LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hacker Systemat of Bruynzeel Optima Saffier

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Mark23
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2007 09:09

Hacker Systemat of Bruynzeel Optima Saffier

Ongelezen bericht door Mark23 »

Wij willen graag jullie mening over 2 keukens waar wij geen keuze uit kunnen maken.

Hacker Systemat of Bruynzeel Optima Saffier. Het gaat om greeploze gelakte witte keukenkastjes. Apparatuur is van Miele. In totaal 10 inbouwapparatuur. Werkblad van de Hacker Systemat is composiet en van de Bruynzeel Optima Saffier is het 2 cm. keramisch.

De Hacker Systemat kost € 22.000 en de Bruynzeel Optima Saffier € 23.000. Het is moeilijk om een keuze te maken aangezien ik geen kwaliteitsverschil kan zien als leek. Graag dus jullie advies.

Groet,
Mark en Denise

stofzuigertje

Re: Hacker Systemat of Bruynzeel Optima Saffier

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Welke firma komt ze plaatsen, dat is belangrijker en hoe is de garantie?

Naast de normale garantie ook na lever garantie, dus als na meer dan 5 jaren er een deurtje sneuvelde of beschadigde?
Vaak is dat een probleem en die garantie is dus zeer belangrijk.

Want ga je na 6 jaren complete keuken vervangen omdat het deurtje niet meer leverbaar is of duur herstellen bij autospuiter?

Ja, een valpartij of zo, per ongeluk kan er iets stuk gaan en hoe lang garanderen ze deze deuren?

Dat lijkt me een slimmere keuze dan het geringe prijsverschil

Ferry26
Berichten: 191
Lid geworden op: 09 jan 2006 13:04

Re: Hacker Systemat of Bruynzeel Optima Saffier

Ongelezen bericht door Ferry26 »

Stel dat ik het prijsverschil groter kan maken, zou dat de keuze eenvoudiger maken ? Ik weet van Systemat dat het een bedrijf is dat zijn keukens erg goed uitlevert. Weinig beschadigingen en snelle nalever service.

Wat stofzuigertje al aangeeft, zijn vaak de randzaken die het verschil kunnen maken. Een lakdeur zal doorgaans altijd leverbaar blijven tenzij het een specifieke kleur is. Rood bijvoorbeeld.

stofzuigertje

Re: Hacker Systemat of Bruynzeel Optima Saffier

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Nee, ik maakte bij ander groot merk mee dat greeploze Witte een andere tint wit kreeg en ook nog
iets andere rondingen dus ook ik heb nu 1 afwijkend deurtje wat niet 100% hetzelfde en als je het weet zie je het.....

Mark23
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2007 09:09

Re: Hacker Systemat of Bruynzeel Optima Saffier

Ongelezen bericht door Mark23 »

Prijsverschil vind ik minder belangrijk. Het gaat mij meer om of de 2 merken goed te vergelijken of dat er kwaliteitsverschil in zit.

kakikarin
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2014 19:47

Re: Hacker Systemat of Bruynzeel Optima Saffier

Ongelezen bericht door kakikarin »

Ik ben heel tevreden over de afhandeling en levering, kopersbegeleiding bij Bruynzeel. De kwaliteit op lange termijn weet ik niet, maar so far so good.
Plaatsing Door Montec, via Bruynzeel, ook dik in orde. Nette werklui.

Gesloten