LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] grando keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Vermaak mij goed, zelfs grappig, maar bij de opmerking;
dankbaar zijn voor zijn informatie die hij op dit forum plaatst
Is het iets overdreven. Jan Mulder is ook grappig maar echt grote toegevoegde waarde :?:

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door Eek »

Ik weet dat er bij Bruynzeel intern flink gezocht word naar Eek en Pffff vanwege vermeende laster(?).

Maar zeker Pfff zit in Noord Holland,wellicht op de back office van de vroegere Rolff zaken......

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door 16again »

Ik weet dat er bij Bruynzeel intern flink gezocht word naar Eek en Pffff vanwege vermeende laster
Juridische stappen, tros-radar hoest IP adressen op, en vervolgens hoest internet provider NAW op.....

Pfffff

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 24 aug 2007 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door hark »

beste pfffff,

Het in Noord Holland meestal een paar graden kouder...... :D

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door 16again »

pffff, dat privacy beding betekent niet meer dan dat je email adres niet aan spammers wordt doorverkocht. Worden strafbare feiten gepleegd, dan is het internet echt niet zo anoniem...

tj.janssen
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2008 00:09

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door tj.janssen »

Ook wij zijn behoorlijk op de koffie gekomen met de service van Grando.
Foutieve afleveringen, niet houden aan leveringsafspraken en uiteindelijk genoegen moeten nemen met onjuiste maten die we op eigen kosten door een andere firma moesten laten aanpassen. [/b][/quote]

rma27
Berichten: 61
Lid geworden op: 16 jan 2006 14:34

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door rma27 »

Bij Mandemakerszaken moet je nooit en te nimmer alles vooruit betalen.
Er is altijd wat mis bij die zaken met de misleidende, valse advertenties.
En als ze nog geld van je kregen, zouden ze wel alles netjes na-leveren.

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door Eek »

Yeah right...blijf maar door dromen.
Denk jij nu echt dat als jij als individu € 1000,- achterhoudt op een keuken bij een gigantisch grote onderneming als de Mandemakers groep er ook maar iemand van wakker ligt,behalve jij ?! Dacht ik al...

Bij Grando echter kan het wel enigsinds werken omdat dit franchisers zijn en dus direkt deze mensen zelf in de portomonnaie treft. Echter zijn er ook genoeg consumenten die er misbruik van maken en onredelijke bedragen achter willen houden bij een enkele missende greep of dergelijke (snel te verhelpen) kleinigheden.

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door 16again »

Foutieve afleveringen, niet houden aan leveringsafspraken en uiteindelijk genoegen moeten nemen met onjuiste maten die we op eigen kosten door een andere firma moesten laten aanpassen
-betaal niet alles vooruit.
-Begin met opbouw van een dossier zodra levering op afgesproken leverdatum tegenvalt: bevestig telefonische afspraken aantoonbaar per post, email of fax met ontvangstbevestiging.
Geef op vriendelijke toon (verwijs naar prettig gesprek) kort weer wat afgesproken is met wie (noteer naam beller!), en verzoek om reactie indien tegenpartij niet goed begrepen is.
-Dit dossier is is later bruikbaar indien zaken niet naar wens zijn opgelost, waarna je ermee naar de geschillencommissie kan stappen.



Onjuiste maten?
Normaal is dat verantwoording van de winkel, die immers komt inmeten. Echter als je als klant bijvoorbeeld ineens de tegels van de muur haalt, dan is het echt eigen schuld dat de bij het inmeten genoteerde maten niet meer kloppen.

ferume
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2008 16:30

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door ferume »

paar maanden geleden hebben we een keuken gekocht bij grando in spijkenisse, wij zijn heel erg tevreden met service. ze hebben keurig op tijd geleverd, heel netjes gewerkt.. :D
daarom raad ik iedereen aan om naar grando in spijkenisse te gaan :idea:
yurda

petert
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jun 2008 09:17

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door petert »

Hmmm wij hebben eergisteren een offerte laten maken bij Grando. Ik denk dat ik deze maar verscheur na het lezen van dit forum. Wat een ballentent zeg.

Wat ik soms niet begrijp is dat mensen die zo vaak belazerd worden alles netjes met telefoontjes en post proberen af te handelen. Gewoon een keer op een drukke zaterdagmiddag naar de winkel gaan en daar ruzie gaan staan maken!! temidden van alle nieuwe potentiele klanten.

O ja, en dan nog even dit:
WASSENAAR - De hoogste persoonlijke onderscheiding voor een detaillist gaat dit jaar naar Ben Mandemakers. De eigenaar van tientallen keuken- en woonformules als Piet Klerkx, Brugman en Montèl is gekozen tot Elsevier Retail Personality 2008.

petert
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jun 2008 09:17

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door petert »

Overigens, het meest complete lijstje dat ik heb kunnen vinden van keukenwinkels die onder de Mandemakersgroep vallen is:

Brugman Keukens
Keuken Maxx
Nieuwenhuis Keukens
Van Reewijk Keukens
Mandemakers Keukens
Keuken Kampioen
Keuken Concurrent
Grando Keukens(grootste aandeelhouder)
Klijn Keukens
Keukendump
Piet Klerkx Keukens
HC Keukens
Wooning Keukens
Tinello
Keukenhal
Keukenhuys De Tweede Kamer

Doe er je voordeel mee!

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 23 sep 2008 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door rayke »

Lijstje is nog lang niet compleet.

(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

Keuken Maxx
Uit Heemskerk? :) 8)

mira__
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2009 00:11

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door mira__ »

Beste,
Wij hebben in augustus een keuken besteld bij Grando in Delft. Daarbij de puntjes op de i gezet en de finale prijs afgesproken, inclusief afspraken over leveren en plaatsen (incl aansluiten).

Aansluitend is de keuken definitief ingemeten door Grando, zodat eea kon worden besteld. De aflevering van de keuken in oktober verliep keurig netjes en alles werd duidelijk aangewezen & gecontroleerd voordat we moesten tekenen. Op de afgesproken dagen hebben de keukenplaatsers de keuken geplaatst en zeer netjes afgesteld.

Er ontbrak niets, er was niets stuk, alles paste keurig (in een U-vormige keuken!) en het eindresultaat is ernaar: wij zijn zeer tevreden.

En dat mag ook wel eens gezegd op dit forum! En nee, dit is geen "sluik"reclame oid, maar gewoon een reactie van een gelukkige nieuwe keukenbezitter.

wander
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2009 12:17

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door wander »

ze komen mijn keuken binnekort bezorgen, ik kreeg meteen iemand aan de lijn die vroeg of er hulp was om te sjouwen, het begon al met de mededeling dat ze hem op een andere dag kwamen bezorgen dan afgesproken, we zijn dan in de buurt zeiden ze.
ik ben benieuwd of het allemaal goed gaat aflopen

mooie keuken
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2009 00:08

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door mooie keuken »

Ik heb een hele mooie keuken van Grando Lelystad.
Over de manier van verkopen ben ik heel tevreden, maar ook zeker over het plaatsen en monteren van de keuken heb ik niets dan lof!!
Alles was op tijd en is met veel zorgvuldigheid en aandacht geplaatst.

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 26 aug 2009 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten