LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kwaliteit rotpunkt

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Sjoerd15
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 sep 2006 00:13

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

:cry:
Laatst gewijzigd door Sjoerd15 op 07 nov 2007 00:48, 1 keer totaal gewijzigd.

huisklusser
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 nov 2007 09:54

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door huisklusser »

Wat ik vreemd vind is dat op diverse forums, en ook hier, een aantal keukenverkopers Rotpunkt volledig afbrand terwijl de gebruiker/klant erg tevreden is. Erg verwarrend allemaal. :?

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Ik brand geen Rotpunkt af....... Voor de kleine beurs is het een goede keuken. Heb zelf een rotpunkt gehad 8 jaar terug (folie nog wel!) en deze keuken is nog steeds in gebruik bij nieuwe bewoners; en dit nog naar tevredenheid (hebben nog steeds contact). Natuurlijk zou ik als verkoper ook een DADA keuken in mijn huis hebben (de "maybach" onder de italianen) maar daar is het geld niet voor.....

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Ik brand niks af... maar als jij in mooie woorden wilt blijven geloven, dan heb ik hier speciaal voor jou m'n

**SPECIALE-VOOR-DE-ROZE-BRIL-DRAGENDE-CONSUMENT-MENING**:

Rot-punk is leuk spul voor weinig geld. Als je toevallig ook nog binnen 2 jaar weer gaat verhuizen, is het het beste keukenmerk wat er in Nederland te koop is!!
Echt waar.


Klepper

Keuken-man
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 aug 2007 15:48

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door Keuken-man »

rotpunkt is een merk wat erg met de trend mee gaat, en dus ook weer veel deuren snel uit het assortiment verwijderd.
als je dan een probleem hebt met je deuren moet je echt heel lang wachten op je nieuwe deuren, die appart gemaakt worden. ik hoor zelfs verhalen van 2 jaar en langer. ook hebben ze bij kennis van mij nog verkeerde afmetingen uitgeleverd, kortom de service is net als het product ook niet alles.

huisklusser
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 nov 2007 09:54

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door huisklusser »

Rot-punk is leuk spul voor weinig geld.
Zo goedkoop is het nu ook weer niet. Een bouwmarktkeuken van 3000 euries is goedkoop zou ik zeggen. Inmiddels is mij wel duidelijk dat sommige keukenkenners het niet zo op Rotpunkt hebben. :(

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door Chief »

Zo goedkoop is het nu ook weer niet. Een bouwmarktkeuken van 3000 euries is goedkoop zou ik zeggen. Inmiddels is mij wel duidelijk dat sommige keukenkenners het niet zo op Rotpunkt hebben.
Dan blijf ik het toch nog steeds heel vreemd vinden dat er geen klachten van rotpunkt bezitters hier geplaatst worden.
Waar zijn de klachten dan, of zijn er dan toch allemaal tevreden rotpunkt bezitters. Ja ook ik heb een Rotpunkt Lucina besteld, en blijf iedere keer weer een topic die over dit merk gaat volgen, maar tot mijn grote verbazing nog steeds geen klachten.

Keuken-man
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 aug 2007 15:48

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door Keuken-man »

Hallo,

Hier ~~EEN TOPUNT VAN ONFATSOEN~~.
Ik heb een keuken van paul roucher gekocht, maar na de garantieperiode van 5 jaar. 3 maanden na de garantieperiode bemerkte ik dat alle KEUKENFRONTEN loslaten! Ik de betreffende keukenboer bellen, en ze wilden niet komen kijken en absoluut geen coulance in garantie. Tegen een ``aangepast tarief`` kon ik alle fronten vervangen, met de kans op kleurverschillen. Ik heb dit op jullie site geschreven en gelukkig kwam er een zeer vriendelijke keukenexpert uit Nijverdal welke mij uit de brand hielp. Gelukkig bestaan mensen met gevoel voor service en kwaliteit ook nog in de keukenbranche. Maar nog steeds geen PauL Roucher en mijn advocaat van CNV-rechtshulp heeft de zaak 6-8 maanden laten liggen/vergeten! Terwijl wij alle fronten weg kunnen gooien, en eens per 2 maanden de etna/atag repatrateur langs laten komen voor storingen aan de apparatuur. Deze zijn in 9 jaar reeds een 30 tal langs geweest voor storingen!!!!

Dit is het ergste consumentendrama dat ik ooit heb gezien en meegamaakt, en het moet haast wel op TV, daar dit niemand ooit mag overkomen!!!!! wat een schande.
Ik hoop, dat uw programma er aandacht aan besteed, daar ik alles heb bewaart en kan onderbouwen!!!


meneer geeft aan dat het een rotpunkt is. dus net na garantie termijn gaat dat waaiboom hout werken. ( zie topic Paul Roucher, garantie tot de deur )



Chief: hoe lang heb jij de keuken al?

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door Chief »

Die keuken heb ik bestelt dat staat er ook en ik volg de keuken topics al zo'n kleine 9 maanden. Dat verhaal wat in Quote staat dat lap ik aan mijn laars, het is een forum en ik ben zo iemand die niet in verhaaltjes geloof. Want ook op dit topic is weer niet door rotpunkt gebruikers gereageerd, alleen de keukenbranch kraakt weer af.
Raar ook dat deze Meneer/ Mevrouw niet eens het merk in het verhaal naar voren brengt, dat moet weer opgemerkt worden door een keukenverkoper.
Als ik een klacht heb dan noem ik het beestje bij zijn naam.
En Paul Roucher wat is dat eigenlijk een keukenverkoper of een merk.
Ik heb even gegoogeld maar mij is het niet duidelijk.

Dit is trouwens maar één voorbeeld waar is de rest?????
Rotpunt is toch een keuken die naar mijn mening heel veel verkocht word.

P.S

En ja ik heb dan toch maar even de zoekfunctie van radar geraadpleegt en kwam ook dit bericht tegen bij diversen. Moet dit verhaal dan echt geloofwaardig zijn???? Hij zet zelfs zijn naam en adres erbij en word gewaarschuwt niet zo'n slimme zet.

Hier ~~EEN TOPUNT VAN ONFATSOEN~~.
Ik heb een keuken van paul roucher gekocht, maar na de garantieperiode van 5 jaar, 3 maanden later, bemerkte ik dat alle KEUKENFRONTEN loslaten! Ik de betreffende keukenoer bellen, en ze wilden niet komen kijken en absoluut geen coulance in garantie. Tegen een aangepast tarief kon ik alle fronten vervangen, met de kans op kleurverschillen. Ik heb dit op jullie site geschreven, en een vriendelijke keukenbouwer Jack Kunst, kwam kijken en beloofde om de naam van de keukenbranche hoog te houden de fronten te bestellen en de keuken gratis te restylen. Dit alles zou gebeuren in oktober. Diverse mails later, geen fronten, Jack Kunst weg, Geen PauL Roucher en mijn advocaat van CNV-rechtshulp heeft de zaak 6-8 maanden laten liggen/vergeten! Terwijl wij alle fronten weg kunnen gooien, en eens per 2 maanden de etna/atag repatrateur langs laten komen voor storingen aan de apparatuur. Deze zijn in 9 jaar reeds een 30 tal langs geweest voor storingen!!!!

Dit is het ergste consumentendrama dat ik ooit heb gezien en meegamaakt, en het moet haast wel op TV, daar dit niemand ooit mag overkomen!!!!! wat een schande.
Ik hoop, dat uw programma er aandacht aan besteed, daar ik alles heb bewaart en kan onderbouwen!!!

M.v.g. rene leuverink
2e worrmenseweg 38
7331 VE Apeldoorn
Tel. 0647137822

Sjoerd15
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 sep 2006 00:13

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

Paul Roescher is een keukenbedrijf met 2 vestigingen, 1 in Rijssen en 1 in Apeldoorn. www.paulroescher.nl

peter.t
Berichten: 25
Lid geworden op: 02 nov 2007 12:15

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door peter.t »

Ook ik heb een Rotpunktkeuken Elegance besteld (heb hem nog niet). De keuken komt bij mij helemaal niet als een bouwmarktkeuken over. Ook de prijs is niet echt ''bouwmarkt''. Het zal best zijn dat er in het verleden (en toekomst?) wat problemen geweest zijn maar is het niet zo dat veel keukens met problemen opgeleverd worden en dat er altijd wel iets kapot kan gaan? :wink: :o

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door Chief »

Paul Roescher is een keukenbedrijf met 2 vestigingen, 1 in Rijssen en 1 in Apeldoorn
Ja de naam daar was ik inmiddels achter, dat was een spellingsfout van meneer.

En wat betreft de rotpunkt kon het weer niet laten om te googlen op klachten rotpunkt, en volgens mij word deze keuken wel heel veel verkocht maar echte klachten nee. De klachten die ik google wijzen naar tros radar en helaas deze zijn alleen neergezet door de keukenbranch zelf.

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Yup, klopt helemaal.
En denk je niet dat als zo'n vakidioot zo'n keuken zelf thuis heeft staan, deze dan ook kritisch kijkt naar de geleverde kwaliteit? En met name hoe deze kwaliteit zich staande houd over een aantal jaar?

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door Chief »

Yup, klopt helemaal.
En denk je niet dat als zo'n vakidioot zo'n keuken zelf thuis heeft staan, deze dan ook kritisch kijkt naar de geleverde kwaliteit? En met name hoe deze kwaliteit zich staande houd over een aantal jaar?
Dan begrijp ik toch één ding niet je geeft zelf aan dat je een vakidioot bent, waarom heb je jezelf dan laten verleiden tot de aankoop van een rotpunkt als je er zoveel verstand van heb.
Je had dan toch zelf al kunnen weten dat de persing en het hang en sluitwerk bagger is. Dit begrijp ik niet helemaal :wink:

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Ten eerste had ik een aantal jaar geleden ook het idee dat het wel redelijk spul was.
Ten tweede kreeg ik een megadeal door een ondernemer die ik in m'n vriendenkring heb.
Ten derde vond ik die deurdempers in de korpus welke ook nog in kleur was wel mooi.
Ten vierde.. vasthouden aan een bepaald budget vond ik toen heel belangrijk.
Ten vijfde.. was de woning maar tijdelijk.
Ten zesde: achteraf kan ik volgens mij nooit nuchter zijn geweest :wink: .

Allemaal m'n eigen rotschuld en ik jank nog bijna elke dag van deze nukkige stommiteit..

Goedkoop is echt duurkoop in deze branche.

m monteur
Berichten: 43
Lid geworden op: 27 jul 2007 11:57

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door m monteur »

hallo.
tja rotpunkt,als je de fabriek zou bellen zullen ze beamen dat er problemen zijn met de welbekende folie fronten.daar maken ze geen geheim van.worden dan ook steeds vervangen waar nodig.het enige probleem is dat als deze keukens verkocht worden bij de duivels onder de leveranciers,dan is dat vaak te duur en zonder uitleg.voor de verkoper is het namelijk een heel makkelijk merk om te verkopen(relatief weinig fouten kunnen er mee gemaakt worden).conclusie rotpunkt is gewoon een leuke keuken als het tegen de juiste prijs kwaliteit verhouding verkocht wordt.en als klant moet je dan weten als je voor een opel betaald staat er geen mercedes op je pad.maar je rijd er allebei prima in van den helder naar maastricht.gr m monteur

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door scheuj »

megadeal door een ondernemer die ik in m'n vriendenkring heb
Oooh, dus je bent door een vriend genaaid?? En hoe voelde dat???

huisklusser
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 nov 2007 09:54

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door huisklusser »

als klant moet je dan weten als je voor een opel betaald staat er geen mercedes op je pad
Dat moet je dan als klant ook maar net weten. Misschien is die opelkeuken wel voor de prijs van een kleine mercedes verkocht......

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Nou-nou, Scheu'tje toch.. niet iedereen laat zich zo vreselijk in z'n an*us naaien door een verkoper van de keukenconcurrent zoals jij dat hebt laten doen.

En daarbij ..Ik voelde me niet echt genaaid. Ik ben toch zelf de persoon die de hoogte van m'n budget heeft bepaald. Alle waar naar z'n geld.
En aangezien dat weinig was..

Maar goed.. genoeg geouweh** over mijn beweegredenen destijds.
Ik kan nu in ieder geval met een gerust hart en goed onderbouwd mensen waarschuwen voor deze bouwmarkttroep.

weegschaal
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 nov 2007 19:43

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door weegschaal »

Keukenklepper,

Heb je nog niet gevonden..je staat volgens mij niet op de Schueller dealerlijst (want die heb ik in m'n bezit ;) !)

Ik heb de enige mogelijkheid die er was (tussen rotterdam en den haag ), net gebeld en die wist van niets...(was overigens een heel vriendelijk persoon moet ik zeggen)

Duss....

Gesloten