LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Haute Cuisine Eindhoven

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
fhce
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 apr 2008 01:52

Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door fhce »

Heeft er al iemand ervaring met Haute Cuisine Keukens uit Eindhoven?

Ik ben er twee keer binnen geweest, maar er was weinig te doen.
parkeren is erg lastig !!!!
ze zijn net open, dus hoe weet ik dat ze ook goed leveren en monteren ?

Ze zetten wel veel grote advertenties en geven auto's weg enzo !

Wie kan me verder helpen

Keukenprinsesje
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 nov 2005 12:53

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door Keukenprinsesje »

Absoluut goede zaak met vakkundige mensen. Parkeren is nie zo lastig. Achter de zaak zit een parkeergarage met voldoende plekken. Direct na HC rechtsafslaan en direct weer rechts

fits
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 feb 2008 20:56

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door fits »

keukenprinsesdingesje werk zeker bij die zaak. Weet wel erg goed de weg in die achterbuurt van eindhoven. Die zaak ligt naast het beakerlandplein dus als je na dat keuken bezoek een dame van plezier nodig hebt dan is dat 1 sec lopen
Ben daar ook eens ooit geweest, rare tent die zegt voornamelijk voor de zakelijke markt er te zijn. Na zo'n opmerking gaat je zin wel over als particulier

fits
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 feb 2008 20:56

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door fits »

als ik mijn reactie zo eens terug lees dan lijkt het net of de dames van plezier er voor de zakelijke markt zijn.
Zouden ze willen.
Of zou het voltallige personeel van HC daar in de pauze langs gaan?

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Beroerde website in iedergeval. Maar roept wel de topmerken.( behalve dan de gratis auto) maar past wel bij de naam.
Haute cuisine toch veelal neer op "weinig voor veel".


ze zijn net open, dus hoe weet ik dat ze ook goed leveren en monteren ?Ze zetten wel veel grote advertenties en geven auto's weg enzo ! Wie kan me verder helpen

Speur dit forum af en lees tussen de regels door.
Dan is er vast wel een zaak waar je voor de deur kan parkeren en goede service en kwaliteit kan bieden.

fhce
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 apr 2008 01:52

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door fhce »

Ik ken Eindhoven niet zo goed, maar als ik het goed begrijp ligt Haute Cuisine midden in de achterbuurt van Eindhoven.
Wie begint er daar dan een keukenzaak ?

De vraag blijft heeft er al iemand ervaring met deze zaak, zonder tips over dames van lichte zede.......

Heeft er uberhaubt al iemand eeb keuken gekocht, of wordt de showroom alleen als showroom gebruikt voor de zakelijke markt?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wantrouw nieuwe keukennamen-formules. Het zijn vaak voortzettingen van zaken die op de fles zijn gegaan. Onder een andere naam proberen ze het opnieuw. De kosten voor het opzetten van een goedwerkende nieuwe naam-formule zijn gigantisch. Het is makkelijk wat advertenties te zetten en vage beloftes te doen over "gratis" auto's.

Een geoliede, zonder klachten werkende keukenfirma opzetten is een ander verhaal. Alleen serieuze zaken slagen hierin. De kans dat iemand serieus is die gratis auto's belooft (hoe slecht moet die keuken dan wel niet zijn), die uit de hoogte zegt " wij verkopen eigenlijk alleen aan de zakelijke markt" (als verklaring voor, wat is het rustig hier) en die "Haute Cuisine" heet is heel erg klein.

Volg uw boerenverstand.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Probeer Loomans keukens eens......zitten al 40 jaar in Eindhoven.

Keukenprinsesje
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 nov 2005 12:53

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door Keukenprinsesje »

Geplaatst op: 08 Apr 2008 18:57 Onderwerp:



keukenprinsesdingesje
Werkt niet bij HC maar is zeer nieuwsgierig naar de ervaringen van FITS bij de dames van plezier... s :P

fits
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 feb 2008 20:56

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door fits »

misschien is er voor wat prinsessenspul nog een baantje vrij?
verdient waarschijnlijk beter dan bij HC dus ik snap dat je een move wilt maken.

fhce
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 apr 2008 01:52

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door fhce »

Van de week toch nog maar eens langs geweest,
weer niemand in de zaak !!!!!

Kreeg geen gegevens mee naar huis, en bellen me terug voor een aanbod voor de keuken.

Ik ben op 3 plaatsen geweest, en ben uiteindelijk benieuwd naar de prijs.

Maar op basis van een "goed gevoel" gaan ze het niet winnen. wellicht dat de prijs voor deze hollander de doorslag kan geven.

Wat eng is dat ik nog geen ervaringen heb gehoord van mensen die daar al een keuken gekocht hebben.............

kent iemand deze club ?

ice1982
Berichten: 129
Lid geworden op: 29 nov 2007 22:33

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door ice1982 »

@fhce

Maar op basis van een "goed gevoel" gaan ze het niet winnen. wellicht dat de prijs voor deze hollander de doorslag kan geven.

DUs jij hebt er geen goed gevoel bij... Koop er dan niet!!

Wat eng is dat ik nog geen ervaringen heb gehoord van mensen die daar al een keuken gekocht hebben............. Je geeft zelf al aan dat ze net open zijn... dus...

kent iemand deze club ?
Blijkbaar niet, anders had die persoon 2 dagen geleden al gereageerd

consument1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2008 20:49

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door consument1968 »

Nou, wij zijn bij Haute Cuisine in Eindhoven geweest, wat een Hautaire zaak is dat.
We werden pas na een half uur geholpen, niemand in de zaak..... wel koffie gehad van zo'n type modelletje, was meer bezig met mooi wezen ipv klanten. (maarja die waren er behoudens ons niet)
Het gesprek was erg zakelijk, veel gehoord over keukens, maar wat wij als klant wilde, en ook wilde vertellen werd niet naar gevraagd.
Ze wilde wel tot zaken komen, maar hoe doe je dat zonder dat je de wensen van de klant hebt geinventariseerd !!!!!!!!!

We werden twee dagen na ons bezoek gebeld door (denken we) de chef, maar die was nog dominanter dan de adviseur die we hebben gesproken.

We hebben geen ervaring met de aankoop cq levering van een keuken die bij Haute Cuisine vandaan komt..... en dat willen we maar zo houden.

Wij gaan op zoek naar een echte keukenzaak...... in de buurt van Eindhoven, heeft er imenad nog suggesties ?

Dun_Dikke
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 dec 2007 23:01

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door Dun_Dikke »

Wij gaan op zoek naar een echte keukenzaak...... in de buurt van Eindhoven, heeft er imenad nog suggesties ?
Bumat op de Aalsterweg. Ze deden voorheen alleen Siematic maar hebben tegenwoordig ook Systemat. Ze zijn vast niet de goedkoopste maar geven wel een goed advies en ontwerp.

fhce
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 apr 2008 01:52

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door fhce »

Wij zijn weer bij haute Cuisine geweest,

We hebben hier een Next keuken uitgezocht met Siemens apparatuur,

We hadden gehoopt dat de prijs het mindere gevoel goed ging maken......... maar helaas.

De keuken is 20% duurder als een collega keukenleverancier, en dan hebben we het over hetzelfde merk en dezelfde apparatuur.

Zouden die grote advertenties, en inmiddels verdwenen "GRATIS" auto aktie toch betaald moeten worden.

Volgens de aktie zouden ze 3 auto's weggeven, ben nu wel benieuwd wie die auto's heeft gewonnen ???????????????

Eindconclusie :

Gevoel : slecht
Showroom : aardig,
bereikbaarheid : slecht
klantbehandeling : slecht
Prijsniveau : slecht
Betrouwbaarheid : onbekend maar we zijn er bang voor

Advies : Ga op zoek naar een gerenommeerde keukenzaak, die zijn sporen inmiddels verdient heeft.

Haute Cuisine keukens is inderdaad : WEINIG VOOR VEEL (geld)

EHVAB
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2008 14:09

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door EHVAB »

Wij hebben een keuken gekocht bij Haute Cuisine. Deze is gisteren geplaatst en wij zijn erg tevreden over de prijs, de service en natuurlijk het resultaat. Ze komen zelfs bij je thuis, om te adviseren over het ontwerp van je nieuwe keuken.

Ik kan iedereen aanraden om hier eens binnen te lopen.

Ben alleen benieuwd of we de auto nog gaan winnen :wink:

Emma Peel
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2008 22:47

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door Emma Peel »

Vorig jaar eind december tijdens de openingsmaand onze Schüller keuken uitgezocht... als het goed is december inmeten. Hou iedereen wel op de hoogte van de vorderingen....

Wat betreft parkeren: wat een onzin dat er nitwits :? zijn die dit problematisch vinden. Je rijdt zo de parkeergarage in... :D

Wat betreft de buurt: inderdaad ligt Haute Cuisine aan de kop van het beruchte Woensel-West :oops: . Maar recht tegenover Haute Cuisne kan men een vrijwel rechte lijn trekken van ongeveer 400 meter waar in de toekomst nieuwe appartementen komen. :) Tel daarbij op de ideale ligging ten aanzien van de nieuwbouw in de voormalige Philipsfabrieken en de ligging is ineens ideaal. :) Beter hier dan op een Ekkersrijt tussen de zaken van Ome Ben. :wink:

Wat betreft de auto's: wanneer ik 3 auto's weg zou geven dan moest iedereen in Eindhoven e.o weten dat ik zo'n ding weg zou geven !!! GEEN enkele keer is de fiat 500 te zien geweest in lokaal huis-aan-huis blad...... dat is iets wat ik ook zeer vreemd vind. :?: :?: :?:

Men richt zich duidelijk niet op de ZAKELIJKE markt (die kopen toch een industriële keuken) maar op de PROJECTENMARKT. Men moet het zien als een diepteinvestering van een projectbureau dat in de komende jaren met de opkomst van de Wijk 'Strijp S' genoeg mensen binnen zal krijgen voor het hogere middensegment...

Dus geen opstart maar juist een nieuw begin.

Ik zal verslag blijven doen van de oplevering en wat er bijvoorbeeld gebeuren zal met prijsniveau.

Tot op heden een goede indruk maar ik blijf kritisch....

Sancha
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2008 13:50

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door Sancha »

Wat een belachelijke discussie! Men heeft het over de prostituees die een heel eind verderop zitten, terwijl deze prachtige keukenwinkel in een prachtig nieuw pand aan de rotonde van de Boschdijk/binnenring gevestigd is. De medewerkers hebben net zoveel respect voor bewoners van sociale huurwoningen die maar € 50,- te besteden hebben als voor particulieren die een keuken van € 25.000,- kopen. Mijn ervaringen zijn prima. Goed gekwalificeerd personeel, spreken je direct aan of je geholpen wilt worden of even wilt rondkijken. Aandacht voor persoonlijke wensen zonder iets op te dringen.

Kiswum
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 jun 2006 16:47

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door Kiswum »

Bestelling: eind maart. Levering: half juni

Als nieuwe koper van een keuken ben ik ook op zoek gegaan naar een keuken voor de juiste prijs voor ons budget.
Doordat we al zo vaak langs Haute Cuisine waren gereden en vele keukenzaken binnen waren geweest, zijn we maar naar binnen gegaan. (Parkeren is geen probleen dat is gewoon aan de achterkant van het gebouw, zijstraat van de Edisonlaan).

Eenmaal binnen waren we goed ontvangen, we zeiden dat we even rustig wilde kijken en dat was verder in orde. op zo'n 3kwart van het rondje werden we nog een keer aangesproken en we legden uit wat voor soort keuken we wilden hebben, maar dat we bij HC waarschijnlijk niet konden slagen doordat alles er zo duur en solide uitzag. (Ons budget 7000 - 12000.)

Nadat we het rondje hadden afgemaakt gingen we met de verkoper, Danny, in gesprek.
Het gesprek was relaxed en we kregen er een goed gevoel over en met de prijs kwamen we er helemaal uit.
Alle wensen die we in onze hoofd hadden werden netjes verwerkt. Door het zeer prettige gesprek, sfeer van HC en de ervaring van andere zaken hadden we meteen de knoop doorgehakt en de keuken laten bestellen.

Achteraf hadden we op internet gezocht naar de reacties en we kwamen erachter dat er nauwelijks reacties waren van HC, op deze forum na dan. Vaak worden goede ervaringen niet gemeld, maar vooral de slecht. Op zich logisch natuurlijk, maar als die er nauwelijks zijn dan vraag je je toch wel af of zo'n zaak wel iets verkocht heeft :D

Verder was het contact prima in orde, afspraken werden nagekomen zoals het standaard hoort te zijn. De afwasmachine was niet aanwezig, toen het bekend werd dat het niet op tijd geleverd kon worden werd het gratis ge-upgrade naar een versie hoger van hetzelfde merk!
Verder hebben we (maand na de koop) een etentje kunnen meepikken.

Voor de geïnteresseerde lezer kan ik dan ook zeggen dat het de perfecte match is geweest en de tekening die van de keuken is gemaakt ziet er in "real-life" precies hetzelfde uit (misschien zelfs beter!)

Grandioos!

Gevoel : 10
Showroom : 8
bereikbaarheid : 8
klantbehandeling : 10
Prijsniveau : 7 (over het algemeen is het publiek te vinden in de mid-hogere prijsklasses)
Betrouwbaarheid : 10
Laatst gewijzigd door Kiswum op 02 jul 2009 07:41, 1 keer totaal gewijzigd.

gast286
Berichten: 94
Lid geworden op: 23 jun 2005 14:40

Re: Haute Cuisine Eindhoven

Ongelezen bericht door gast286 »

en de keuken tekening ziet er in het echt precies hetzelfde uit als op de tekening.
das geen kunst dat kunnen wij ook :shock:

Gesloten