LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenconcurrent op huishoudbeurs

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Emma Jansen
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 apr 2014 12:28

Re: Keukenconcurrent op huishoudbeurs

Ongelezen bericht door Emma Jansen »

Op de beurzen lopen de beste keukenverkopers van Nederland rond lijkt wel, ieder geval die de afsluittechnieken goed beheersen.

Was wel bijzonder om deze post te lezen, weer veel geleerd.

Dank mensen voor de info.

Emma Jansen

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Keukenconcurrent op huishoudbeurs

Ongelezen bericht door prem »

*.* schreef:Eenmaal gekocht wten de kopers dit forum wel te vinden.
Je kunt beter eerst lezen! Of slik je alle medicijnen ook zo door zonder de bijsluiter te lezen?
:lol: De spijker op zijn kop!!
En wat een volk loopt er dus rond op die beurs...ik ga er ook eens staan, snel geld. :mrgreen:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Keukenconcurrent op huishoudbeurs

Ongelezen bericht door dhc »

Ah, je kunt nog beter...het bericht waarop jij reageert is ruim twee jaar oud....Kun je niet slapen?

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Keukenconcurrent op huishoudbeurs

Ongelezen bericht door prem »

dhc schreef:Ah, je kunt nog beter...het bericht waarop jij reageert is ruim twee jaar oud....Kun je niet slapen?
Volgens mij staat er april 2014 bij Emma Jansen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Keukenconcurrent op huishoudbeurs

Ongelezen bericht door bprosman »

Soms snap ik die keukenwereld niet, reken gewoon 250...300 Euro voor een uitgebreide offerte/uitgewerkte tekening, breng die in mindering bij de echte order, iedereen blij, niemand genaaid voor een handtekening.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Keukenconcurrent op huishoudbeurs

Ongelezen bericht door dhc »

prem schreef:
dhc schreef:Ah, je kunt nog beter...het bericht waarop jij reageert is ruim twee jaar oud....Kun je niet slapen?
Volgens mij staat er april 2014 bij Emma Jansen.
Volgens mij heb je een bril nodig...je quote een veel ouder bericht....

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Keukenconcurrent op huishoudbeurs

Ongelezen bericht door prem »

bprosman schreef:Soms snap ik die keukenwereld niet, reken gewoon 250...300 Euro voor een uitgebreide offerte/uitgewerkte tekening, breng die in mindering bij de echte order, iedereen blij, niemand genaaid voor een handtekening.
Da's inderdaad een optie..
In mijn bedrijf doen we dat als het een offerte voor een verzekering is.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Keukenconcurrent op huishoudbeurs

Ongelezen bericht door GJvdZ »

bprosman schreef:Soms snap ik die keukenwereld niet, reken gewoon 250...300 Euro voor een uitgebreide offerte/uitgewerkte tekening, breng die in mindering bij de echte order, iedereen blij, niemand genaaid voor een handtekening.
Dat zou inderdaad een goed plan zijn, maar werkt alleen als alle keukenleveranciers daar aan mee doen. Er zullen er echter altijd weer zijn die "gratis" offerte beloven, waardoor veel klanten dan toch naar die bedrijven gaan i.p.v. zelf even logisch na te denken.

JericaR
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2014 11:25

Re: Keukenconcurrent op huishoudbeurs

Ongelezen bericht door JericaR »

Ook ik heb op de huishoudbeurs een contract getekend. Aan de verkoper uitgelegd dat ons huis nog helemaal gebouwd moest worden en dat ik niet weet wanneer we de keuken kunnen plaatsen. De verkoper heeft aan mij uitgelegd dat ik een aanbetaling moest doen van €75 om te laten zien dat je serieus interesse in een keuken hebt. Alles wordt mooi verteld, je krijgt bijna niet de tijd om alles fatsoenlijk door te kunnen lezen. Op de hhb moest ik meteen een afspraak maken bij de dichtstbijzijnde vestiging. Deze afspraak was ergens in maart gepland, bij thuiskomst lees ik dat ik voor 14 augustus een afspraak gemaakt moet hebben. Aangezien het huis nog niet gebouwd is had ik de keukenconcurrent gemaild om de afspraak te verzetten naar een andere datum. Ik heb een aantal keer moeten mailen voor ik eindelijk een reactie kreeg. Dom van ons maar we hadden de afspraak in onze vakantie gepland dus moesten we hem weer verzetten. Ik heb 3x gemaild om de afspraak te verzetten, ik heb duidelijk aangegeven dat ik telefonisch niet te bereiken ben wegens een drukke baan. Ik heb in mijn laatste mail gezegd dat ik binnen een week een reactie wil, en als ik geen reactie krijg dat ik het contract wil verbreken. De voornaamste reden dat ik het contract wil verbreken is dat ze geen moeite nemen om contact op te nemen. Als het voortraject zo al verloopt vraag ik me af hoe slecht de service is als ik een keuken bij ze afneem? Graag jullie advies!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Keukenconcurrent op huishoudbeurs

Ongelezen bericht door dhc »

Advies? Niet meer tekenen als je daar niet aan toe bent.
De leverancier heeft verder niets te maken met je persoonlijke omstandigheden, je tekent niet voor een zak spekkies.
En telefonisch niet bereikbaar? Iedereen is bereikbaar, drukke baan of niet. Dan bel je maar in je pauze! Alles op het bordje van de keukenboer leggen is niet echt heel netjes...

En voordat je erover begint: Ik ben de pres-dir van alle keukenfabrieken.. hebben we dat meteen uit de wereld.

echwel
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2010 00:07

Re: Keukenconcurrent op huishoudbeurs

Ongelezen bericht door echwel »

ben zelf? :lol:

Gesloten