Bruynzeel keuken opgeleverd in nieuwbouwwoning met gebreken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
DennisUrsem
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2019 16:09

Bruynzeel keuken opgeleverd in nieuwbouwwoning met gebreken

Ongelezen bericht door DennisUrsem » 08 okt 2019 17:19

Goedemiddag,
30 augustus is onze Bruynzeel keuken opgeleverd met de onderstaande gebreken:
  • Blad geleverd 1994mm plus spoelbak te ver naar links, strakke tussen maat muur 2580mm, foutief van uit leverancier.
    Alle schroeven ten behoeve van grepen ontbreken
    Koelkast nog afzonderen incl front
    alle grepen nog monteren.
Woensdag 4 september gebeld om door te geven dat de vaatwasser ook niet aangesloten is en met de vraag wanneer het vervangende blad geleverd word en wanneer de keuken afgemonteerd word. De medewerker kon mij vertellen week 40 of week 41 en dat het blad besteld is.

Maandag 30 september (week 40) gebeld met de belofte om terug gebeld te worden. Dit is nog niet gebeurd.

Vrijdag 4 oktober opnieuw gebeld maar werd doorverbonden met regio zuid. De medewerker belofte contact op te nemen met afdeling noord.

Dinsdag 8 oktober (week 41) opnieuw gebeld en dit keer wel succesvol doorgestuurd naar regio noord. Deze medewerker kon mij vertellen dat het blad nog niet is besteld omdat er geen contact is geweest met de monteur :shock: .

Hoe los ik dit zo snel mogelijk op en welk termijn moet Bruynzeel deze gebreken wettelijk oplossen?

rvjapio
Berichten: 549
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Bruynzeel keuken opgeleverd in nieuwbouwwoning met gebreken

Ongelezen bericht door rvjapio » 08 okt 2019 17:31

Als ik zoiets had dan zou ik dagelijks bellen - en naar de directeur vragen - tot ze over de brug komen.

sake1987
Berichten: 312
Lid geworden op: 02 jun 2018 14:32

Re: Bruynzeel keuken opgeleverd in nieuwbouwwoning met gebreken

Ongelezen bericht door sake1987 » 08 okt 2019 18:26

Stel je vraag eens aan Vereniging Eigen Huis.
www.eigenhuis.nl

Plaats reactie