

scheuj fantastisch allemaal maar klein vraagje komt ie offerte er nou nog? of alleen over auto's en boten gelult? :?

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door scheuj »

Klant020,

Er is voornamelijk over keukens, auto's en boten geleuterd. Ik schreef toch dat het niveau niet al te hoog was. Maar hij heeft toegezegd om de offerte te gaan uitwerken.

Pfffff

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Scheuj,

Niks mis met een Volvo S80, even tussendoor.

Terug naar de hoofdvraag, wat heeft de almachtige voor merken in de showroom staan?


MVG

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Ach Scheuj'tje toch..
Bijna geloven wij je.. (Als het ons al uberhaubt iets zou boeien..)

Hij vind het zo mooi om te doen alsof hij werkelijk succesvoller is dan een gemiddelde verkoper bij de keukenconcurrent.

Gaat 'ie een beetje wannabe dik zitten doen op een keukenforum over wat voor auto'tje hij leased of wat voor boot hij waar heeft liggen... ha-ha..! Lekker boeiend.

Volgens mij zijn echt succesvolle zelfstandig ondernemers in de IT veel te druk om dat soort illusies te wekken op een keukenforum.
En meestal voelen deze mensen zich veeeeeeeeel te goed en is hun uurloon veel te hoog om zich te verlagen tot dit soort praktijken.

Een groot broodje AAP verhaal van een klein irritant bluffertje als je het mij vraagt..


Klepper

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door scheuj »

meestal voelen deze mensen zich veeeeeeeeel te goed en is hun uurloon veel te hoog
En ook jij hebt helemaal gelijk kneusje. Daar heb ik nou die boot van gekocht en de S80 van geleased. Ik heb mijn tentje verkocht met de paar verkopertjes die ik in dienst had inbegrepen. Ik was toch al niet gecharmeerd van hun snelle praatjes en de daaraan omgekeerd evenredige (goed lezen kneus) prestaties. Zodoende heb ik dus de hele dag de tijd om jullie soort dwars te zitten en gezien de reacties van de bekende 4 gaat me dat vrij aardig af.
als je het mij vraagt..
Jou wordt helemaal niets gevraagd keukenkneus behalve dat jij je verkopertjes verhaaltjes voor je houdt
Laatst gewijzigd door scheuj op 01 nov 2007 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Pfffff

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 00:28, 1 keer totaal gewijzigd.

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door scheuj »

Hee natte, zit jij jezelf ook al dwars dan???

Pfffff

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 00:28, 1 keer totaal gewijzigd.

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door scheuj »

Pffff, is me dat schrikken

DikkeBertha
Berichten: 134
Lid geworden op: 19 nov 2006 20:08

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door DikkeBertha »

He Scheuj, als je klaar bent met je opblaaspop, geef dan eens antwoord op de vraag van maxx.

Pfffff

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.

MarcM
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 okt 2007 10:24

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door MarcM »

Even kijken of ik nog wat olie op het vuur kan gooien, dat houdt de "keukenadviseurtjes" lekker bezig in dit topic zodat ze in andere topics de zoekende consumenten niet vergiftigen met die ongelofelijke domme praat en die desinformatie van ze.

Heren adviseurs, hebben jullie zelf wel eens een keuken in elkaar gezet?
Eerlijk toegeven, vonden jullie dat nou echt rocket science?
Leg nou eens echt uit wat er zo moeilijk aan is!
En dan vooral wat betreft aansluiten van de apparatuur, want hé, daar gaat dit topic over.
Ja ja, ik kan me namelijk wel bij het onderwerp houden!!! 8)

Toch nog even een toegift aan de adviseurtjes.
Weet je wat nou zo jammer is, die collega's van jullie die echt de keukens plaatsen doen heel mooi werk. Maar steeds meer mensen zijn dat domme gelul van jullie, de adviseurtjes, meer dan zat met die achtelijk hoge offertes. Die gaan dus zoeken naar alternatieven. Eén daarvan is de keuken gewoon zelf plaatsen of een eigen mannetje regelen, sowieso het "project" in eigen hand houden. Want jaaaaaa, daar gaat het jullie om, het totaalconcept (krijg het nauwelijks uit mijn strot). Door alles uit handen te nemen van de klant kunnen jullie de prijzen schimmig houden en/of gewoon lekker extra rekenen, voor het "coördineren".
Dat regelen, iedereen oplijnen, dat doe ik zelf wel.
Wel jammer voor jullie collega's, de echt hard werkende keukenmonteurs, die gaan minder werk krijgen.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door GWTE »

Geen reactie van GWTE
Ging dit over mij dan? Ik zie geen adres…….ik zie geen offerte………kom Scheuj je tijd is om laat dat meesterlijke brein van je werken en ontmasker me….ik wil net als Maxx door anderen worden genoemd met naam en toenaam en dan bakken met keukens verkopen via dit forum :wink:

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Olie op het vuur?

Bij een keukenbeurs voel ik me al een vreemde eend in de bijt, nu gaan er nog consumenten iedere adviseur nog over 1 kam scheren ook!?

Advies en ontwerp doe ik of mijn vrouw
Orderverwerking doen we ook samen
Levering doe ik vaak zelf
Plaatsen doe ik vaak zelf
Administratie doet mijn vrouw

Ik doe nog wel meer met m'n vrouw maar dat heeft niets met keukens te maken :wink:

Hiermede geef ik ook aan dat er weinig tijd over blijft om meerdere keukens aan te nemen, ik zou wel willen maar het gaat gewoon niet, daar goed personeel "hard to find" is.
En ja wij besteden ook plaatsingswerk uit maar enkel aan monteurs waar we al jaren mee werken, en wij verdienen daar NIETS op. (dat doe ik wel als ik zelf plaats!)

Als een consument zelf plaatst adviseren wij wel een electriciën en/of een loodgieter te raadplegen, tenzij we DUIDELIJKE afspraken gemaakt hebben over de "montagevraagstukken".
Vaak springen de tranen in de ogen als een consument de keuken zelf heeft geplaatst, ik schat dat bij ons ongeveer de helft van de doe-het-zelvers bekwaam is om een keuken naar behoren te plaatsen.

MarcM
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 okt 2007 10:24

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door MarcM »

Ik had jou ook niet voor ogen zelfstandigste :wink:
Jouw eigen gevoel op een beurs spreekt toch boekdelen :D
Jouw advies over electriciën en loodgieter kan ik helemaal in meegaan.
Het moet natuurlijk wel veilig zijn :mrgreen:
Had jij niet een keer geschreven dat Rotterdam wel wat ver voor je is?
Anders had ik je best eens willen spreken.
Je kunt me uiteraard een mail sturen indien je je geroepen voelt :wink:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Apparatuur

Ongelezen bericht door kweenie »

Zeg stelletje trieste figuren, als jullie alleen elkaar willen afzeiken, open dan even naar een eigen topic, zodat jullie niet álle topics vervuilen met inhoudsloos gezwets.

Wat kan het mij bijvoorbeeld schelen over wat voor auto's jullie lullen? Of wil je duidelijk maken dat jullie een stelletje afzetters zijn dat teveel marge maakt? Of is het ook andersom, dat je aan de hand van de auto waarin een potentiele klant aan komt rijden bepaalt of je aandacht aan zo iemand besteedt? Lekker kortzichtig...

Maar als ik het goed begrijp moet ik voor een goed advies niet bij keukenboeren zijn, omdat die alleen elkaar zwart maken en mijn tijd verspillen door over niet ter zake doende onderwerpen praten. Of is dat om te verhullen dat je geen inhoudelijke argumenten hebt? En ik moet dus ook vooral niet aan komen fietsen, omdat ik dan niet serieus word genomen. Tsja, dan ga ik wel naar een andere winkel of naar Duitsland. Da's dan jammer voor jullie (gezien mijn uurtarief).

Gesloten