LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenmaxx

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
JohanJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2006 23:56

Keukenmaxx

Ongelezen bericht door JohanJ »

Hallo,

zijn er mensen die iets kunnen vertellen over Keukenmaxx in Barendrecht?
En dan wel de mensen die hier al eens een keuken hebben gekocht en hoe hun ervaringen zijn.

Alvast bedankt.

robbie10
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 sep 2005 23:36

Re: Keukenmaxx

Ongelezen bericht door robbie10 »

Maxx is onderdeel van DMG dat zegt genoeg.

wootz
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 feb 2006 21:53

Re: Keukenmaxx

Ongelezen bericht door wootz »

tja.... ik heb ook mijn keuken gekocht bij dmg (wooning), prima geleverd en afgewerkt.

alleen wel eerst even tot een nette prijs komen, dat duurde bij ons wat langer. Zorg dat je voldoende referentie materiaal hebt. Korting is niet alles... kijk naar welke keuken je krijgt voor welk geld (en waarbij je nog rustig naar bed kunt).


en nee ik ben geen keukenverkoper.

vbs
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 mar 2006 13:39

Re: Keukenmaxx

Ongelezen bericht door vbs »

Hallo,

zijn er mensen die iets kunnen vertellen over Keukenmaxx in Barendrecht?
En dan wel de mensen die hier al eens een keuken hebben gekocht en hoe hun ervaringen zijn.

Alvast bedankt.
Wij hebben daar onze keuken gekocht en zijn zeer netjes geholpen. Waren al een keer eerder wezen kijken en hebben toen gezegd dat we nog geen beslissing zouden nemen. Was geen enkel probleem en hij heeft ons keurig geholpen en geadviseerd. Een aantal weken later zijn we terug gegaan, nadat we eerst bij de kleinere zaken hadden gekeken wat het ons daar zou kosten. Vervolgens daar ook een berekening laten maken en daar kwamen ze met een gunstigere prijs.
Iedereen weet dat ze met verhoogde kastprijzen werken, maar als ze dmv een hoge korting toch op een lager eindebedrag uitkomen vind ik het prima. Dus misschien is het wel wijs om eerst eens goed om je heen te kijken wat het bij anderen kost. Wij hebben dit ook gewoon tegen de verkoper van de keukenmaxx gezegd, dus hij wist dat wij opn de hoogte waren van de reeele prijzen van de kasten.
De keuken is overigens nog niet geplaatst, maar we hebben nog wel een aantal keer contact gehad en er werd steeds keurig de tijd genomen.

Tot nu toe alleen maar lof.

robbie10
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 sep 2005 23:36

Re: Keukenmaxx

Ongelezen bericht door robbie10 »

:lol: :cry:

Gesloten