beton wasbak na jaar al kapot

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
marcellamaria
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jul 2018 11:57

beton wasbak na jaar al kapot

Ongelezen bericht door marcellamaria »

Zo ziet onze wasbak er naar een jaar uit. Dat vinden ze doodnormaal bij Kok beton. De hele coating is verdwenen. Uiteraard hebben wij de bak geïmpregneerd, en onderhouden.. Ik zal niet de enige zijn, zag ook wat klachten op Tros Radar. Ik heb een vermoeden dat de reviews niet helemaal waarheidsgetrouw zijn. Dit kreeg ik op mijn mail

"Beste ,

Hartelijk dank voor uw mail met de foto's.

Wat ik op de foto's zie is dat er slijtage is opgetreden.
De huidige kiezels die nu zichtbaar zijn zullen niet meer wegtrekken omdat de toplaag van cement voor een deel weg is.
Mijn advies is om de bak maandelijks te impregneren met REBO+ uit het meegeleverde onderhoudspakket om slijtage verder te voorkomen.

Veel gebruiksplezier verder met de wasbak toegewenst!

"Belangrijk is om het onderhoudspakket ook maandelijks toe te passen aan de bak zoals bij de verkoop, levering en op de verpakking vermeld.
Afhankelijk hoe intensief de bak gebruikt en onderhouden wordt zo gaat die er in loop van de tijd ook uit zien en is dit een eigenschap van beton.

Zoals eerder vermeld kunnen wij hier niet iets aan veranderen."

Met vriendelijke groet,

KokBeton

Mijn hele bak is kapot, en dan wenst mijnheer mij veel gebruikersplezier toe. Wat een lef.

keukens-f15/aanrechtbladen-fabriek-nijkerk-t164153.html



Wat vinden jullie, zit ik te klagen? Bak was toch iets van 1000 euro
Laatst gewijzigd door Radar op 24 aug 2022 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Benoeming van volledige voor- en achternaam van iemand die in het bedrijf werkt. In strijd met de richtlijnen van het forum

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: beton wasbak na jaar al kapot

Ongelezen bericht door Dirkie »

marcellamaria schreef:
23 aug 2022 15:21
Zo ziet onze wasbak er naar een jaar uit.
Mis ik hier foto's? Liefst van een jaar geleden en van nu zodat er iets te vergelijken valt.

Cro
Berichten: 2078
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: beton wasbak na jaar al kapot

Ongelezen bericht door Cro »

Ik denk dat er iets misgegaan is, er is namelijk geen foto van de bak aanwezig, dus met de opening 'zo ziet onze bak eruit', kunnen we nu niet zoveel.
Nog beter zou zijn meerdere foto's over een langere periode zodat een beeld van slijtage gevormd kan worden.

De vraag of u zit te klagen of niet kan dus zo ook niet beantwoord worden.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: beton wasbak na jaar al kapot

Ongelezen bericht door crazyme »

Gooi je nu gewoon een mail online inclusief naam ?

Dat is een mooie bak zeg.

marcellamaria
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jul 2018 11:57

Re: beton wasbak na jaar al kapot

Ongelezen bericht door marcellamaria »

Grappig bent u collega zeker van Kok beton, het is om te huilen.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: beton wasbak na jaar al kapot

Ongelezen bericht door Moneyman »

marcellamaria schreef:
25 aug 2022 15:50
Grappig bent u collega zeker van Kok beton, het is om te huilen.
Da's een zwaktebod. Het publiceren van persoonsgegevens is simpelweg in strijd met de wet en de forumregels. Daarom heeft de moderatie je bericht aangepast.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: beton wasbak na jaar al kapot

Ongelezen bericht door kuklos »

marcellamaria schreef:
25 aug 2022 15:50
Grappig bent u collega zeker van Kok beton, het is om te huilen.
Jouw openingsbericht was al gemeld, anders had ik het wel gemeld. Het is niet toegestaan hier namen te vermelden. Daarom is jouw bericht aangepast.
Doch voordat je ook mij beschuldigt van het zijn van een medewerker van het betreffende bedrijf, nee, dat ben ik niet. Net zo min als crazyme.

Marktkenner
Berichten: 230
Lid geworden op: 25 jul 2007 12:34

Re: beton wasbak na jaar al kapot

Ongelezen bericht door Marktkenner »

Ik denk idd dat er niets/niet veel ana te doe is.
In mijn optiek zou een betonnen spoelbak helemaal niet verkocht/gebruikt mogen worden.
beton is daarvoor helemaal niet geschikt, eigenlijk ook niet als aanrechtblad, maar die vlekken bende die dat wordt nemen sommige mensen voor lief.
Een spoelbak 1 van de delen van een keuken welke heel intensief gebruikt worden. Daarnaast gooit jan en allemaal daar ook nog eens van allerlei vloeistoffen in waar steen en beton helemaal niet tegen kunnen. Ook is 1000 euro voor zo'n bak echt veel te veel geld! maar goed...

Dus in mijn optiek heb je echt een verkeerde keus gemaakt met de bak, en het bedrijf kan adviseren met behandelen & impregneren tot ze een ons zegen, dat stelt dit resultaat wat u nu binnen een jaar heeft alleen maar (wat) uit.
geen idee hoe uw keuken er verder uit ziet, maar ik zou hem zsm vervangen voor een RVS/Keramiek/composiet bak, daar doet u aanzienlijk langer mee.

Dirk45
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 mei 2022 12:44

Re: beton wasbak na jaar al kapot

Ongelezen bericht door Dirk45 »

Ik zie toch twee kanten aan het verhaal.
Koper : waarom koop je een bak van een materiaal waarvan je hoort te weten dat het niet bestand is
tegen allerlei producten gangbaar in een keuken. (olie en vetten, kalkverwijdering etc etc)
Verkoper : waarom leveren jullie zoiets voor toepassing in een keuken? Nee, niet zeuren over onderhoudsmaterialen.
Dat zou voor periodiek moeten zijn.

Plaats reactie