Coolblue levert niet

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Jered
Berichten: 31
Lid geworden op: 31 jan 2010 16:51

Coolblue levert niet

Ongelezen bericht door Jered »

Maandag 27 juni 2022 een dure koffiemachine met onderhoudspakket besteld bij Coolblue met de bevestiging van hen, dat dit gisteravond 28 juni 2022 zou worden geleverd. Daar adverteren ze ook mee: voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Coolblue besteedt de levering uit aan Budbee. Gisteravond wordt alleen het onderhoudspakket gebracht door Budbee, maar niet de koffiemachine. Budbee geeft vervolgens middels sms aan: Hebbes! Je bestelling is geleverd. Contact vervolgens met klantenservice Coolblue is ver beneden de maat en zeer amateuristisch. Schuiven verantwoordelijkheid geheel af op Budbee. Zijn alleen bereid om een mailtje naar Budbee te sturen en geven zelf aan, dat een eventueel antwoord van Budbee waarschijnlijk nog dagen kan duren. Daar moet ik maar genoegen mee nemen, is de strekking van het antwoord. Verder niet bereid tot enig initiatief. Budbee is helemaal niet bereikbaar. Heeft een volledig achterhaalde site, zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op klachtenformulier. Coolblue levert geen enkele service en ik kan duidelijk fluiten naar mijn koffiemachine.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Coolblue levert niet

Ongelezen bericht door Moneyman »

Vervelend. En totaal anders dan mijn eigen ervaringen met CoolBlue. Heb overigens nog nooit met Budbee te maken gehad als ik bij hen bestelde.

riddert
Berichten: 2116
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Coolblue levert niet

Ongelezen bericht door riddert »

Of je wacht gewoon een dag, wellicht komt de machines vandaag.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Coolblue levert niet

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Komt vast goed. Even op de ouderwetse manier koffie zetten.

Cornelis7
Berichten: 435
Lid geworden op: 02 nov 2008 14:56

Re: Coolblue levert niet

Ongelezen bericht door Cornelis7 »

Dat is het nadeel van als je iets niet koopt in een stenen winkel. Maar u hebt officieel niets met Budbee te maken. Coolblue is verantwoordelijk voor de bezorging. Toch mag u ze wel enige tijd geven om dit op te lossen.

Plaats reactie