LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een kritische blik op deze ProNorm keuken graag!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: Een kritische blik op deze ProNorm keuken graag!

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Goed dat je weer aanwezig bent!
Wellicht een vitamine pil zodat je weer volop kunt kloppen!
Blum Servo-Drive nu ook los te leveren en ook op bestaande keukens met Blum laden te monteren. Geweldig, wat een mooi systeem! Dus sparen maar beste klantAdam!!
De keukenzegels of de airmiles? Na de vakantie en de aanschaf van die prachtkeuken is inderdaad het geld op!
Moet bekennen dat de Servo-drive mij voor onze greeploze keuken nog steeds boeit maar op=op en er moet nog meer gebeuren.

Wellicht dat je ons met kerst een mooie pakketje kan toesturen :lol: stuur ik het volle boekje met keukenzegels op!
Heb deze er nog even bijgevoegd;
http://www.youtube.com/watch?v=tDV99kwUBxA
http://www.youtube.com/watch?v=Mz7Vy3EJmBM
met een nieuw soort greeploos design
We blijven het eea met spanning volgen! dus wanneer je meer nieuws hebt laat het mij weten.

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: Een kritische blik op deze ProNorm keuken graag!

Ongelezen bericht door hark »

wow, wat een gaaf systeem !
Kan iemand aangeven welke merken keukenes er met dit systeem leverbaar zijn ( of welke zeker niet )?

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: Een kritische blik op deze ProNorm keuken graag!

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Blum Servo drive zal wellicht bij menig keukenleverancier aangeboden worden die tevens blum hang en sluitwerk meeneemt in de keukenaanbieding. In mijn geval is dit Format maar er zijn uiteraard meerdere merken die Blum gebruiken.

Tevens noemde Maxx:
Blum Servo-Drive nu ook los te leveren
Dus zou ook gewoon los aangeschaft en geinstalleerd kunnen worden. Aanbeveling is om dit eens na te vragen bij je keukenadviseur.

Tjsa moet bekennen dat het er ook prachtig uitziet.
Maxx 800,-- euro voor drie laden?

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Een kritische blik op deze ProNorm keuken graag!

Ongelezen bericht door maxx »

Beste KlantAdam,

Het staat bij Format voor 800,= per kast in het verkoopboek. Het zal een stuk minder gaan kosten.

Let wel! Het is alleen voor Blum ladesystemen.

MVG

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Een kritische blik op deze ProNorm keuken graag!

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Servo drive kost voor 3 lades meer als voor 10 lades je hebt namelijk trafo's nodig en de motoren (servo's). al met al zal een lade tussen de 150 en 300 euro kosten (niet via keukenfabrikanten maar via groothandel) let wel exclusief montage! En er MOET minimaal 35mm ruimte achter de bestaande lade zitten.

Het is nieuw....dus prijzig, edoch een schitterende vinding.

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Een kritische blik op deze ProNorm keuken graag!

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

ontopic:

inmiddels ben ik van ProNorm afgestapt en bij (ja ja) KeukenKampioen geslaagd voor, ik vermoed, een Hacker Systemat, greeploos (daar Gemini 500 genoemd?) met Siemens apparatuur! Erg tevreden! :D

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Een kritische blik op deze ProNorm keuken graag!

Ongelezen bericht door GWTE »

Format is weer leuke dingen aan het doen met een nieuw soort greeploos design, hoop na de MOW Duitsland meer te zien. Eigen lakstraat etc. De toekomst ziet er goed uit!
Beste Maxx,

Ik ga volgende week ook weer naar de M.O.W. Even voor de buitenstaanders. Dit is een de door de keukenfabrieken onder één paraplu (diverse shows langs de A30 in Duitsland tussen Melle en Bad Oeynhausen in) verzamelde huisshows veelal in de eigen fabriek of showroom. Een aantal leveranciers uit dit gebied is mij bekend, de rest kun je terug vinden in een handig drukwerkje genaamd Küchenmeile A30 2007 / 2008 met de adressen van de fabriekanten zoals die van: E+K Keukens, Ballerina Küchen, Miele Küchen, Geba, Häcker, Brigitte Küchen, Leicht, Nieburg, EBKE Küchen, Eggersmann, Nolte Küchen, Rotpunkt, Pronorm, Poggenpohl, Wellmann, Rational, Schüller, Störmer Küchen, RWK, Zeyko Küchen, Schröder Küchen en nog een paar. De grote vraag die mij dus bekruipt is waar zit ons aller Format? Waarom staat deze top fabriek er niet tussen Maxx!

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Een kritische blik op deze ProNorm keuken graag!

Ongelezen bericht door maxx »

Ja, citeren uit drukwerk gaat je zeer goed af, dat kennen we van je beste GTWE. Het bruine boekje ligt ook bij ons op kantoor. Format staat niet in het boekje maar is er wel degelijk.

Kom je ook even kijken? Misschien raak je overtuigd.

MVG

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Een kritische blik op deze ProNorm keuken graag!

Ongelezen bericht door GWTE »

Kennelijk horen ze nog niet bij de top fabrieken en hebben ze niet meer dan een boerenschuur en wat Yellow Cabine ruimtes achter op het terrein. Die lakstraat is vast niet meer dan een polderwegentje tussen de naaldsparen. En de keukenhuisshow in een bouwmarkt partytent..... :lol:

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Een kritische blik op deze ProNorm keuken graag!

Ongelezen bericht door maxx »

O wee gij onnozele dwaas,

Blijf daar gewoon in geloven. Dat houdt de markt wat exclusiever. Ook een Poggenpohl en Siematic zijn ooit klein begonnen. :shock:


MVG

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Een kritische blik op deze ProNorm keuken graag!

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

ontopic:

inmiddels ben ik van ProNorm afgestapt en bij (ja ja) KeukenKampioen geslaagd voor, ik vermoed, een Hacker Systemat, greeploos (daar Gemini 500 genoemd?) met Siemens apparatuur! Erg tevreden!
E.e.a. uitgekozen met o.a.

Siemens stoomoven HB26D550
Siemens combi oven HB86K570N

ipv ATAG Compactlijn.

Gesloten