LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Liebherr

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
onderzoeker
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jul 2005 16:07

Liebherr

Ongelezen bericht door onderzoeker »

We zijn in de eindfase keuken kopen beland. We hebben voor de Liebherr koelkast en vriezer gekozen omdat ik veel goede verhalen over Liebherr hoor en lees. Maar dat gaat vooral over de koelkast. Is er wat betreft de vriezer, een ander merk dat zich kan meten aan Liebherr?

habe
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:40

Re: Liebherr

Ongelezen bericht door habe »

Liebherr is uitstekend. Miele (ook Liebherr) Siemens en AEG zijn ook goed.

GIANT
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 nov 2005 11:03

Re: Liebherr

Ongelezen bericht door GIANT »

Ik kan het niet meer volgen met de verschillende verhalen over AEG.

Ik twijfelde over een Liebherr koelkast. Echter op de AEG was een stuk meer korting te krijgen waardoor de totaalprijs weer wat daalde.
Sommige mensen zijn enthousiast over het merk AEG. Echter hier op het forum lees ik niet veel beste verhalen over AEG. Uitgezonderd hier staat weer dat AEG weer goed is. mmmmmm....
Nu begin ik steeds sterker te twijfelen. Zal ik toch nog overgaan naar een Liebherr koelkast.

Ik zou dan willen gaan voor de KIB2340. Echter heeft iemand ook dit apparaat want ik heb een vraag over de deurindeling met al die kleine vakjes bovenin. De klantenservice geeft aan dat het bovenste vak ook te verwijderen is waardoor ik pakken sap bovenin de deur zou kunnen zetten.

Blauw Dopje
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 nov 2005 14:28

Re: Liebherr

Ongelezen bericht door Blauw Dopje »

AEG is prima, niets mis mee. Overigens is Liebherr top.

onderzoeker
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jul 2005 16:07

Re: Liebherr

Ongelezen bericht door onderzoeker »

We hebben sind kort de Liebherr koelkast. De vakjes kun je inderdaad verstellen of verwijderen. Hij bevalt tot nu toe prima!

Gesloten