LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoogglans zwart of wit? Wie helpt.

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Hoogglans zwart of wit? Wie helpt.

Ongelezen bericht door dia »

hallo iedereen,ons appartement is bijna af en nu zijn wij nog altijd niet zeker welke kleur onze keuken moet worden.
De opstelling en prijs is in orde,alleen de kleur baart ons zorgen.
Ik zie heel graag hoogglans zwart met een wit blad,nu heb ik gehoord dat je op hoogglans zwart heel snel lelijke krasjes en strepen krijgt.En dat die veel zichtbaarder zijn dan op wit.
Wie heeft hier ervaring mee? Klopt dit inderdaad want anders zou ik voor hoogglans wit opteren.
Alle reakties en sugesties zijn welkom.

XtraT
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 okt 2010 19:31

Re: Hoogglans zwart of wit? Wie helpt.

Ongelezen bericht door XtraT »

Wij zijn bijna aan het twijfelen geslagen over hoogglans nadat we een zwarte keuken gezien hadden waar de krasjes wel heel duidelijk zichtbaar waren in het licht (zonlicht of spotjes dat maakte niet uit). Gelukkig bleeek dit specifiek voor zwart te gelden. Bij wit (onze keuze) vallen de krasjes veel minder op. Om die reden zou ik geen zwarte hoogglans keuken aanbevelen.

Succes met je keuze.

lostlovey
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2009 10:46

Re: Hoogglans zwart of wit? Wie helpt.

Ongelezen bericht door lostlovey »

Mijn moeder heeft een prachtige zwarte hoogglans keuken, maar je ziet er werkelijk alles op, krasjes, butsjes en vingervegen en -afdrukken. Zonde, want op zich is het echt erg mooi maar ik zou ook nooit voor zwarte hoogglans keuken kiezen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Hoogglans zwart of wit? Wie helpt.

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik heb sinds kort hoogglans wit en dat bevalt uitstekend. Je ziet er vrijwel niets op en het ziet er hartstikke chique uit.

Jolen
Berichten: 157
Lid geworden op: 31 aug 2010 14:13

Re: Hoogglans zwart of wit? Wie helpt.

Ongelezen bericht door Jolen »

Wit nemen. Is ruimtelijker en mocht je het appartement nog eens verkopen is wit beter

Emlichheimer
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 nov 2005 10:19

Re: Hoogglans zwart of wit? Wie helpt.

Ongelezen bericht door Emlichheimer »

Mat-wit of mat-zwart lijkt me ook helemaal geweldig!

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: Hoogglans zwart of wit? Wie helpt.

Ongelezen bericht door Rebellian »

Hier ook een witte hoogglans keuken gehad, beviel goed, normale schoonmaak was voldoende (dus niet elke vinger op het kastje hoeven weg te poetsen).

dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: Hoogglans zwart of wit? Wie helpt.

Ongelezen bericht door dia »

Ik ben deze week gaan kijken in een meubelzaak waar ze ook hoogglans meubelen hebben staan,en inderdaad bij het hooglans zwart salontafel zag je echt lelijke krassen en het witte dat ernaast stond stond mooi te blinken.
Jammer want ik vind zwart zo mooi maar ik wil wel dat onze keuken langer dan een jaar mooi blijft.
Dus zal het een hoogglans witte keuken worden met een zwart blad.
Iedereen bedankt en meer sugesties zijn welkom. :wink:

Gesloten