LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mandenmakerskeukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Pilek
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2006 13:46

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Pilek »

Vlieger schreef:
Wij zijn bij Mandemakers in Kaatsheuvel geweest maar daar was het nogal rommelig omdat er allerlei keukens werden opgebouwd.
Toen we terugreden kwamen we bij toeval it bij Piet Klerkx in Waalwijk.
Wat een mooie zaak en wat een grote keuze. We zijn er zeer vriendelijk en perfect geholpen en zijn daar ook geslaagd voor onze keuken. (Het bleek een Pronorm keuken te zijn). De keuken is ondertussen geplaatst en alles was in een keer goed. Wij hebben al diverse vrienden naar Piet Klerkx gestuurd en ook zij hebben dezelfde mening als wij!
Prima winkel, perfect personeel, mooie keukens en alles wat zij beloven maken ze ook waar!
Toch wel leuk om te horen, zeker als je weet dat Piet Klerkx gewoon Mandemakers Keukens is...... Ze heben alleen de naam Piet Klerkx gehuurd om de uniforme uitstraling van de woonboulevard daar te garanderen. Zelfs het personeel rouleert tussen Waalwijk en Kaatsheuvel!!

Deniko
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jun 2005 11:54

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Deniko »

Ik waarschuw iedereen om niet binnen de DMG groep uw keuken te kopen. Je betaalt veel en veel te veel. Ik ben het helemaal eens met de heer Wolters!!!!

Pfffff

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Pfffff »

Wolters, welkom terug vriend, viel het een beetje mee op de paasafdeling ??? Mijn kaart nog ontvangen ??
En "Kop erveur he"", pak ze maar hard aan die DMG

Gesloten