LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte ervaring bij gooiskeuken centrum uit hilversum

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
kooypeter5
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 nov 2003 21:36

slechte ervaring bij gooiskeuken centrum uit hilversum

Ongelezen bericht door kooypeter5 »

ik heb een keuken gekocht bijna een jaar geleden bij goois keuken centrum.
bij het plaatsen werd de ijskast in de winter gewoon buiten neer gezet zonder af te dekken een ijskast van bijna 4500 euro en degene die de keuken ging instaleren die vertikte het om hem binnen te zetten ik heb het toen zelf moeten doen .
bij de instalatie van de electra had ik opeens geen stroom meer op mijn verwarmingsketel op zolder en de monteur bleef vol houden dat het niet door hun kwam
ik heb toen een adere monteur laten komen en die merkte dat een groep die hun geplaats haden defect was
de stucadoor die het een en ander zou bij stucadoren die kwam maar die zei ik heb geen goed matriaal bij me en ik heb de eerste weken geen tijd om dit te doen .
heb toen ook iemand van mij zelf het laten doen ,
kreeg later onder mijn keuken een overstroming omdat de afvoer niet gelijmd was dus de vaatwasser pomte al het water achter de keuken zo dat een gedeelte van mijn vloer drijfnat werd moest toen ook dit weer zelf maken omdat het in het weekend was en degene die de keuken geplaatst had ver weg was .
een paar weken later kreeg ik een brand geur in mijn huis en het kwam uit de electra kast in de gang ik gelijk weer een andere bedrijf bellen die kwam na kijken
mijn meter kast was aan het smelten omdat degene die de kast had vernieuwd ook de hoofdstop had verzwaard en niet goed gedaan had zat los.
dus mensen u kunt wel een keuken kopen daar maar niet door hun laten instaleren
dit zijn maar een paar van de problemen die ik met dit bedrijf heb gehad hij is geplaatst in november en is nog niet voor de 100% klaar

souisie

Re: slechte ervaring bij gooiskeuken centrum uit hilversum

Ongelezen bericht door souisie »

de vertkoper zeggen we hebben eigen monteurs voor ons werken
maar als je met iets komt dan vertellen ze moet je bij de monteur zijn en niet bij ons
en als je aan de monteur wat zegt dan zeg hij weer daar moet je bij de keukenleverancier zijn
de monteur van hun kon in ieder geval zeer weing en alles was te veel
dat was de monteur terpsta van de goois keukencentrum uit hilversum

Gesloten