LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
DomiK
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 sep 2008 12:57

De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door DomiK »

Hoi allemaal,

na vele tips van iedereen hier hebben wij nu uiteindelijk onze droomkeuken! Hij is klein, maar fijn!
Nog wat kleine details moeten nog komen (vensterbank, schilderen) maar dit is 'm!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Ik ben er zooooooo blij mee!
Bedankt allemaal!

Liefs Domi

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door legoleek »

inderdaad klein maar fijn, proficiard
ps.
je bananen vloeken er wel een beetje bij, aangezien je alles wit/zwart/rvs hebt. :wink:

DomiK
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 sep 2008 12:57

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door DomiK »

Is een kwestie van gewoon afwachten, komt vanzelf goed :lol:

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Gefeliciteerd DomiK, zit er goed uit (en Siemens :D)!

janjansssen
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 dec 2008 18:44

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door janjansssen »

Ziet er mooi uit!! hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Mooi spul Domi, gefeliciteerd!

Ik ben erg gecharmeerd van je Maxiline kasten. Goede keuzes heb je gemaakt!

Treasa77
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 mei 2008 13:15

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Treasa77 »

Gefeliciteerd met je kleine maar fijne keuken.
Vloer, blad en kookplaat erg mooi.

Kastjes, grepen en kraan zijn toegegeven niet mijn smaak...
Kookplaat moet ik wel mooi vinden want die zit ook in mijn keuken 8) :wink:
Kookt zalig.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Klein maar fijn inderdaad. :)

Waarom zit er geen greep op front bovenkast links van kookplaat?
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 09 dec 2008 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door maxx »

Waarom zit er geen greep op front bovankast links van kookplaat?
Is waarschijnlijk een hoekkast waar beide fronten vanuit de hoek naar buiten draaien. 2 grepen kan in zo'n geval niet omdat 1 van de deuren dan bij het openen de greep op de andere deur raakt. Met deze kast heb je geen last van de noodzakelijke passtukken wat strakker oogt.

Leuk voor een beginnend monteur. Bij Tulp boorden ze heeeeeel vroeger de grepen terplekke op de kast. Heeft ze veel frontjes gekost :lol:

Ik zie dat ook de carrousselkasten maar 1 greep hebben, dat vind ik zelf niet echt makkelijk maar ok.

Leuke keuken waar je lang plezier van kan hebben, dus proficiat DomiK. Blijkbaar ben je slimmer dan je naam doet vermoeden :wink: .

MVG

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door mar53 »

Leuk he, al dat commentaar. Goeie keuken in de ruimte, optimaal benut en een mooi blad.
Die bananen???????????? lekker man, heerlijk in de oven , dan krijg je geen commentaar over de kleur.
Heel veel plezier de komende jaren met je nieuwe keuken. :)

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door pfffff »

Persoonlijk vind ik het helegaar niks. Dat dichtzetten met die bovenkasten ronduit lelijk. Op zich een mooi front met dito werkblad.
En deeg uitrollen voor je koekjes ?? Eerst al die rotzooi van je aanrecht ( princess zo te zien ? ) En die Senseo natuurlijk de prullenbak in, bah, leer eens koffie drinken :lol:

v.Dale
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2008 01:08

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door v.Dale »

zeg PFFFFF ,

Wellicht is het een eyeopener voor je om je eens in de situatie van een ander te verplaatsen voordat je een commentaar als "ik vind het helegaar niks" neerzet.
Het dichtzetten met bovenkasten kan jij dan wel lelijk vinden , maar als je alle mogelijke ruimte moet benutten kan je vaak niet anders en dan is een reactie als deze wat overtrokken.
Maar als ik je reacties op dit forum wat nalees schijn je er geloof ik een kick van te krijgen om mensen af te zeuren.
BTW deeg uitrollen voor je koekjes is zo jaren 70 , tegenwoordig kan je ze kant en klaar in de supermarkt kopen :wink:

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door pfffff »

Zeg dunne van Dale, wel eens van een open forum gehoord ? Wel eens de definitie van het woord "persoonlijk" opgezocht in een Prima woordenboekje ?
I don,t think so ( Je schijnt nog al dolletjes te zijn op Engelse woordjes

En inderdaad, het bovenstaande is "afzeuren"

En verder moet Domik heel erg gaan genieten in de keuken, want daar ging het immers om :lol:

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door legoleek »

"yeah" koekje van eigen deeg !

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door mar53 »

OOK hier loopt pfffff alles en iedereen af te zeuren, geef toch normale reacties op de vragensteller en haak niet in op uitspraken van anderen. Deze mensen hebben een hoop geld betaald voor deze keukeneen zijn dolgelukkig, ga jij het nu over zaken hebben die jij niet zo zou willen hebben? Jij hebt zeker een giag keuken met alle opties in huis. Gefeliciteert pfffff geniet ervan, deze mensen zijn hier heeeel blij mee en trots op.

Nogmaals Domi, gefeliciteerd met je echt mooie keuken en heel veen plezier ermee

MAR53

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door loesjes »

ja leuk mar, maar deze mensen plaatsen een foto van hun keuken op het forum en weten ( en hopen) dat ze daar reacties op krijgen. Deze reacties kunnen positief zijn maar ook negatief waaronder die van pffff
hij geeft ook aan dat het zijn persoonlijke mening is.

Ikben het in deze ook met pfff eens, vind dat opstelling ook niet erg mooi, maar dat neemt niet weg dat als de klant het wel heel mooi vind dat het dan een geslaagde aankoop is geweest.

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door mar53 »

Gaat het daar dan uiteindelijk niet om? Een tevreden klant die precies krijgt wat hij zelf ook wil? Ik vind zeker van wel.

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door pfffff »

Tja, je kan ook een ieder naar de mond praten :D
" het staat u beeeeeeeeeeeeeeldig" Nee hoor , u heeft echt maatje 36 !

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Yup. Pffff is tenminste eerlijk.

" Deze jurk maakt me dik hè.."

"Nee tr*t.. de B#rger King maakt jou dik."

v.Dale
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2008 01:08

Re: De keuken is KLAAR!!!!!!!!

Ongelezen bericht door v.Dale »

Beste Pfffff
Ik ben bekend met het feit open forum vandaar dat ik de reactie op je gaf , ik maak gebruik van dezelfde rechten als jij.

 fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd

Het woord persoonlijk is mij ook niet geheel onbekend en het hebben van een persoonlijke mening vind ik goed , dat onderscheid je van de massa.

per·soon·lijk bn, bw 1 behorend tot of betrekking hebbend op een bep. persoon 2 door iem in persoon verricht: een ~ onderhoud met 3 iems persoon betreffend: ~e vrijheid 4 tegenstelling van zakelijk: ~e en zakelijke verbintenissen 5 in (eigen) persoon; zelf

Echter met termen als :

"Dat dichtzetten met die bovenkasten ronduit lelijk"
"Eerst al die rotzooi van je aanrecht ( princess zo te zien ? ) En die Senseo natuurlijk de prullenbak in, bah, leer eens koffie drinken"

veroordeel je zelf de persoonlijke keuzes van die persoon!

Op een open forum zou het dan wat meer gepast zijn om te vragen waarom daarvoor gekozen is en daar ,afhankelijk van het antwoord ,een verbetervoorstel op te doen in plaats van een botte persoonlijke mening.

Oh en deze keer geen Engelse woordjes gebruikt want daar schijn je je aan te storen dus hou ik in ieder geval rekening met je persoonlijke voorkeuren :wink:

Gesloten