LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Budgetplan keukens maakt er een zooitje van

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Ju2323
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2020 20:42

Budgetplan keukens maakt er een zooitje van

Ongelezen bericht door Ju2323 »

Slechte ervaring bij budgetplan keukens. Speciaal naar een keukenzaak gegaan omdat ik alleen ben en het niet zag zitten een keuken te installeren. Een door hen aangewezen aannemer ging het monteren en wat extra werk.

Bij de offerte vond ik het bedrag al heel hoog, maar volgend budgetplan was dit allemaal zeer betrouwbaar en hadden ze veel ervaring met deze monteur.

In mei is de keuken geleverd. De aannemer zou de keuken afvoeren, nou dat ging mooi in het busje in 2 uur, kosten 800 euro. Een gipswand weghalen en nieuwe plaatsen kosten 750 euro, daarna nog stucen 700 euro in totaal kwam dit op 5000 euro inclusief monteren. Maar het was allemaal heel betrouwbaar en het kost natuurlijk allemaal wel wat he mevrouwtje.

Daarna kwam de keuken. Het blad was beschadigd er zou meteen een nieuw blad komen. Na 4 weken wachten (ik dacht zeker door de Corona) zonder keuken kreeg ik horen dat het blad gerepareerd zou worden. Want zoals de manager zegt: je koopt toch ook weleens een auto met een deukje mevrouw.

De monteur had bij het begin van het installeren geprobeerd het laminaat aan te passen en een scheur getrokken in de planken. Daarna begon hij verwoed alle planken te verplaatsen om het “zo netjes mogelijk te maken”. Hierbij al stampend en schoppend tegen het laminaat. Mijn prachtige vloer is nu voor de helft van de woonkamer compleet verziekt. Na 5 weken komt er iemand voor het blad.

Daarna beginnen ze weer aan de keuken. Echter de achterwandjes van 800 euro zijn verkeerd gemeten. Alles wordt verzaagd.

Ondertussen ben ik door mijn vakantiedagen heen en is mijn dochter in huis gekomen voor een week.

Na deze dag gebeurd er weer niks en moet ik weer de aannemer bellen. Wanneer de vloer wordt gedaan. O nee daar komt hij eerst voor langs. Hij komt niet opdagen op de afspraak. Ik zeg dat ik dat niet prettig vind en dat hij weken geleden ook al wist dat de vloer vernield was. Ik moest er werk voor ruilen om de afspraak te plannen.

Na 2 dagen komt hij weer en weer 2 uur te laat omdat zijn maat ineens zijn moeder naar het ziekenhuis moest brengen. De aannemer begint weer over zichzelf maar niet over mijn huis. Als ik vraag wat voor vloer er in komt blijft hij vaag. 2 dagen later app ik hem waarom ik niks hoor. Daarop appt de vloerenman dat hij nog wel contact opneemt hij zit in Mallorca??

Ondertussen denk ik tjonge jonge. Ik bel weer met de keukenzaak. Ik heb ondertussen rechtsbijstand ingeschakeld en krijg te horen dat ik me “wel moet realiseren welke weg ik in heb geslagen door rechtsbijstand in te schakelen”. En helaas voor de linksdraaiende magnetron had ik getekend. Ik leg uit dat de dame van het ontwerp mij gemaild had dat zij niet het goede ontwerp had gemaakt en op het laatst de magnetron aan de andere kant in de kast heeft gezet. Ik heb de e-mail nog zeg ik. Helaas zegt meneer u hebt getekend. Ook de spoelbak, er zit een deuk in, dit is door niemand opgemerkt. Ook de lijmrand op het blad wat ik niet weg krijg, de achterwandjes... geen enkel moment van ja vervelend voor u.

Ik krijg een kille zakelijke man aan de telefoon die het helemaal niks interesseert. De aannemer kent hij niet. Puntjes worden op papier gezet maar er gebeurd helemaal niets. Lekker makkelijk het geld is binnen en deze vrouw alleen met die kinderen heeft lekker het nakijken. Ik heb er wat slapeloze nachten van gehad. Ik zou dus niemand aanraden hierheen te gaan. Voorlopig hoor ik weer niet van de aannemer.

Mijn verjaardag is afgezegd want ik zit in de troep. Maar goed, hoop houden dat je wel krijgt waar je voor betaald hebt.
Laatst gewijzigd door Radar op 22 jul 2020 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: witregels toegevoegd tbh leesbaarheid

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Budgetplan keukens maakt er een zooitje van

Ongelezen bericht door crazyme »

Deze winkel is cbw erkend, dus waarom rechtsbijstand ?

Was de keuken incl montage of niet ?

Waarom is het belangrijk dat u alleenstaand bent ?

De reviews van dit bedrijf zijn niet schokkend, sterker nog : wel netjes eigenlijk.

Gesloten