LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Front keukenkastje bolt op van de vaatwasser

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
WAGENPARK
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2020 17:57

Front keukenkastje bolt op van de vaatwasser

Ongelezen bericht door WAGENPARK »

Bij Wooning in Bergenschenhoek de keuken en 2 badkamers gekocht nu bolt het frontje van het kastje van de vaatwasser op.
Gemaild naar Wooning maar dit is geen garantie de keuken is 5 jaar oud, je mag er toch van uit gaan dat een keuken wel 10 jaar mee gaat!

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Front keukenkastje bolt op van de vaatwasser

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Een keuken kan wel 100 jaar meegaan, maar het ligt er helemaal aan hoe je er mee omgaat en hoe het neergezet is. Bij een vaatwasser komt warme vochtige lucht vrij. Als het frontje niet waterdicht is, dan komt daar die vochtige lucht in terecht. Hout en vocht gaan niet samen, dus bolt het op. De keuken is ouder dan 6 maanden, dan is het aan u om aan te tonen dat het niet normaal is. Slijtage heb je altijd en je hoeft maar 1 keer langs een frontje te schuren om schade aan de laklaag of folie te krijgen. Dat is een producteigenschap en geen reden tot garantie.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Front keukenkastje bolt op van de vaatwasser

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Het probleem is dat we laminaat kregen dat niet tegen water kan of zeer slechte rand naast een vaatwasser kreeg.

Ik heb een Russische keuken, kasten hetzelfde als hier behalve naast de vaatwasser, daar geen spaanplaat maar multiplex zijkant.

En de deurtjes, gewoon massief, kan lelijk worden en verkleuren maar goed gelakt is dat waterdicht..... en bij schade nogmaals schuren en lakken.
Vooral de Whirlpool vaatwassers die als ze klaar zijn open springen veroorzaken dit vaak.
En laat Ikea ze daar ook inkopen.... zelfde probleem, maar niet bij mijn massieve fronten en geen spaanplaat maar Multiplex zijkanten...

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Front keukenkastje bolt op van de vaatwasser

Ongelezen bericht door moederslink »

:lol: :lol:
KKT , was is in vredesnaam een Russische keuken?
En wat doet een Russische keuken in een Belgisch kot?
Ik heb me suf gegoogeld, maar stuit op Russische gerechten :D

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Front keukenkastje bolt op van de vaatwasser

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik kocht een soort van Ikea woning!

Een bouwpakket uit Russia en dat is nieuwe Kot.
En de keuken is daar met Massieve deuren voor een budget Spaanplaat rommel prijs ook geleverd.
Daar is uurloon lager en een op maat gemaakte voor Wegwerp keuken prijzen.

Daar kan Ben(de) Mandemakers niet tegenop!
Ik heb ook geen Koper, maar Aluminium kabels in de wanden, dikker en lichtere... en niet duurder!
Het enige Belgische zijn de oude en gore B Post tassen op de 4 jaren oude Stella....

Wegens Lock Down moest ik het wel elders alles halen!

Gesloten