LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kitchen connect

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

kitchen connect

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 06 apr 2009 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: kitchen connect

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Goh da's raar ongeveer een jaar geleden liet ik mij ook negatief uit over de kitchenconnect en toen was ik ook de enige met klachten......
3 geïnstalleerd 2 met lekkage.

De fabrikant heeft toen naar mij gereageerd in dit forum en vroeg of ik hem wilde contacteren, daarop heb ik hem gezegd; "als ik inderdaad de enige met klachten ben, heeft u vast nog mijn gegevens uit de brieven en e-mails"

en vervolgens......niets gehoord.

Ik weiger dat ding ooit nog te installeren, wij hebben destijd een lekkage gehad met een schadepost van rond de 2000 euro (pas aangelegde natuurstenen vloer verzadigd met afvalwater uit vaatwasser)
Uiteindelijk verzekeringswerk geworden zonder enige reactie of maatregel van de "kitchenconnect-mensen" te verkrijgen.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: kitchen connect

Ongelezen bericht door maxx »

Leuk spul hoor die doehetzelfvriendelijke Wimmen en K.C's maar in de praktijk blijkt dat je beter de normale weg kunt bewandelen en met de knelkoppeling en pvc aan de slag kunt gaan.

Ach, wij waren ook al de enige maar blijkbaar vinden ze iedereen daar enig :lol:

MVG

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: kitchen connect

Ongelezen bericht door rayke »

Ook ik heb slechte ervaringen met borrelende kitchenconnect's.
En ook is was de enige met een klacht.

Nadat de fabrikant geen enkele poging ondernam om ook maar iets van service te verlenen zijn dee 4 stuks die er destijds in het magazijn op voorraad stonden, ondanks dat het zonde was van het geld, zo de container in gegaan.

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: kitchen connect

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 06 apr 2009 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: kitchen connect

Ongelezen bericht door loesjes »

geen gebruikers klachten mee gehad, 2 ingekocht en staan nog steeds doelloos bij ons in de toko....... :?

(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: kitchen connect

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

[Dit bericht is verwijderd wegens het overtreden van de gedragsregels.]

Gesloten