LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] offerte of overeenkomst...

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
16again
Berichten: 16087
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

offerte of overeenkomst...

Ongelezen bericht door 16again »

Dit zegt de ombudsman:
http://www.stichtingdeombudsman.nl/cont ... vragen.htm

Vraag consument:
Samen met mijn man ben ik naar keukens gaan kijken. Eigenlijk alleen om ons te oriënteren wat er allemaal te koop is. De verkoper begon direct enthousiast een tekening te maken en beloofde ons korting als we dezelfde avond een handtekening zouden zetten. Het zou om een soort optie gaan. Achteraf blijkt dat we een overeenkomst hebben getekend en we willen deze keuken helemaal niet.

Antwoord ombudsman:
Bij Stichting De Ombudsman krijgen we meer vragen over het tekenen van een offerte. Op het moment dat u een offerte tekent, zit u aan de overeenkomst vast. Tenzij u schriftelijk in de offerte laat aantekenen dat het om een optie gaat of om een andere afspraak. U zit anders later met een bewijsprobleem. U bent namelijk degene die moet gaan bewijzen dat het een andere afspraak betrof en dat zal niet gemakkelijk zijn.

roland

Re: offerte of overeenkomst...

Ongelezen bericht door roland »

Precies!

oo

Re: offerte of overeenkomst...

Ongelezen bericht door oo »

Roland als je verder kijk word het duidelijk dat 16again M van Boxtel is en dat zijn praatjes mooi zijn maar zijn bedoelingen niet[/b]

16again
Berichten: 16087
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: offerte of overeenkomst...

Ongelezen bericht door 16again »

Ik heb , na als consument belazerd te zijn door Horn, alleen wel eens telefonisch contact gehad met Keukenadvies voor een gratis tip.

Waar de meeste bezoekers op dit consumentenforum werkzaam zijn (of zijn geweest) in de keukenbrance, heb ik geen enkele binding met welk bedrijf dan ook uit deze branche.
Voor diegene die denken dat ik Mario ben: vergelijk het aantal spelfouten eens......

Gesloten