LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keukens uit belgie>>>

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

keukens uit belgie>>>

Ongelezen bericht door siemens »

Volgende andwoord kreeg ik op een offerte verzoek:

Ik vrees dat u vraag niet gunstig zal kunnen beantwoord worden aangezien de kosten onder andere van transport, verplaatsing van de plaatser en overnachting.
Ik vat even de situatie samen op gebied van prijs:


Meubels 10.749.00€
Plaatsing 1.000.00€
Transport 650.00€
Opmeting/verplaatsing 400.00€
Overnachting
tijdens plaatsing en
verplaatsing 750.00€
-------------------------------------------------------------
Totaal 13.549.00€

Hierbij hebben we nog niet de toestellen gerekend en geen graniet. Tevens raden wij u aan de graniet bij een lokale leverancier te bevragen daar dit veel goedkoper gaat uitkomen en minder risico inhoud op gebied van transport.

Ik vrees dus dat wij u niet zullen kunen verder helpen om binnen uw budget een keueken te kunnen leveren.

Vriendelijke groeten

XXXXXXXXXXX
EURO KITCHEN Construct
Bij div. anderen komplete keuken tussen 11.000 en 13.000 euro
een systemat / nolte
dus belgie is ook niet goedkoper.

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: keukens uit belgie>>>

Ongelezen bericht door 16again »

dus belgie is ook niet goedkoper.
Generaliserende conclusie na 1 enkele offerte...
Duidelijk dat aanbieder eigenlijk niet wil leveren. Vaak is afgegeven prijs daar dan ook op gebaseerd.

verplaatsing...overnachting... Een bedrijf wat echt hier wil leveren kan met lokale installateurs werken.
Ligt er ook aan waar je woont.Grensstreek met belgie, of helemaal in groningen

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: keukens uit belgie>>>

Ongelezen bericht door maxx »

Een bedrijf wat echt hier wil leveren kan met lokale installateurs werken.

Beste 16again,


Een bedrijf wat zelf de montage in handen wil houden om de kwaliteit te garanderen zal niet snel met onbekenden willen werken.

Als een keuken ver van de winkel geplaatst wordt is het logisch dat de bijkomende kosten als montage en transport wat hoger liggen. Ik denk dat de Belgische collega netjes heeft voorgerekend waar de pijnpunten liggen zodat de klant hier zelf over kan oordelen. Als siemens een handtekening plaatst onder de offerte wordt de keuken gewoon geleverd. Geen onwil van de dealer, denk ik.


MVG



[/quote]

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: keukens uit belgie>>>

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Uitgerekend bij Euro Kitchen :? ...........had het op ´t forum gevraagd had je de moeite kunnen besparen.

Kan u zo adressen in Belgiè geven waar voordeel uit te halen is: welke regio?

Al is het wel dat de werkwijze (met granieten bladen) anders ligt bij de zuiderburen.

h999
Berichten: 121
Lid geworden op: 03 apr 2008 20:33

Re: keukens uit belgie>>>

Ongelezen bericht door h999 »

Geplaatst op 22 Jun 2008 23:30 door siemens


dus belgie is ook niet goedkoper.
Ik denk niet dat belgie goedkoper,maar als wij als belg in belgie een keuken laten plaatsen en je woning is ouder dan 5 jaar betalen wij maar 6% btw i.p.v 21%,hebben jullie dat ook?

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: keukens uit belgie>>>

Ongelezen bericht door siemens »

wij hebben voor allen ( behalve voedingsware ) 19% (nog)
en levering is voor midden nederland..., had gedacht kan daar ook eens vragen ipv duitsland....Vond het wel appart dat voor het overnachten 750 euro word gerekend, word in duitsland niet gedaan.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: keukens uit belgie>>>

Ongelezen bericht door loesjes »

Ik vind 750 euro voor een overnachting ook wel heel veel geld, maar ik denk dat er vrij simpel te stellen is dat deze man geen belang heeft bij het leveren van deze keuken. nou dat mag natuurlijk
gewoon even verder kijken...

Gesloten