LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe staat je keuken erbij klantamsterdam

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: hoe staat je keuken erbij klantamsterdam

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

Laat ons niet langer wachten KlantAdam.....Ik ben gek op prijsschieten. Wellicht heb ik nog wat tips of adviezen voor je keuken of mag je niet meer op het forum van je vrouwtje?

Ik ben benieuwd of ik als vakman nog wat kan ontdekken qua ontwerp en montage! Ik beloof je dat ik eerlijk zal zijn.

GWTE :D

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: hoe staat je keuken erbij klantamsterdam

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Gerrie,

Blijkbaar is het weer heeeeel rustig in je toko. Eindelijk de laatste klanten verjaagd met die frituurlucht van de gamba's? :lol:

De keuken staat er mooi in naar , blijkbaar, volle tevredenheid van de klant. Daar draait het om dus hou het daar lekker bij. Jammer dat je niet in de keuken kan kijken, ik denk dat we daar juist de leuke dingen hebben gedaan.

Maare, ga je dit jaar nog even op de MOW bij Format gluren? Komen leuke dingen aan. Ik zie je zondag.....


MVG

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: hoe staat je keuken erbij klantamsterdam

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Beste GWTE,

Even vanuit mijn ervaring; "Ik beloof je dat ik eerlijk zal zijn" passen bij mij erg in het rijtje van: "Alleen vandaag is deze aanbieding", "nergens anders zo goedkoop", "een speciale aanbieding voor u", denk niet dat het ooit had kunnen werken GWTE. :cry:

Laat je pistool maar lekker in je holster ik heb geen zin in een ordinaire schietpartij. En wat mijn vrouwtje betreft die vindt dat ik duidelijk in mijn boodschap ben geweest. Ik laat het lekker hierbij krijg net het lijstje met TO DO dingen onder mijn neus geschoven.

(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: hoe staat je keuken erbij klantamsterdam

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

Beste KlantAdam,

Deze opmerking van jou:
Geplaatst op 12 Sep 2008 22:02 door KlantAdam


--------------------------------------------------------------------------------

Beste Pfffff scherp van geest als altijd !

Je laatste zin gaat op! Ben erg tevreden een foto volgt maar daar moet ik mij even in verdiepen.

passen bij mij erg in het rijtje van: Read my lips, no new taxes!

Ps. dat was onze vriend George H.W. Bush

GWTE :wink:

Gesloten