Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Petra1987 »

keukenspaleis schreef:
05 sep 2021 16:53
Goedemiddag,

Indien er klachten zijn kan men zich wenden op het e-mailadres [email protected].


Hartelijk dank,
Zaakvoerder
Dit is raar, maar geen oplossing.

keukenspaleis
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2021 16:48

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door keukenspaleis »

Michel,

Conform de wet op laster en smaad zullen wij het nodige doen.
U bent niet opgelicht en heeft nimmer een keuken bij ons besteld.
Het is niet verplicht om een keuken te reserveren bij ons , mits de klant zelf akkoord gaat en de keuken geleverd wilt hebben.
Uiteraard is komen kijken bij ons ook geen probleem en hebben we niets te verbergen.

Tweedehandskeukenspaleis is niet actief op dit forum aangezien social media tegenwoordig een trend is geworden voor onderlingen concurrentie om de zaak in valsheid te belichten .
We kunnen bewijzen dat er tevreden klanten zijn met referenties.

Met vriendelijke groeten
Tweedehandskeukenspaleis

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door juliomariner »

advies aan de zaakvoerder, ga een cursus sociale media volgen want met zulke achtelijke reacties doet u meer kwaad dan goed.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

keukenspaleis schreef:
17 okt 2021 19:30
Conform de wet op laster en smaad zullen wij het nodige doen.
Wat is precies die wet? Ik ken geen wet op laster en smaad. Sterker, je kan niet eens voor laster en smaad tegelijkertijd veroordeeld worden.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door juliomariner »

Doet me denken aan het kleine keffertje dat erorm hard loopt te keffen in de hoop dat de ander denkt dat hij een Rottweiler is.
Met dit soort reacties maken ze zich alleen zelf belachelijk.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Deze zaakvoerder is niet gehinderd door enige kennis van zaken.
We kunnen bewijzen dat er tevreden klanten zijn met referenties.
Er was ook iets in het nieuws m.b.t. fake reviews

Straks een korting van 25% met de code petra1987 voor een goede review

Vogelkooi1
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2022 13:33

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Vogelkooi1 »

Tot onze verbazing Tweedehandskeukenspaleis biedt keukens aan die nog niet aangekocht zijn door tweedehandskeukenspaleis. Gisteren kwamen wij tot de ontdekking dat de keuken, die wij via marktplaats aanbieden, aangeboden wordt op de website van tweedehandskeukenspaleis. De informatie van de marktplaatsadvertentie is overgenomen en aangevuld met foutieve informatie. Onze keuken op marktplaats is 10 jaar oud en tweedehandskeukenspaleis biedt een keuken aan van 4 jaar oud. Ook zijn de afmetingen verkeerd. De foto's worden gebruikt zonder toestemming. Tweedehandskeukenspaleis vraagt een aanbetaling voor een keuken waar zij niet de eigenaar van zijn!

DOE GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF!

AmiraAmir
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2024 14:46

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door AmiraAmir »

Onprofessioneel gedrag en annulering van overeengekomen verkoop bij Tweedehands Keukenspaleis

Ik wil graag mijn recente ervaring delen met dwazen van Tweedehands Keukenspaleis om anderen te waarschuwen en te helpen leren van mijn situatie.

Vandaag stuurde Tweedehands Keukenspaleis een monteur om mijn keuken te demonteren voor verkoop. Tot mijn verbazing begon de monteur zonder toestemming foto's en videos van mijn keuken te maken en stuurde deze zelfs naar een ander partij, waardoor de overeengekomen verkoop plotseling werd geannuleerd zonder enige uitleg. Met een zeer onbeschoft en onprofessioneel taalgebruik via een Belgische nummer.

Ondanks dat Tweedehands Keukenspaleis beweerde dat ik schade aan de keukenfrontjes niet had doorgegeven, was deze schade duidelijk zichtbaar op de foto's die weken geleden werden verstuurd naar hen. Dit toont niet alleen een gebrek aan professionaliteit van hun kant, maar ook een verontrustende mate van onbetrouwbaarheid.

Ik ben van plan een officiële klacht in te dienen en deze zaak te melden bij relevante instanties. Hopelijk kan dit anderen helpen om voorzichtiger te zijn bij het omgaan met dergelijke bedrijven en hun eigendommen. Wees aub gewaarschuwd deze mensen die denken dat ze zo een bedrijf kunnen runnen.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

AmiraAmir schreef:
23 feb 2024 14:53
Ik ben van plan een officiële klacht in te dienen en deze zaak te melden bij relevante instanties.
Wow, dat klinkt wel heel spannend :lol: Wat ben je allemaal van plan?

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat zal ze leren. Zullen ze zeker zwaar van onder indruk zijn.
Echter waar zou u dat willen melden? Een koop gaat niet door maar wat voor schade heeft u precies geleden.

Thijs124
Berichten: 499
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Ervaringen gezocht met tweedehandskeukenpaleis.nl

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Melden bij de "Tweedehands keuken in- en ver-koop autoriteit"
TKivA?
Die moeten toch relevant zijn.

Plaats reactie