LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eerste ervaring bezoek keuken zaak

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
prem

Re: Eerste ervaring bezoek keuken zaak

Ongelezen bericht door prem »

spike29 schreef:Wat ik niet begrijp is waarom de "afkoelingregel" bijv. 7 dagen , desnoods met een afkoop van 150 euro voor hun dure tijd, niet is in gevoerd in het burgerlijk-wetboek om deze f*ckers de wind uit de zeilen te halen. En wat ik ook niet begrijp is dat hun "contract voorwaardes" volledig voorbij gaan aan normale verkoop regels en dat dit blijkbaar kan in Nederland. Je moet nu via de rechter de firma keuken... overtuigen dat ze niet hun geld krijgen terwijl een simpel regeltje in de consumentenwetgeving dit kan oplossen. Dan verdwijnen die zaken vanzelf.
Het enige waar je nu mee kan vechten is héél veel tijd investeren in het onderuit halen van hun beweringen en ze zoveel problemen geven dat ze uiteindelijk denken eigenlijk geen winst meer behalen omdat je de winkel plat loopt met "gezeik" en klanten wegjaagt. Zolang je niet betaald hebt moeten ze moeite doen. Het liefst zou ik zo'n zaak volledig aan g.. maar ja ze zullen wel verzekerd zijn...;-)
Welke afkoelingregel is dat?

Gesloten