LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Grando Keukens Groningen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
jolanda.van-lieshout
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2017 08:43
Contacteer:

Klacht Grando Keukens Groningen

Ongelezen bericht door jolanda.van-lieshout »

Ter informatie deze klacht. Ik heb een dusdanig slechte ervaring met Grando Keukens Groningen dat ik toekomstige keukenkopers wil waarschuwen door middel van het plaatsen van deze klacht. Grando keukens Groningen is absoluut geen aanrader!! Negen maanden heeft het geduurd voordat de keuken eindelijk volledig geplaatst is. En uiteindelijk nog niet naar tevredenheid. Ik voelde me als klant vooral niet serieus genomen, veel miscommunicatie, bij klacht geen reactie via telefoon/mail, onprofessioneel naar de klant toe. De aankoop van een keuken is toch een behoorlijke uitgave, je verwacht toch enige service. Vervelende ervaring! Er is genoeg aanbod, dus loop Grando Keukens wat mij betreft maar voorbij!
Laatst gewijzigd door jolanda.van-lieshout op 11 nov 2017 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Klacht Grando Keukens Groningen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

En zo kan iedereen waarschuwen over elke keukenverkoper. Overal worden fouten gemaakt en overal gaat wel een iets mis. Maar ja, u verteld niet wat e gebeurd is, dus of het representatief is???

Gesloten