LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.

Wel of geen advies van keukenverkopers

Peiling eindigde op 17 sep 2009 11:33

Ja, hierdoor ontvang ik nuttige informatie
31
89%
Nee, ik wil alleen ervaringen van de consument horen
4
11%
 
Totaal aantal stemmen: 35

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door Kulta »

Radarvoorklanten (die ik ervan verdenk zelf een keukenverkoper te zijn van een schimmige niet te vertrouwen keukenzaak en die op deze manier wil voorkomen dat zijn duister zaakjes aan het daglicht komen! (kijk ik kan ook dingen uit mijn duim zuigen en iets ongefundeerds roepen) )

wil graag dat de keukenverkopers die hier op het forum reageren stoppen met het geven van informatie.

Maar wat vindt de consument, de doelgroep waar radarvoorklanten zo'n fervent voorvechter voor is? Vul de poll (looptijd 60 dagen ivm de vakantie) in en ik zal me eraan houden,

Stelt de consument mijn (bescheiden) bijdrage op prijs, dan zal ik dit blijven doen.

Wil de consument die forum alleen als Klaagmuur gebruiken (als serieuze antwoorden uitblijven, dan zullen ook de vragen verdwijnen en alleen nog klachten worden gedumpt) dan zal ik me verder onthouden van commentaar.

Ik ben benieuwd.

Abarth
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 jan 2008 19:33

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door Abarth »

aan ieder verhaal zitten twee zijden dus waarom niet?

stofzuigertje

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Via zoeken weet ik hoelang deze persoon aanwezig is en vind ik al zijn antwoorden en zal een verkoper zeker door de mand vallen.

Ik mag voor mijn winkel ook geen sluik reclame maken!
Een medewerker van moet zich ook aan de regels houden en de redactie kan bij misbruik dit soort personen die de regels overtreden verwijderen!

Dus als je bewijs hebt van misbruik van dit forum is melden aan redactie voldoende!

De door heb geplaatste standaard tekst is geen probleem maar alle oude keukens worden sinds 12 juli opnieuw onder de aandacht gebracht.
Dit verstoorde het forum en diverse oude berichten komen zo plotseling in belangstelling.

Ik vind dit overbodige forum vervuiling die helaas is toegestaan.
Meerdere keren hetzelfde bericht plaatsen is overbodig!
U kunt hem via dat mail adres naast zijn naam ook vragen stellen en vraag wat hij hier van vind of krijgen we dan weer zijn standaard verhaal met knippen en plakken zonder onze reactie te lezen?

KP
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 aug 2006 13:19

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door KP »

Zonder personen die in de keukenbranche werken of zij die er “zijlings” mee te maken hebben, zouden wij als consument ook geen bruikbare tips uit de praktijk en verwijzingen ontvangen en alleen maar naar minder en goede ervaringen en slap … aan zitten kijken en daarvoor surf ik niet naar het keukenforum.

Dus mijnheer/mevrouw “Radarvoorklanten” hou op met u opmerkingen, want wij zijn als consument zelf best in staat om te zien of de reactie van de “verkoper” e.d. er eigenbelang in heeft om op onze vraag te reageren. En dat komt naar ik kan overzien maar zelden voor.

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door Kulta »

Ik wel een licht vermoeden van wie die ene stem is. :D

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Wat een gast blijft het.. nergens inhoudelijk op ingaan.

Radarvoorklanten, even een random anekdote voor jou, wat ik hier als consument aan de adviseurs heb gehad:
In mijn keuken was het volgens mijn keukenzaak niet mogelijk om met (compact)ovens onder het werkblad een stuk front (groot uitgevallen blende) van 17cm te gebruiken als blinde lade, dit omdat de keuken greeploos was.
Dit probleem heb ik toen hier aangekaart.
Een van die onwijs zelfzuchtige en vreselijke verkopers is toen bij zijn collega/buurman binnengestapt en heeft daar bij de Duitse keukenfabriek een technische tekening aangevraagd en deze per email, anoniem, toegestuurd. Met deze tekening heb ik het wel voorelkaar gekregen om uit te laten voeren, dus nu 2 17cm hoge lades onder mijn ovens ipv vaste blendes, ideaal voor de ovenschalen, bakblikken en wanten.
What about that?

NJK1979
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 jul 2009 14:50

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door NJK1979 »

Jammer dat hij wel in de andere topisc reageert, meer niet in dit topic.

WarZir
Berichten: 191
Lid geworden op: 15 jan 2009 13:13

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door WarZir »

Argh! Welja, ga een topic aan 'm spenderen en hem nóg meer aandacht geven. Dat is juist waar ie op uit is. Gewoon negeren.

Maak liever een poll over hoe goed of slecht de moderators hier hun werk doen, dat vind ik persoonlijk eerder discutabel.

Dun_Dikke
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 dec 2007 23:01

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door Dun_Dikke »

Zou die ene stem toevallig van Radarvoorklanten zijn :?: :?:

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Poll zegt genoeg........

Ik heb de topicvragen in het kort nog eens aan "radarvoorklanten" gesteld in de hoop dat hij/zij er iets van kan leren (of ons verbaasd en als consument de antwoorden kan geven.......)

De "vervuiling" met vragen is van tijdelijke aard, louter belerend bedoeld voor de "don quichotte".

Dit heb ik gedaan omdat ik misselijk kan worden van ongefundeerde aktie-schreeuwers. (of dat nu keukenverkopers zijn of niet)

Ik haal de berichten over een paar daagjes weer weg, mij benieuwen!?

stofzuigertje

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Dit taalgebruik heeft hij vandaag geplaatst;

keueknverkopers, discuzeuren

Dus moeten we hem nog wel serieus nemen?

shamrocknl
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 jun 2009 09:09

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door shamrocknl »

Ik heb de topicvragen in het kort nog eens aan "radarvoorklanten" gesteld in de hoop dat hij/zij er iets van kan leren (of ons verbaasd en als consument de antwoorden kan geven.......)
hulde voor je tactiek!

Het blijft wel angstvallig stil in de reactie op die vragen door hem overigens :D

stofzuigertje

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Zijn Email adres naast envelopje misbruiken voor een online onderzoek dus dan krijgt hij veel spam....

Of zullen we vele privé onzin berichten plaatsen?
Door onzin vragen te stellen zal hij niet blij worden....

Ik doe het al.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

He, jammer geen berichten meer van "radarvoorklanten" ik had me zo verheugd op een discussie over vraagstellingen en antwoorden op dit forum.

Hij heeft wel een medestander!?

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Ik denk dat de stichting een weekje weg heeft. :lol:

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 11 feb 2010 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.

verkoper01
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 sep 2008 21:27

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door verkoper01 »

wat is er mis met die almat slachoffertjes?:P

dankzij Vendoplan en Almat lopen ze om de haverklap bij me binnen.
ahahha. bedanken bruynzeel op de blote knieen. grappig man

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 26 aug 2009 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Heeft radarvoorklanten gelijk? (of niet!)

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Wil niet gemeen zijn hoor maar vind jullie een beetje zielig. Blijkbaar hebben jullie zo weinig klandiezie dat je hier de hele dag lekket kunt mekkeren ( aardig of onaardig) op colega-verkopers.
Zo'n baantje wil ik ook wel, lekker weinig doen, af en toe een klant bedonderen en 's avonds weer aan de piepers.
Tja, keukenverkoper, een vak of niet...
Zelfs iemand die Ikeaschroot verkoopt heeft het een stuk drukker, oh wacht, ik snap hem al :idea:

(is niet geheel serieus bedoeld hoor maar toch....)

Gesloten