LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fabrikant Mandemakers keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

fabrikant Mandemakers keukens

Ongelezen bericht door pedro714 »

Er is vast wel iemand die mij kan vertellen wie de fabrikant is van de door de diverse Mandemakers keukenzaken aangeboden keukens.

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: fabrikant Mandemakers keukens

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Eigen fabrikaat. Mandemakers beschikt over eigen fabrieken en heeft 80% van de nederlandse markt in handen onder diverse namen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: fabrikant Mandemakers keukens

Ongelezen bericht door crazyme »

pedro714 schreef:
02 okt 2019 13:00
Er is vast wel iemand die mij kan vertellen wie de fabrikant is van de door de diverse Mandemakers keukenzaken aangeboden keukens.
Waarom wil je dat weten ?

Heb je nog een volle giertank ? :lol:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: fabrikant Mandemakers keukens

Ongelezen bericht door kweenie »

Mandemakers verloopt keukens van verschillende fabrikanten en in verschillende kwaliteiten. Alleen plakken ze er vaak een eigen 'merk'naam op, zodat je formeel niet ergens anders exact de zelfde keuken kunt kopen.

Overigens gebruiken ze soms precies de zelfde foto's als andere merknamen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: fabrikant Mandemakers keukens

Ongelezen bericht door crazyme »

kweenie schreef:
02 okt 2019 21:06
Mandemakers verloopt keukens van verschillende fabrikanten en in verschillende kwaliteiten. Alleen plakken ze er vaak een eigen 'merk'naam op, zodat je formeel niet ergens anders exact de zelfde keuken kunt kopen.

Overigens gebruiken ze soms precies de zelfde foto's als andere merknamen.
Ts loopt al lange tijd mee in de keukenbranche wanneer ik zijn reacties in andere topics goed interpreteer.

Hij zoekt kennelijk die ene onbekende keukenfabriek.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: fabrikant Mandemakers keukens

Ongelezen bericht door gosewijn »

Als hij keuken importeur is geweest ,weet hij heeeel weinig

pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

Re: fabrikant Mandemakers keukens

Ongelezen bericht door pedro714 »

Mij is bekend dat zij o.a. Hacker en Systemat verkopen. Zij maakten enkele jaren geleden ook reclame met een z.g. "eigen "merk.
Daarbij stelden zij "nergens goedkoper".
Tijdens een discussie werd beweerd dat deze slogan verboden is indien dit "eigen "merk" nergens anders te koop is. Zij dienen n.l. hun bewering hard te maken maar dit lijkt mij erg moeilijk als niemand anders dan de Mandemakers groep dit merk kan leveren.
Inderdaad ben ik wellicht de eerste keukenimporteur n.l. gestart in 1967. Ben inmiddels gepensioneerd en allang afstand genomen van de huidige keukenwereld. Dacht dat het z.g. "eigen "merk Ballerina was of Brigitte. Kan me vergissen. Daarom mijn vraag.

Gesloten