LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Ongelezen bericht door Cleo81 »

Laatst waren we in een keukenzaak en hebben we een offerte op laten stellen voor een witgelakte hoogglans keuken met een greep bovenop het kastdeurtje, zoals op de link hieronder...
http://www.nolte-kuechen.de/index.php?id=155&L=1

Offerte is goed naar onze zin en we zijn vriendelijk geholpen, enig minpuntje is dat ze vrij hoog zitten met de prijzen van de apparatuur, voordat we dus met deze winkel in zee gaan, wilde ik nog naar een andere winkel voor een tweede advies. Toen we aangaven dat we een hoogglans lakdeur met opgeschroefde greep wilden, vertelde de verkoper dat dit niet kon, omdat die greep ingefreest moet worden en dat kan niet met lak, aangezien de bovenkant van een lakfront afgerond is en de greep daar dus niet op kan??? Ik vond dit raar, omdat verkoper in winkel 1 ons verzekerde dat het om een gelakt front ging? Verkoper in winkel 2 vertelde dat dit niet kan...
Bovenstaande link is ook desbeteffende greep in combi met een lakdeur dacht ik??
Ik ga dit uiteraard ook voorleggen aan verkoper 1, maar zou ook hier graag meningen over horen....Onzin verhaal? en waarom zou een verkoper zoiets zeggen, neem aan dat je liever een lakdeur dan een folie oid verkoopt....??

Mini7
Berichten: 171
Lid geworden op: 02 mar 2008 23:10

Re: lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Ongelezen bericht door Mini7 »

Beste Cleo,

Wij hebben eenhacker active systemat keuken met hoogglans gelakte deuren mét opgeschroefde greeplijsten. Dat kan dus wel...

Succes met uittzoeken!

Hartelijke groet,

Mini7

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Ongelezen bericht door maxx »

Er zijn meer varianten van dit type greep die niet worden ingefreesd. Hoeven dan ook niet prijzig te zijn.

MVG

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Ongelezen bericht door Cleo81 »

maxx en mini7 bedankt voor de reacties...!!

Ik snapte zaterdag echt die reactie van die verkoper niet...toevallig ging het ook om een hacker keuken, de eerste offerte gaat over een nobilia. Ik zal morgen beide zaken eens opbellen voor een uitleg.
Trouwens, een hacker met standaard anti slipmatjes en glazen zijplaatjes in de lades, is dat een systemat??

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Ongelezen bericht door Cleo81 »



Beste Cleo,

Wij hebben eenhacker active systemat keuken met hoogglans gelakte deuren mét opgeschroefde greeplijsten. Dat kan dus wel...

Mini, mag ik vragen waar jij je keuken vandaan hebt?? Is het echt een helemaal rondom gelakt front?? Heb nog eens gebeld met een andere winkel en die vertelde eigenlijk hetzelfde, het kan alleen met een acrylgelakt front en niet rondom gelakt, ivm de afgeronde bovenkant van een lakdeur en het feit dat je anders een kier krijgt tussen greep en deur.
Verkoper 1 heb ik helaas nog niet kunnen bereiken...

Mini7
Berichten: 171
Lid geworden op: 02 mar 2008 23:10

Re: lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Ongelezen bericht door Mini7 »

Hallo Cleo,

Volgens mij zijn het rondom gelakte deuren, maar ik kan niet zeggen dat ik er echt verstand van heb. ze zijn van hacker systemat, dat wordt op heel veel plaatsen verkocht (wij zijn bij Mandemakers geweest)

Leest Loesjes hier nog mee? Zij verkoopt Hacker en ze weet het vast en zeker!

Hartelijke groet,

Mini7

pkd
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 nov 2007 13:39

Re: lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Ongelezen bericht door pkd »

Dit is de greep 550 bij Nolte.

Is wel mogelijk bij een hoogglans gelakte front.

Heb ik vaker verkocht.

chol
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 feb 2008 21:03

Re: lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Ongelezen bericht door chol »

Ik heb even in m'n boek gekeken van Hacker, maar kan nergens vinden dat het niet mogelijk is op gelakte fronten. Wel zijn de foto's van de gemonteerde greep (M700) in combinatie met een front met rondom kunststof vormkanten.

Dus misschien dat ze daarom zeggen dat het niet mogelijk is..... Anders even vragen of ze toch niet voor de zekerheid contact met de fabrikant willen opnemen.... Doen wij ook wel sporadisch mochten we er echt niet uitkomen.

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 26 aug 2009 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.

(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

De M700 van Häcker kan gewoon op een lakdeur....wij hebben hem gewoon staan dus!

GWTE

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Ongelezen bericht door Cleo81 »

Wel zijn de foto's van de gemonteerde greep (M700) in combinatie met een front met rondom kunststof vormkanten.
Kan iemand me uitleggen wat Chol hiermee bedoelt?? :oops:

Ik heb overigens ook de verkoper van de nobilia keuken nog eens gesproken en hij verzekerde me idd dat het om een gelakte deur ging in hun geval...
Wat betreft de hacker sta ik nu een beetje in dubio, ik zal de desbetreffende winkel nog eens bellen of zij echt geen lakfront leveren met die greep, want anders houdt het voor mij op en ga ik helaas voor hun toch op zoek naar een andere leverancier (zeker nu ik van jullie weet dat het wel mogelijk moet zijn... 8) )

chol
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 feb 2008 21:03

Re: lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Ongelezen bericht door chol »

Kan iemand me uitleggen wat Chol hiermee bedoelt??
Dit zijn de kunststof en acryl deuren, deze zijn rondom kunststof afgeplakt. O.a. het front 3065. Zo staat de handgreep in het verkoopboek afgebeeld.

Echter bij de gelakte fronten moet dit ook gewoon mogelijk zijn...

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Ongelezen bericht door Kulta »

Voor zover ik mij kan herinneren is er bij de introducitie van deze greep sprake geweest dat deze niet op de 4030 lijn geplaatst kon worden.
(had geloof ik iets te maken met de ronding van de lak deur)


Dit heeft ongeveer een maand of 6 geduurd voordat dit is veranderd.

Hopelijk hanteerd je verkoper ook het oude handboek en de desbetreffende prijzen.

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: lakdeur niet mogelijk met opgeschroefde greeplijst??

Ongelezen bericht door Cleo81 »

Hopelijk hanteerd je verkoper ook het oude handboek en de desbetreffende prijzen.
euhmmm?? Want? Veel duurder? Maar ja, in het nieuwe boek is wellicht 'mijn' greep in combi met de lakdeur niet mogelijk?? :roll:

Gesloten