LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kwaliteit rotpunkt

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Pfffff

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 29 nov 2007 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Lexus
Berichten: 63
Lid geworden op: 06 jul 2006 22:51

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door Lexus »

@pfffff

Nee inj Simar met het tekenbestand van Systemat.
Hierin heeft Simar op het moment al de mogelijkheid om deuren en lades open te zetten. Je kan ook de legplanken plaatsen op de hoogtes die je zelf wilt. Zover ik heb begrepen zijn ze voor alle andere bestanden hier nog mee bezig.

Ik werk met Simar en met o.a. het tekenbestand van Systemat. Ik heb het echter nog nooit gebruit (alleen om te bekijken hoe het werkt). Het heeft volgens mij ook geen extra meerwaarde, het is alleen een leuk extra, want naar mijn mening (bijna) nooit gebruikt zal worden....

wilco2005
Berichten: 90
Lid geworden op: 05 jan 2005 16:31

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door wilco2005 »

Hmm, mijn ervaringen met Simar:

Sommige frontkleuren wijken echt té ver af van de werkelijkheid.
Standaard lichtinval niet erg fraai.
Loopt regelmatig "vast".
Updates worden soms zonder goed getest te zijn geplaatst, waardoor ik nu al tot drie x toe een dag niets kon uitwerken.

Al met al vindt ik het een redelijk goed pakket, met helaas nog wel de nodige kinderzierktes.

Carat? Zal er eens naar kijken.

Gr Wilco

Pfffff

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 29 nov 2007 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.

wilco2005
Berichten: 90
Lid geworden op: 05 jan 2005 16:31

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door wilco2005 »

en hoe werkt die site Pffff??
Wat zie je er bijvoorbeeld?

wilco2005
Berichten: 90
Lid geworden op: 05 jan 2005 16:31

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door wilco2005 »

Ok Pfffff, vandaag de info ontvangen.
Ziet er inderdaad erg leuk uit.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door GWTE »

Wij zetten de lades dus wel open en deurtjes soms ook, dat geeft realistisch beeld en het is dus wel leuk op te zien. Als iemand mij een manier geeft om die verdraaide plaatjes op dit forum te zetten (dat is me helaas nog niet gelukt) laat ik het zien. :)

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Als iemand mij een manier geeft om die verdraaide plaatjes op dit forum te zetten (dat is me helaas nog niet gelukt) laat ik het zien.

Vraag het aan scheuj.....die kan goed met een pc overweg, kunnen jullie vriendjes worden :D

jwijbenga
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jan 2007 08:39

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door jwijbenga »

test:

Afbeelding

vanuit kims design moet je de afbeelding exporteren als JPEG, deze moetje uploaden naar je eigen webspace, en vervolgens kunje de afbeelding in je post opnemen door de Afbeelding

achter die eerste img moetje de spatie weglaten, en dan laad hij de afbeelding in het forum.

Wat betreft het zoekraken van gekoppelde tekening in het simar pakket: sinds een servicepack update wordt er ALTIJD een backup bestand in je TEMP map bewaard welke je terug kunt halen. Dus een beetje zonde om alles opnieuw te gaan zitten tekenen :wink: Eerst was dit met V14 niet zo na een crash en het opnieuw opstarten van Kims design wasje inderdaad je teken bestand kwijt! simar helpdesk kon hier ook niets aan doen, Simmar heeft )waarschijnlijk na veel klachten) een aanpassing in het backup systeem gemaakt, ik weet niet meer sinds welke service pack het aangepast is maar het terug halen van een backup tekening werkt nu sinds een paar weken goed.

Voor de rest ziet V14 van Kims design er leuk uit echter zijn de systeem eisen wel sterk toegenomen, ik merk dat het op veel computers aardig traager werkt dan de vorige versie, Deze nieuwe versie heeft veel (snelheids) voordeel bij een "echte" losse videokaart (dus niet zo'n onboard ding).
Laatst gewijzigd door jwijbenga op 22 nov 2007 00:35, 2 keer totaal gewijzigd.

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Hier zou ik www.tinypic.com als vervanger van een eventuele eigen site/space aan toe willen voegen.
Tinypic is speciaal voor het uploaden van afbeeldingen en geeft na het uploaden direct het internetadres van je plaatje met de IMG tags, hoef je 't enkel nog te copy-pasten. :)

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door scheuj »

Vraag het aan scheuj.....die kan goed met een pc overweg, kunnen jullie vriendjes worden
Hee zelfstandigste,

Had ik graag gedaan hoor en uiteraard meteen een briljant consultancy prijsje aan gehangen

Pfffff

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 29 nov 2007 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door GWTE »

Bedankt mannen ik ga het proberen. :)

En Scheuj jij weet hellemaal niets, noppes, nada...........zoveel is nu wel duidelijk! :shock:

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door scheuj »

En Scheuj jij weet hellemaal niets, noppes, nada

En dat zegt een verkopertje die zichzelf betitelt als een persoon met ZEER VEEEEEELLL technisch inzicht en ervaring met diverse computer tekenprogramma's heeft. Maar deze PRUTSER moet wel hier op dit forum gaan vragen hoe een JPEG file te uploaden. Ga jij nou maar weer lekker op vrijdagavond naar RBC kijken en je daar profileren want dat is precies het niveau waar jij met low budget keukentjes thuis hoort. Misschien kan je Pfffff dan eens uitnodigen. De OPLICHTER van Beverwijk en de confessionele praatjesmakende Jung aanhanger samen. Lijkt me een fijn koppel.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Scheuj,

Volgens mij zit Pffff niet in Beverwijk. Ik heb een vermoeden dat het eerder Zuidschermer is. Ik hoop alleen niet dat hij verantwoordelijk is voor die folders......

MVG

Pfffff

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 29 nov 2007 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: kwaliteit rotpunkt

Ongelezen bericht door GWTE »

Brabant......keukenland! (keller, Almat, Bruynzeel, Mandemakers). Natuurlijk de belangerijkste provincie van Nederland. 8)

Gesloten