LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenbudget in Ridderkerk

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Main
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 dec 2009 03:50

Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door Main »

Vanmiddag even wezen kijken bij Keukenbudget, het kwam allemaal vrij positief over, maar wie heeft ervaringen met deze keuken zaak, naam komt Mandemakers groep over

alive62
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2010 19:16

Re: Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door alive62 »

Budget Keukens in Ridderkerk is GEEN Mandemakers. Heeft kwaliteits adviseurs/verkopers met veel verstand van keukens.

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door pfffff »

Altijd wel frappant dat soort winkeltjes. Schermen met kwaliteitskeukens maar een merk noemen gaat te ver :lol:

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Zal ik even helpen...........(voormalig) Format, Schroder, Nobilia en Nolte........dus inderdaad geen DMG kloon; alhoewel "de goedkoopste keukenwinkel van nederland" wel heel erg bekend voor komt.... :) :wink:

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door Chief »

Volgens mij bedoel je budgetplan twee jaar geleden daar mijn keuken gekocht en laten plaatsen. Ook mijn dochter buurman en mijn aanstaande schoonzoon hebben voor deze zaak gekozen.

alive62
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2010 19:16

Re: Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door alive62 »

Allereerst wil ik laten weten dat ik niets met Budget Keukens te doen heb, maar wel weet wie er werken na jaren in de keukens te zitten en dat zijn mensen met veel kennis van keukens(kwaliteitsverkopers)die een geweten en normen en waarden bezitten.

De vijandigheid waarmee hier antwoordt wordt gegeven, terwijl een klant alleen wil weten of het Mandemakers is en wie er ervaring heeft met Budget Keukens.
Budget keukens is GEEN Mandemakers en dat is toch heel veel waard en gewoon antwoordt op de vraag.

Het lijkt hier wel Mandemakers: het lijkt alsof we moeten proberen om elkaar zo veel mogelijk af te zeuren en alles in een negatief daglicht moeten plaatsen. Het houdt elkaar scherp :wink: Misschien is dit niet zo bedoeld, maar het voelt zo wel aan.

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door pfffff »

Niet zo fel hoor alive :P
Ik had natuurlijk ook kunnen zeggen dat het een winkeltje is met matige keukenmerkjes en ronduit rotzooi als apparatuur, zoals Whirlpool en Smeg, maar dat doe ik niet, daar ben ik te netjes voor.

Een vijandigheid had ik in de vorige postings nog niet gelezen, maar goed als je dat graag wilt, bij deze dan :P

alive62
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2010 19:16

Re: Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door alive62 »

Met alle respect, maar zo gaan we toch niet met elkaar om..... hoop ik.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door maxx »

...........(voormalig) Format
Volgens mij heeft Format daar nooit gestaan. We kregen trouwens vandaag een mailtje van de laatste Format-medewerkers dat de servicegroep (die de openstaande zaken nog afhandelde) er ook mee stopt. Het boek sluit zich dus.

Ach, we hebben een aantal vervangers die met elkaar ook alles kunnen leveren.

MVG

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

@ maxx....... kijk maar op deze link, ze hebben nog een paar Formats staan : http://www.keuken-budget.nl/c-382405/showroomkeukens/

@Alive.....
Het lijkt hier wel Mandemakers: het lijkt alsof we moeten proberen om elkaar zo veel mogelijk af te zeuren en alles in een negatief daglicht moeten plaatsen.
In deze quote stelt u DMG in een negatief daglicht. :P

Mijn persoonlijk ADVIES en MENING is: Kies een keuken en vooral de apparatuur bewust, beslis en teken nooit te snel. En de winkels die het hardst schreeuwen dat ze de goedkoopste zijn hebben ook niet meer te bieden als de prijs!

alive62
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2010 19:16

Re: Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door alive62 »

Waarschijnlijk heb ik u en anderen gezien de reacties hier mee geraakt, mijn excuses daarvoor. Het is niet mijn bedoeling mensen persoonlijk hier op het forum naar beneden te halen en ik hoop dat dat wederzijds is. Welke mening je ook bent toegedaan, laten we proberen om wel beleefd naar elkaar te blijven inclusief mij zelf.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Waarschijnlijk heb ik u en anderen gezien de reacties hier mee geraakt, mijn excuses daarvoor.
Hoeft niet hoor, excuses, is wel vriendelijk. Zag het niet als iets persoonlijks en ik hou wel van een pittige discussie :wink: als het maar nut heeft en voor mij is elke discussie over DMG overbodig.

DMG is een, door een keiharde zakenman (dit schrijf ik met respect), groots opgezet concern waar mensen die nog geloven in "gratis", "mega-kortingen" en "werelddeals" zich een keuken laten aansmeren.
Mijn persoonlijk ADVIES en MENING is: Kies een keuken en vooral de apparatuur bewust, beslis en teken nooit te snel. En de winkels die het hardst schreeuwen dat ze de goedkoopste zijn hebben ook niet meer te bieden als de prijs!
Bovenstaande quote was voor topicstarter, main, bedoeld.

Main
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 dec 2009 03:50

Re: Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door Main »

Ik ga volgende week dan toch maar even terug voor een keuken, dat Keukenbudget geen onderdeel is van DMG is voor mij heel belangrijk

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door legoleek »

En de winkels die het hardst schreeuwen dat ze de goedkoopste zijn hebben ook niet meer te bieden als de prijs!
@ main : deze moet je in je achterhoofd houden !!

monaldo
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 jun 2009 09:40

Re: Keukenbudget in Ridderkerk

Ongelezen bericht door monaldo »

Wij hebben daar onlangs een keuken gekocht. Puur om de benadering van de verkopers. Natuurlijk verdienen ze ruim aan ons en is er altijd een betere deal mogelijk, maar wij hadden in ieder geval niet het gevoel zoals we dat bij Keukenkampioen en dergelijke hadden.
Keuken is ook netjes op tijd geleverd. Als er dingen ontbreken of beschadigd zijn dan lossen ze dit snel en makkelijk op. Ik zou het in ieder geval aanraden om er eens te kijken.

Gesloten