LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] grando en mandemakers

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
ommetje
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 mar 2006 18:48

grando en mandemakers

Ongelezen bericht door ommetje »

wat zijn jullie ervaringen met grando keukens?
of mandemakers? we wonen 700 meter naast een grando winkel, je zou toch gek zijn om dat verder te zoeken. maar ja...
yvonne

hbwoz
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:42

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door hbwoz »

we wonen 700 meter naast een grando winkel, je zou toch gek zijn om dat verder te zoeken
Is dat tegenwoordig al een criterium om een aankoopbeslissing te nemen ?

ommetje
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 mar 2006 18:48

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door ommetje »

ik zit op dit soort antwoorden niet te wachten.
zeker de leukste thuis!

Raven
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 mar 2006 21:36

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door Raven »

Ga naar een kleine keukenleverancier en niet naar Grando,keukenmax,keukenconcurrent,brugman,keukenkampioen dit is een klein gedeelte van de keukenbedrijven die in bezit zijn van Madenmakers als je echt genaaid wilt worden moet je daar een keuken kopen.

Mr.P
Berichten: 195
Lid geworden op: 01 okt 2005 10:24

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door Mr.P »

Ivonne,
gebruik de zoekfunctie eens. Er zijn al tientallen onderwerpen over het wel of niet doen van een keuken bij Grando of een van de andere grote formules.

De Grando winkel is een zelfstandig ondernemer aangesloten bij een formule.
Een offerte laten maken kan nooit kwaad. Als je hem meekrijgt kijk dan ook bij een kleine dealer in de buurt. Weet je of het loont om bij de "buren" te kopen.

Kijk ook naar de andere topics over het "direct tekenen, niet doen" ook niet als alleen wordt gevraagd de offerte te tekenen als bevestiging van de een of andere actie.

Succes,
Mr.P.

sam1965
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:11

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door sam1965 »

bij een grando vestiging een goede offerte gekregen maar kon na even rondkijken ook zo'n goede aanbieding krijgen bij een "kleine zelfstandige"ondernemer", waar het gevoel toch beter zat. geen aandrang tot tekenen, geen aanbetaling etc
ik zou toch nog even de tijd en moeite nemen om ook de kleinere zaken te bezoeken. loonde bij ons de moeite.
succes!!

ommetje
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 mar 2006 18:48

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door ommetje »

dank voor je reactie. ik speur verder maar zal wel even langs gaan, deze crando is klein en geleid door een leuk enthousiast echtpaar. in epe is het gewoon de plaatselijke keukenzaak.

van Sticky
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mar 2006 14:07

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door van Sticky »

Een goed gevoel bij deze keukenlevernacier..... Soms is dichtbij kopen het beste. Een goed gevoel zegt niet alles..... maar is wel belangrijk.
Zelf goede ervaringen met een kleinere Grando...

Punthoofd
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 dec 2005 13:23

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door Punthoofd »

Kies asjeblieft NIET voor Grando.......Wij hebben helaas onze keuken daar dus wel gekocht en deze zou opgeleverd worden in oktober 2005. We leven nu april 2006 en de keuken is nog niet af. Na herhaaldelijk duidelijke schriftelijke afspraken te hebben gemaakt, ligt de zaak nu bij de geschillencommissie. Maar als klant sta je zo zwak op dit gebied.
Zolang Grando de intentie laat zien dat zij de zaak willen oplossen, kunnen wij niets. Dat die intentie betekent dat ze dus een afspraak maken in januari om de keuken op te leveren op 21 februari en deze vervolgens weer afzeggen op 20 februari om 21:00 uur 's avonds onder het mom dat de zaak nog niet klaar is. Onzin denken wij. Wij denken dat ze monteurs tekort komen en dus wij als klant even aan de kant geschoven worden om de andere klanten die bedonderd zijn alsnog te helpen. Kies in Godsnaam voor een betrouwbare leverancier die je niet meteen 95% van de aankoopsom laat betalen en vervolgens niet komt opleveren.
Het zal wel per vestiging verschillen, maar deze vestiging is een drama!
Groeten en succes met jullie nieuwe keuken!

ommetje
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 mar 2006 18:48

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door ommetje »

wat erg!!!!
onze grando is klein. ik hoorde alleen van een buurtbewoner dat de man die komt installeren geen perefct werk levert. we gingen voor onze badkamer in zee met gijsbert te apeldoorn, lieten berekenen en tekenen bij een vent in almelo. 50.000 gulden
we kwamen bij gijsbechts leverden re tekeningen in en kregen de identieke badkamer voor 35.00 gulden. was een drie weken voor 3 mannen werk.
die gijsbrets verkoopt ook keukens, weten niet wat, we gaan morgen eens kijken.
grando zit dus even inde vrieskist
dank
yvonne

miss
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2006 16:19

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door miss »

??
Laatst gewijzigd door miss op 26 jun 2006 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door loesjes »

miss, als het waar is wat je zegt, dan is deze grando zo verdwenen hoor, dat houdt niemand namelijk vol.

ommetje
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 mar 2006 18:48

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door ommetje »

ik denk dat het toch vooral afhangt van de mannen en vrouwen die de winkels runnen. we zijn inmiddels wel bij grando epe geweest, zijn dan voor als nog uiterst vriendelijk en correct te woord gestaan.
we hebben wel besloten ons niet buiten een 25 km ring te begeven. doen enkele winkels aan, hebben inmiddels ook al wel bijna ons plaatje rond en laten dan 2 offertes maken. of grando mee gaat doen hangt nog even af van een bezoek aan roescher en aan bruynzeel.
in ieder geval doet gijsberts uit apeldoorn mee met de offerte , ze hebben een format ( duits) keuken die ons wel aanstaat.


die naaldwijkse grando zal wel snel ter zielen zijn, echter de schade die de jongens achter laten bij hun klanten lijkt me groot en ik zou als klant en dikke klacht indienen bij de grando ( hooefdkantoor) ze gooien de naam van een volgens mij goed produkt te grabbel.
sterkte allemaal het de keukens!
yvonne uit epe

slik
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 nov 2005 23:39

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door slik »

miss, zeggen de letters R.K jou iets?

ommetje
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 mar 2006 18:48

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door ommetje »

r.k .
die letters.
nee, die zeggen me niks.

ommetje
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 mar 2006 18:48

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door ommetje »

o, sorry dat over die letters RK was nier voor mij bedoeld!

wouwe
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2006 20:12

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door wouwe »

miss, zeggen de letters R.K jou iets?
he Slik die RK heeft hier niks mee te maken.

die miss is ene Juul :lol:

wrkr
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 jul 2006 23:00

Re: grando en mandemakers

Ongelezen bericht door wrkr »

kunnen we het inhoudelijk houwen?

volgens mij is elke Grando is een "eigen" winkel met een link naar het moederbedrijf.

kijk dus goed uit bij welke Grando je koop er zit zelfs verschil tussen de winkels onderling

Gesloten