LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Bruynzeel Keukens?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Ervaring met Bruynzeel Keukens?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Die punten heb ik al eerder genoemd; doch zonder reactie uwerzijds.

Tevens wijs ik u op een 8-tal vragen enige maanden terug gesteld, ben nog immer nieuwsgierig of u in staat bent om consumenten te HELPEN.......

p.s. link is bedoeld voor " trompetter" e.a. consumenten om verschil in filosofie van keukenfabrikant te ontdekken, ook staat er wederom niets negatiefs in.......niet alles is aan u, RvK, gericht hoor; aandachtsvrager....

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Ervaring met Bruynzeel Keukens?

Ongelezen bericht door maxx »

Keller is inmiddels onderdeel van Bruynzeel en de volledige directe van Bruynzeel is inmiddels vervangen.

Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Dat Bruynzeel nu nog steeds bij Schüller moet inkopen als ze de klant een goede keuken willen verkopen?!


Nee, wat we eigenlijk willen zeggen is..... dit forum is voor mensen die raad zoeken en mensen die dat willen geven. Omdat U, Radarvoorklanten, bij geen van beide groepen hoort, of wenst te behoren, lijkt het mij zinvoller uw tijd nuttig te besteden aan die vrouw die, om 21.09uur gisteravond, alleen onder de schemerlamp zat weg te dromen naar de dagen dat u nog wel aandacht voor haar had ipv Don Quichote te spelen en molens te bevechten achter de Aldi-pc.

Ja, beste RadarvoorKlanten, even minderen met de Ritolin en je zult zien dat het echt molens zijn en geen draken die u denkt te bevechten vanaf uw burostoel. Wordt niet de Kluun van het forum en reserveer voor vanavond eens een restaurantje met bioscoop.

MVG

spextix
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2011 17:43

Re: Ervaring met Bruynzeel Keukens?

Ongelezen bericht door spextix »

maxx schreef:
Keller is inmiddels onderdeel van Bruynzeel en de volledige directe van Bruynzeel is inmiddels vervangen.

Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Dat Bruynzeel nu nog steeds bij Schüller moet inkopen als ze de klant een goede keuken willen verkopen?!


Nee, wat we eigenlijk willen zeggen is..... dit forum is voor mensen die raad zoeken en mensen die dat willen geven. Omdat U, Radarvoorklanten, bij geen van beide groepen hoort, of wenst te behoren, lijkt het mij zinvoller uw tijd nuttig te besteden aan die vrouw die, om 21.09uur gisteravond, alleen onder de schemerlamp zat weg te dromen naar de dagen dat u nog wel aandacht voor haar had ipv Don Quichote te spelen en molens te bevechten achter de Aldi-pc.

Ja, beste RadarvoorKlanten, even minderen met de Ritolin en je zult zien dat het echt molens zijn en geen draken die u denkt te bevechten vanaf uw burostoel. Wordt niet de Kluun van het forum en reserveer voor vanavond eens een restaurantje met bioscoop.

MVG
Sorry voor de kick, maar heerlijk. Ook ik wordt helemaal krankjorum van het keukenfenomeen. Verschillende offertes, totaal ontransparante factuurtjes, gedoe, kortingen. Mijn hemel.... Dit is de eerste keer dat ik hardop moest lachen!

groteknuffelbeer
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 nov 2009 07:47

Re: Ervaring met Bruynzeel Keukens?

Ongelezen bericht door groteknuffelbeer »

Topic begin over DMG en kortingen. Daarna de vraag over Bruynzeel. En hoe groot is het belang van DMG in Bruynzeel? Nee, familie Smit mag deze vraag niet beantwoorden :D

Gesloten