LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
KeesVhoven
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2011 13:34

Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door KeesVhoven »

Ik heb een keuken gekocht bij de keukenconcurrent. Helaas had ik me laten overhalen om te tekenen en zit nu dus met een te duren keuken.

Er is een prijsgarantie actie. Wat ik dus kan doen is exact dezelfde keuken zoeken en daar een offerte van laten maken.

Nu moet ik dus hetzelfde merk hebben maar ik kan niet uit de offerte halen wat voor merk het is. Kan iemand me helpen? Ik zet hierbij de offerte van de kasten erbij.
Afbeelding

SD_70
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 okt 2010 18:54

Re: Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door SD_70 »

Nee Kees, hier kan ik (in ieder geval) niets uit opmaken. Heb je geen plaatje en/of verwijzing naar een soortgelijke keuken op de keukenconcurrent website.

Als ik zo vrij mag zijn, waarom denk je dat er teveel voor betaald hebt dan ?

KeesVhoven
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2011 13:34

Re: Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door KeesVhoven »

Nou ik zal even een plaatje posten.
Afbeelding
Ik betaal voor dit keukentje 3764 euro!

Klinkt niet duur maar het is alleen het totaalplaatje kasten,grepen en werkblad. Het zijn wel hoogglans kastjes.

Verder is dit zonder apparatuur en kraan aangezien ik dat via internet ga bestellen. In mijn ogen dus veel te veel. Ben vorige week nog bij bruynzeel geweest en die konden dit plaatje leveren voor 2600 euro. Heb hiervoor keukenconcurrent gebeld maar die zeggen tja onze kwaliteit is veel beter en wij hebben duitse kwaliteit.

riddert
Berichten: 2131
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door riddert »

Laagste prijsgarantie wordt volgens mij een lastig verhaal. De keukenconcurrent schermt met de naam Steinhaus keukens, maar van welke fabrikant dit komt....?

Alleen de Keukenconcurrent levert volgens mij Steinhaus, en je moet wel met exact hetzelfde merk komen voor de prijsgarantie. Ik verwacht bovendien dat je naam bij alle DMG zaken nu bekend is, met bijbehorende offerte, dus via DMG gaat het sowieso niet lukken om een scherpere prijs te krijgen.

Daarnaast heb je al getekend, dus zit je eraan vast.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door maxx »

Geef het maar op....

Steinhaus is een fictief merk en wordt alleen door de BEN-clan verkocht. Die laagsteprijsgarantie is dus eenvoudig te geven. Geen enkele klant kan aan de voorwaarden voldoen!

Gewoon een leuke lokker waar nog steeds veel mensen in trappen.

MVG

MAXIEM

Re: Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door MAXIEM »

KeesVhoven

Zo gauw je het label "laagste prijsgarantie" leest, moet er een lampje gaan branden bij de consument. Bij zo'n zaak of keten moet je nooit kopen.

Maxiem.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door maxx »

Ik mag trouwens hopen dat KeesVhoven de keuken niet heeft gekocht op basis van die tekening. Als dit door de adviseur is getekend dan weet je toch dat de kundigheid ver te zoeken is.

Gezien de prijs waarvoor de keuken is gekocht, heeft de verkoper een werelddeal gehad. Basic 72cm hoge kastjes.....

MVG

Fauser
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 jan 2011 09:48

Re: Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door Fauser »

Maar wij Nederlanders zijn gewoon dol op korting en zaken als " gratis montage " en hoge kortingen op apparatuur. Het is echter allemaal flauwekul. Echter zolang de consumenten erin blijft trappen blijft dit soort handel bestaan.
Ga liever naar de eerlijke vakman.

trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

Re: Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door trudy81 »

@fauser: helemaal mee eens.

Trudy

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door pfffff »

Een werelddeal :lol: :lol: :lol:

Roeltej
Berichten: 80
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:45

Re: Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door Roeltej »

Enige optie, toch naar een ander filiaal van Concurrent gaan... dan heet je maar even Sjaak (de Sjaak.. ?).

Merk van die keuken ga je niet achterkomen, vraag me af of verkoper dat zelf wel weet, die trekt een verkoopboek open met een concurrent logotje erop en schrijft over wat daarin staat.

Steinhaus is btw de kampioen keukennaam...

Striker9
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2010 08:42

Re: Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door Striker9 »

Sky = Bauformat. Deze keuken is eenvoudig te vergelijken. Vlak wit front rondom afgerond, welke leverancier heeft dit niet? :-)

*.*
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2007 14:18

Re: Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door *.* »

Op zo'n 'vodje' koop je toch geen keuken. Inderdaad die verkoper had een lekkere bonus die dag.

Je zou idd kunnen proberen nog een offerte bij een andere KC zaak laten maken en dan eens zien wat er gebeurt.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Laagste prijsgarantie Keukenconcurrent

Ongelezen bericht door maxx »

Een werelddeal



Nou, bijna €3800,= betalen voor iets wat zonder veel problemen €2500,= zou mogen kosten. Lijkt me dat de verkopert bij KC een klein feestje heeft gehad.

Op internet krijg je hetzelfde voor 1800,= en die mooie Duitse kwaliteit van KC kennen we toch?

MVG

Gesloten