LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Krassen in Keukenblad

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
T.Zoetelief
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2020 11:33

Krassen in Keukenblad

Ongelezen bericht door T.Zoetelief »

Hi all,

Wij hebben sinds 23 januar 2020 een nieuwe keuken. We hebben al wat problemen de de leverancier achter de rug. Gelukkig is het na heel veel moeite opgelost. We zijn nu nog geen half jaar verder en er zitten nu hele erge krassen op het blad. Dit komt door borden, snijplanken, glazen en of bestek die je op het blad legt en soms wel verschuift. Dat weten we en dat zou ook logies zijn als je dat ziet na een aantal jaar, maar helaas je ziet het nu binnen een half jaar. Het is zelfs zo erg dat je onder alles wat op het blad terecht komt rubbere dopjes, doeken of filtjes moet doen. Een fles wijn kan je niet openmaken want dan staat de onderkand in het blad. Koekjes bakken of taarten met de kinderen is niet mogelijk, want de spullen die je nodig hebt veroorzaken krassen. :cry: Het is dus echt om te janken.

Ik heb al contact gehad met de leverancier, maar die doen niets. Zij vinden het ook heel normaal dat je de keuken niet op een normale manier te gebruiken. Ze doen niets en ik zit met mijn handen in het haar. Wie kan mij helpen of heeft tips om de krassen weg te krijgen.

Alvast bedankt. :)
Bijlagen
WhatsApp Image 2020-06-27 at 11.17.50.jpeg
(48.19 KiB) 3632 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
WhatsApp Image 2020-06-27 at 11.17.51.jpeg
(37.12 KiB) 3632 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
WhatsApp Image 2020-06-27 at 11.17.52.jpeg
(62.4 KiB) 3632 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Krassen in Keukenblad

Ongelezen bericht door crazyme »

wat voor blad betreft het ?

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Krassen in Keukenblad

Ongelezen bericht door Moneyman »

Is het soms een betonnen aanrechtblad? Dat staat erom bekend krasgevoelig te zijn.

1Willem2
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 nov 2019 13:58

Re: Krassen in Keukenblad

Ongelezen bericht door 1Willem2 »

Ik heb een donker stenen aanrechtblad en elk druppeltje water wordt een lichte vlek, om gek van te worden. Een aanrechtblad dat niet tegen water kan?

sake1987

Re: Krassen in Keukenblad

Ongelezen bericht door sake1987 »

Zijn er wel keuken bladen die tegen mechanisch “geweld” kunnen?
Wij hebben op de plaats waar word gehakt en gesneden, een speciale glasplaat op het blad waar ook een hete pan op kan

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Krassen in Keukenblad

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je een Mooie keuken wilde leveren ze die ook.....

Een onderhoudsvriendelijk materiaal moeten je om vragen en dan adviseren ze bepaalde materialen wel of niet.

Beton is sterk en gaat lang mee maar beslist niet krasvast.
Ik heb Houten werkblad en door geborstelde hout is het met borstel alles weg te poetsen, gewoon in de Olie gezet en elke kras of brandplek kun je zo onzichtbaar maken....

Veel werk maar wel Puur Natuur!

Marktkenner
Berichten: 230
Lid geworden op: 25 jul 2007 12:34

Re: Krassen in Keukenblad

Ongelezen bericht door Marktkenner »

Als je er niet bij vermeld om wat voor blad het gaat, kan er weinig geadviseerd worden, alle goede bedoelingen hierboven daargelaten.
Elk materiaal heeft zijn eigen eigenschappen en onderhoudsvoorschriften.
Van wat ik zo lees en zie op de foto's, zijn het meer afzettingen van andere materiaal dan krassen.
maar dan nog, geef aan wat voor blad het is.

Gesloten