LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken Systemat of Hacker Active

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Engeemnes
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 okt 2007 10:20

Keuken Systemat of Hacker Active

Ongelezen bericht door Engeemnes »

Wij hebben 2 weken geleden een keuken gekocht. Nu kom ik op deze site de discussie uit 2006 tegen betr. bovenstaande merken. Op onze koopovereenkomst staat wat betreft de kastjes: AV 2020. De keuken kost ex fornuis en afzuigkap( hebben we al) 13000,-. Het is een berouwbaar keukenbedrijf maar de verkoper meldde mij dat we een topkwaliteit keuken (Systemat) voor een bodemprijs hebben gekocht. Maar ik twijfel door de verhalen op dit forum. Kunnen we nog de verkoper hier op aanspreken? Ik moet aanbetalen maar heb dat nog niet gedaan. Heel graag een reactie. E.
Laatst gewijzigd door Engeemnes op 06 okt 2007 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: Keuken Systemat of Hacker Active

Ongelezen bericht door Kulta »

De fronten in de lijn Activ worden door de fabriek aangegeven met de letters AV. Systemat met de letters SM

Is het een Activ uitvoering dan wordt er dus gesproken over AV2020
Zou het een Systemat uitvoering zijn, dan stond er SM2020

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Keuken Systemat of Hacker Active

Ongelezen bericht door maxx »

Het is een berouwbaar keukenbedrijf


Dat mag ook wel, als ze je een goedkoper model voor duur verslijten.

MVG

michieltje
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 nov 2006 13:34

Re: Keuken Systemat of Hacker Active

Ongelezen bericht door michieltje »

Ik moet aanbetalen maar heb dat nog niet gedaan
Ik wacht op een reactie van Hark :)

Ferry26
Berichten: 191
Lid geworden op: 09 jan 2006 13:04

Re: Keuken Systemat of Hacker Active

Ongelezen bericht door Ferry26 »

Het verschil tussen SM en AV is dat er bij AV geen glas in de lades zit en geen fluisterprofielen op de korpus zitten. Ook zijn de anti slipmatten in de lades niet standaard. Verder is de kwaliteit gelijk.

Engeemnes
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 okt 2007 10:20

Re: Keuken Systemat of Hacker Active

Ongelezen bericht door Engeemnes »

Het koopcontract is al getekend, dus weet even niet goed wat de beste en volgende stap richting keukenbedrijf moet zijn. Kan ik Systemat eisen omdat mij dat mondeling is toegezegd. Of maak ik me druk om niks omdat de kwaliteit gelijk is? (Heb later glazen zijkanten en antislipmatten in de lades laten opnemen: € 589,- meerprijs) Wat zijn mijn rechten? Sorry voor de taalfout. Moest niet berouwbaar maar betrouwbaar zijn (dacht ik tenminste). E. :?

OmeBen
Berichten: 91
Lid geworden op: 03 okt 2006 22:08

Re: Keuken Systemat of Hacker Active

Ongelezen bericht door OmeBen »

Wat heeft de verkoper laten zien in de showroom; activ of SM?

Wanneer de verkoper de Systemat SM heeft laten zien en niet heeft verteld dat hij/zij de activ heeft verkocht dan heeft u recht om te eisen dat de SM versie wordt geleverd.

Gesloten