Kitchen Art

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Annelien
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 feb 2015 00:07

Kitchen Art

Ongelezen bericht door Annelien »

Op facebook wordt een advertentie getoond van Kitchen Art, die een keukenmachine verkoopt die lijkt op de mixer van Kitchen Aid. Voor €29,95. Wie heeft er een besteld en ook geleverd gekregen? Wat is de kwaliteit? En wie kan zeggen welke organisatie erachter zit?

https://kitchenart-nl.com/?fbclid=IwAR0 ... 3q9nPhSN5g

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Geen KVK zichtbaar, geen adres, een telefoonnummer die niet te traceren is, fake reviews en geen bezorgtermijn. Ik zie geen enkele reden om daar te gaan bestellen.

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door Jablan »

Niet bestellen. 'Identiteit van de ondernemer' is niet ingevuld, rest van de voorwaarden gekopieerd uit een voorbeeld.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door scontra »

Kijk even naar het "van - voor" prijsverschil en dan ook nog eens via Facebook aangeboden !

Bestellen = geld kwijt en geen product, want deze aanbieding is "te mooi om waar te kunnen zijn".

Mogelijk is het zelfs een stukje 'kinderspeelgoed".

De aanbieder is overigens nog maar net (2021) begonnen.

Hana
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2021 08:48

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door Hana »

Het zijn oplichters!!! Niet bestellen!!!

sake1987

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door sake1987 »

Zoek maar eens naar dit artikel op Aliexpress, u zult verbaasd zijn hoeveel u dit scheelt, u hebt dezelfde levertijd en een betere bescherming tegen niet leveren.

rvjapio
Berichten: 994
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door rvjapio »

@breien, duidelijk nooit bij de action geweest. Die verkoopt prima spullen met een prima service.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Als het voor 29,95 wordt aangeboden is het hoogstens het uiterlijk wat een beetje op Kitchen Aid lijkt. Vergeet het maar dat het maar in de buurt komt van een Kitchen Aid machine. En los daarvan voor 3 tientjes kan niemand een goede keukenmachine maken.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De "winkel" is nu al uit de lucht....

Mixer72
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2021 19:12

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door Mixer72 »

ik ben er inderdaad in getrapt, betaling gedaan maar geen kitchenart ontvangen. de website is uit de lucht sinds ik een bericht heb gestuurd dat ik mijn geld terug wil en dus van de koop afziet. ik ben belazerd. hopelijk pakken jullie deze oplichters aan!

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door Moneyman »

Mixer72 schreef:
16 feb 2021 19:22
hopelijk pakken jullie deze oplichters aan!
"Wij" doen niets hoor, als je iets wilt doen moet je het zelf doen. Maar ik zou het als leergeld beschouwen.

sake1987

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door sake1987 »

Morganlefay schreef:
17 feb 2021 10:09
Mixer72 schreef:
16 feb 2021 19:22
ik ben er inderdaad in getrapt, betaling gedaan maar geen kitchenart ontvangen. de website is uit de lucht sinds ik een bericht heb gestuurd dat ik mijn geld terug wil en dus van de koop afziet. ik ben belazerd. hopelijk pakken jullie deze oplichters aan!
U kunt zich scharen in de rij van mensen die voor een duppie op de eerste rang willen zitten .
Maar al die mensen die denken dat ze met die advertentie op sociale media een klapper maken, betalen juist het driedubbele.

r.keyzer2
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2021 10:42

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door r.keyzer2 »

Ook via de link kitchenart-nl.com keukenmachine besteld voor 29,99 maar wel netjes de order gekregen met bestelnr. maar na 10 dagen nog steeds niet in huis. Gemaild dat de gestuurde link die ik kreeg een doorverwijzing was naar een winkel openen en niet naar je bestelling bekijken. Toen kreeg ik dezelfde link nogmaals en weer gemaild maar nu geen reactie meer. Ben bang dat ik 30 euro kwijt ben en niemand doet aangifte dus hoop dat jullie deze oplichters pakken en voor een rechter kunnen krijgen. Ik ga trouwens wel aangifte doen.

sake1987

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door sake1987 »

r.keyzer2 schreef:
17 feb 2021 10:50
Ook via de link kitchenart-nl.com keukenmachine besteld voor 29,99 maar wel netjes de order gekregen met bestelnr. maar na 10 dagen nog steeds niet in huis. Gemaild dat de gestuurde link die ik kreeg een doorverwijzing was naar een winkel openen en niet naar je bestelling bekijken. Toen kreeg ik dezelfde link nogmaals en weer gemaild maar nu geen reactie meer. Ben bang dat ik 30 euro kwijt ben en niemand doet aangifte dus hoop dat jullie deze oplichters pakken en voor een rechter kunnen krijgen. Ik ga trouwens wel aangifte doen.
10 dagen is heel kort als het uit China moet komen, wacht gerust nog een paar weken.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Begin toch wel benieuwd te raken naar deze keukenmachine. Staat er ergens info online?

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door Erthanax »

Toen de website nog wel online was, heb ik even gekeken. De afbeeldingen (alleen in zijaanzicht) leken volgens mij als twee druppels water op de echte KitchenAid. Veel details kon ik niet zien op het kleine scherm van mijn telefoon en inzoomen ging ook niet, maar ik heb de indruk dat de plaatjes echt van het grote voorbeeld waren. De verkoopprijzen daarvan liggen rond de 500 euro voor het kleine model.

Er waren ook laaiend enthousiaste reviews. De leukste was van iemand die al jaren een echte Kitchen Art machine wilde hebben en nu haar geluk niet op kon.

Als de bestellers geluk hebben, krijgen ze over een paar weken een heel klein speelgoed mixertje uit China.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bob Schurkjens schreef:
17 feb 2021 13:42
Begin toch wel benieuwd te raken naar deze keukenmachine. Staat er ergens info online?
http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=nl

Afbeelding

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat is hem inderdaad. Een gejatte foto van de KitchenAid Artisan. Ik vrees dat er zelfs geen speelgoedmixertje gaat komen.

Is dit nu een listige kunstgreep, of in combinatie met de valse revieuws een samenweefsel van verdichtsels? :D

Yoroma
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2021 08:57

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door Yoroma »

Wat schetst mijn verbazing, ik heb vandaag het bedrag terug gestort gekregen, heb in februari gelijk een betaalverzoek gestuurd naar de bank waar ik het geld naar over had gemaakt. Dit heb ik echt nog nooit gehoord of meegemaakt.
Zijn er nog meer gedupeerden die het bedrag terug gestort gekregen hebben?

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Kitchen Art

Ongelezen bericht door Erthanax »

Gefeliciteerd!
Even voor de duidelijkheid: Heeft de bank zelf het geld teruggestort, dus niet de "verkoper" via de bank?

Gesloten