LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwalitiet Brugman keuken e.a.

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
GeertJurgen
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2008 20:39

Kwalitiet Brugman keuken e.a.

Ongelezen bericht door GeertJurgen »

Ik ben voornemens een nieuwe keuken en badkamer te kopen.
Bij Brugman zou ik dit mooi kunnen combineren.
Ik heb een aardig budget dus wil graag kwaliteit.
Kan iemand mij vertellen hoe de kwaliteit is van/bij Brugman?
En of wat goede kwaliteitskeukens zijn?

Alvast dank.

welp
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2008 22:12

Re: Kwalitiet Brugman keuken e.a.

Ongelezen bericht door welp »

Wanneer je bij Brugman koopt, let dan heel goed op. De prijzen die zij afgeven verschillen soms per vestiging vooral wanneer het showroom aanbiedingen zijn. Dan hogen ze eerst de prijs op en dan krijg je korting. Jij denkt dan wat een geweldige korting, terwijl het veel lager is in werkelijkheid. Laat je daarnaast niet door verhalen ik moet het met mijn manager overleggen overbluffen en laat niet merken dat je iets geweldig vind, want dan hang je. Ze weten exact je zwakheden uit te buiten. Let dus goed op, denk maar een gewaarschuwd mens telt voor twee, heb je toch een streepje op hun voor.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Kwalitiet Brugman keuken e.a.

Ongelezen bericht door GWTE »

Bij Brugman leveren ze diverse keuken merken...let dus op merk en type...

GWTE

rkupper
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 apr 2006 04:15

Re: Kwalitiet Brugman keuken e.a.

Ongelezen bericht door rkupper »

Ik zou zeggen: niet doen!! Maar als je geen keuze hebt, afspraken op papier zetten en goed doorspreken.

Bruynzeel zeer zeker ook vermijden want je vraagt echt om problemen. Slechte kwaliteit. Ook tactiek van prijzen omhoog gooien en dan zgn veel korting geven.

Beste gewoon naar Duitsland gaan. Goede kwaliteit en goedkoper. Of kleine ondernemers die meer service geven.

Succes met aankoop

Johan3
Berichten: 139
Lid geworden op: 13 jun 2006 19:39

Re: Kwalitiet Brugman keuken e.a.

Ongelezen bericht door Johan3 »

Diverse Brugman badkamers, binnen een paar jaar er uit moeten slopen omdat ze ZEER slecht geïnstalleerd waren. :roll:

Zoals ik een keer eerder gezegd heb, spullen zijn bijzaak,belangrijkste is een goeie installateur, en laat hem de spullen ook kopen dan zit je ook goed met garantie op je spullen.

Gesloten