LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mandenmakerskeukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Gastronoom

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gastronoom »

Bij Mandenmakers loopt maar een clown zijn naam is Ben
Mwah, niet helemaal met je eens.
Ik heb toch wel respect voor hetgeen dhr Mandemakers heeft opgebouwd en verder gaat opbouwen.

Afgezien van agressieve verkopers hoor/lees je hier maar weinig klachten over de formules van Big Ben. Als je dan in acht neemt dat er meer dan 50.000 keukens per jaar worden verkocht dan kunnen we stellen dat Mandemakers het heel aardig op de rit heeft.

Dat was in de tijd dat HVK en Horn marktleider was wel anders!

Scara

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Scara »

:lol:
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.

karretje

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door karretje »

Op de wagens van de Keukenman, staat 500 keukens PER WEEK en niet per dag!

Dr. keuken

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Dr. keuken »

Ik ben nieuw op dit forum, en keukenboer.

Ik ben begonnen met het lezen van de div. toppics, maar deze slaat toch wel alles.

Meneer Wolders,..... Waar bent u mee bezig, wat is er nu eigelijk aan de hand ?

Als u op papier kunt aantonen dat de verkeerde koelkast geleverd is, heeft u dit forum toch helemaal niet nodig, maar kunt u dit toch gewoon met de service-afdeling oplossen, niemand op dit forum kan u helpen met een nieuwe koelkast.

Geen korting krijgen op extra bestellingen, meneer wat is korting,....... dat is een door de bedrijven verzonnen tool om de domme consument over de welbekende streep te trekken.

Wat betreft die aanbetaling, zie hierboven.

Dat verhaal van dat zeeppompje klinkt wel erg ongeloofwaardig, ik ben al jaren werkzaam in de keukenhandel, en ik ken hem niet. Welk merk is het ? en hoe erg is het dat die desbetreffende verkoper het niet wist, wees blij dat ze daar een aparte afdeling voor hebben, die u wel kon helpen ( gebruiksaanwijzing lezen wil ook vaak helpen )

Verden kan ik concluderen dat we hier te maken hebben met, de in onze branche gevreesde Zeikerd, met een grote Z, iemand die een keuken heeft van € 13.000,- ( die waarschijnlijk maar € 7.000,- moest kosten ) die netjes werkend opgeleverd is, maar i.p.v. er lekker in te koken moeten meneer over dit soort pietluttige dingen zeuren. Ik zou me kapot schamen !.

Een troost, dat is waarschijnlijk ook de reden dat u zo fanatiek op dit forum aan het posten bent, de meeste mensen in uw familie en kenninsen kring kennen u, en hebben waarschijnlijk medelijden met de keukenleverancier.

ps, ik ben gelukkig niet werkzaam bij Mandemakers, maar erger mij kapot aan uw soort mensen.

Dr. keuken

Dr. keuken

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Dr. keuken »

Meneer Wolders,

Wat betreft die fout in de nota, was het niet verstandiger, en sneller geweest om gelijk te bellen i.p.v. een brief te schrijven.

Het na drie dagen niet bellen, heeft m.i. te maken met uw eigen houding, en laat me raden, bij alles wat u koopt gaat er iets mis.......

Ik erger me echt kapot, en heb nooit gedacht dat ik het voor onze con-collega zou opnemen, maar mensen als u zouden een verbod op kopen moeten krijgen.

Dr. keuken

milou

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door milou »

Ook wij zijn op zoek naar een andere keuken,en ook biju mandemakers geweest,
Gladde verkoper en wel erg snel met de prijs naar beneden!!!!Van 20000 euro binnen 2 keer knipperen met de ogen naar 13000.
Ik vraag mij af hoe dat kan,terwijl ik bij andere keukencentra ook al om en nabij de 13000 euro zat.Zo kan ik ook hoge kortingen geven.
En het erge aandringen om direkt te beslissen en nog meer korting stond ons erg tegen.[/url][/i]

milou

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door milou »

Ook wij zijn op zoek naar een andere keuken,en ook biju mandemakers geweest,
Gladde verkoper en wel erg snel met de prijs naar beneden!!!!Van 20000 euro binnen 2 keer knipperen met de ogen naar 13000.
Ik vraag mij af hoe dat kan,terwijl ik bij andere keukencentra ook al om en nabij de 13000 euro zat.Zo kan ik ook hoge kortingen geven.
En het erge aandringen om direkt te beslissen en nog meer korting stond ons erg tegen.[/url][/i]

E. Wolters

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door E. Wolters »

Het valt wel op hoe er gescholden wordt op iemand die misstanden aan de kaak stelt..... Er komen geen tegenargumenten, alleen maar scheldpartijen. Dus ik raak een gevoelige zenuw.... Doorgaan dus....
Mijn advies, op grond van eigen ervaring:
KOOP NIET BIJ MANDEMAKERS (=Keukenkampioen, Keukenconcurrent, Keukenmaxx, e.d.) WANT DE VERKOPERS ZIEN JE DAAR ALLEEN MAAR ALS EEN VOLLE PORTEMONNEE DIE ZE WEL EENS EVEN VAKKUNDIG ZULLEN LEDIGEN.....
Overweegt u de aankoop van een nieuwe keuken? Laat u niet verblinden door de giga-kortingen die daar gegeven worden: zodra u uw handtekening gezet heeft bent u niet meer interessant en mag u het zelf uitzoeken.....

U bent bij deze gewaarschuwd!

Een gedupeerde.

wortels

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door wortels »

Perfecte verkoper zeer deskundig na plaatsing ook vriendelijk
behandeld recent nog nota nodig ivm defecte induktieplaat werd
direct opgestuurd.Toen uitbreiding keuken was reeds besteld ivm ziekte niet door kongaan 6000 euro kosteloos geannuleerd
Onederdeel draaicarrousel defect kosteloos vervangen twee jaar na aanschaf al met al zeer veel lof voor mandemakers kun je gerust een
keuken kopen!!!

Gast

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gast »

koop rustig een keuken bij mademakers, beslis alleen niet te snel en onderhandel de prijs helemaal uit.
Vraag om een ontbindende voorwaarde dat als bij het inmeten blijkt dat de keukenaanpassingen die dan nodig zouden zijn te duur worden.

Die wijzigingen zijn veelal erg duur.

resp00172002

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door resp00172002 »

Nu wij hebben er zelf 2 keukens gekocht . en moet zeggen PRIMA service daar op de Kaatsheuvel . mennam alle tijd voor ons gingen met ons na hoe de beste opstelling was er werd ook op het buget gelet . Men kwam alles nog eens thuis nameten en bekijken . Aflevering was goed verzorgd. Ook de monteurs hebben hun werk prima gedaan . Nu een jaar later was er een kraan los gaan staan geen probleem monteur kwam precies op afgesproken tijd repereerde deze ter plekke Dus geen enkel klacht maar er zijn natuurlijk mensen die altijd wat te klagen hebben die je het nooit naar hun zin kan maken en die proberen om een goed bedrijf een slechte naam te geven

Dr. keuken

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Dr. keuken »

Meneer E. Wolters ( ik had uw naan fout )

Als u de moeite zou nemen om mijn reactie door te lezen, dan zou u kunnen zien dat ik wel degelijk met argumenten kom.

Jammer dat iemand die zo hoog van de toren kan blazen, geen inhoudelijke reactie op een aantal vragen kan geven. Zolang u dat niet doet, maakt u zich volstrekt belachelijk.

Dr. keuken

E. Wolters

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door E. Wolters »

Dr. Keuken,

* Beter bellen dan een brief schrijven vanwege een verkeerde levering? De levering vond plaats om 7.00 uur 's ochtends, wie kun je dan bellen? En mij werd gevraagd te tekenen voor ontvangst en fouten maar te vermelden op de bon, wat ik oom deed. Daarna: ..... niets meer dan stilte.
* Niet bellen vanwege mijn houding? Ik heb ervoor gewaakt om negatief over te komen zolang ik nog dacht afhankelijk te zijn van het betreffende filiaal. Pas daarna ben ik (o.a. op dit forum) anderen gaan waaschuwen voor de gebezeigde praktijke. En al voorkom ik daarmee dat slechts één koper er niet intrapt, dan is het me die moeite al waard.
* En nee, ik ben geen concurrende kleine keukenverloper. Ik ben gewoon wat ik altijd al aangegeven heb: een gedupeerde klant.

Het valt me trouwens op dat er op dit forum nogal eens positieve ervaringen van keukenkopers verteld worden en dat dat altijd weer andere verhalen zijn. Kennelijk voelt iemand die een positieve ervaring heeft gehad zich slechts éénmaal geroepen om zijn/haar verhaal hier te vertellen. Vind ik vreemd! Lijkt er meer op dat er keukenverkopers zijn die de schade proberen te beperken door steeds een ander positief verhaal uit hu duim te zuigen.
Soms zijn mensen ietwat te doorzichtig....

Vooruit nog een keer dan: KOOP NIET BIJ MANDEMAKERS KEUKENS, WANT DAAR ZIEN DE VERKOPERS JE ALLEEN MAAR ALS EEN VOLLE PORTEMONNEE DIE ZE WEL EVEN VAKKUNDIG ZULLEN LEDIGEN. EENMAAL JE HANDTEKENING GEZET BEN JE NIET MEER INTERESSANT. Maar dit is slechts mijn mening, de mening van een gedupeerde klant.

0172002

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door 0172002 »

Nee meneer Wolters zo is het bepaald niet ik ben gewoon een klant bij Mandemakers dus geen verkoper < maar aan U denkwijze te zien vertrouwdt U weinige mensen <en ja dan ben je moeilijk te vreden te stellen

tevredenklant

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door tevredenklant »

Wat is die E.WOLTERS een achterdotig iemand gelooft hij nu echt dat zo iets door de verkopers gedaan wordt . Maar zo als de waart is vertrouwt hij zijn gasten . DUS BESTE MENSEN IN NEDERLAND u kunt met een gerust hart bij MANDEMAKERS kopen duizenden tevreden klanten gingen U al voor . En als ik weer een keuken nodig heb koop ik dez zeker weer bij MANDEMAKERS dit daar je goed behandeld wordt en de service perfect is :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Scara

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Scara »

:lol:
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.

E. Wolters

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door E. Wolters »

Verandering van tactiek van de verkopers.....
Ik blijf bij mijn advies. Maar iedereen is natuurlijk vrij om zijn eigen gang te gaan.....
Als je alleen al kijkt naar de spelfouten van de verkopertjes, dan zie je al van welk niveau ze zijn....

Mijn mening: KOOP NIET BIJ MANDEMAKERS. UIT EIGEN ERVARING WEET IK DAT JE DAAR DOOR PROVISIEBELUSTE VERKOPERS ALLEEN MAAR GEZIEN WORDT ALS EEN VOLLE PORTEMONNEE DE ZE WEL EENS GAUW ZULLEN LEDIGEN. WEES GEWAARSCHUWD, BLIJF ER WEG.


(Jongens, door te reageren blijft dit onderwerp bovenaan de thread staan en dus een van de eerste die bezoekers zullen zien... jullie helpen mij zelfs met mijn actie! Waarvoor hartelijke dank).

Een gedupeerde.

Een gedupeerde.

Scara

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Scara »

:lol:
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Dr. keuken

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Dr. keuken »

Meneer Wolters,

U heeft een brief geschreven, omdat om 7.00 in de ochtend, geen telefonisch contact kon krijgen met het filiaal,.................... ja ja, en die postduif die de brief gebracht heeft, die was er binnen een half uur ???

Dit slaat werkelijk nergens op !

Wat betreft die spelfouten van de "keukenverkopertjes" moet u uw eigen reactie van 18 mei, om 21:54 eens nalezen,..........

Verder is het jammer, maar kenmerkend voor uw type klant, dat u verder niet inhoudelijk op mijn vragen cq opmerkingen ingaat, maar alleen maar hoog van de toren staat te blazen. dit bevestigd alleen maar mijn eerder getrokken conclusie.

nogmaals een samenvatting van mijn vragen cq opmerkingen :

- die koelkast, u heeft een opdracht bevestiging waar het typenummer opstaat, als deze niet overeen komt met diegene die geleverd is, kunt u gewoon de juiste koelkast geleverd krijgen.
- korting is een fictief hulpmiddel, om hele domme mensen over de streep te trekken.
-wat betreft die aanbetaling, zie korting.
-Wat dat zeeppompje betreft, kunt u het merk vertellen, of wie u gebeld heeft, om het probleem op te lossen.

Als dit uw (verzonnen) klachten zijn, op een keuken van € 13.000,- dan denk ik dat de DMG een mooie goede keuken, aan een ongelofelijke zeikerd verkocht heeft.

Zoals ik al eerder poste, ik zou me, als ik zo'n mooie nieuwe keuken had, en het enigste wat ik kon doen was zeuren, KOPOT SCHAMEN !!, en dan is een forum de uitkomst voor mensen die door vrienden en familie al niet meer serieus genomen zal worden.

Tevens schiet u uw doel voorbij, er komen niets dan negatieve reacties op uw reacties, mensen kiezen partij voor DMG, en dat kan nooit uw bedoeling zijn.

Dr. keuken

( ps, ja het kan zo zijn, dat ik op dit vroege uur wat tiepvouten heb gemaakt, dus voordat u daar over gaat zeuren, ik weet het )
[/quote]

E. Wolters

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door E. Wolters »

Dr. Keuken,
* ik heb het niet over typefouten (die maak ik ook), maar over spelfouten die aangeven op welk intellectueel niveau iemand zich bevindt.
* U kunt kennelijk ook niet goed lezen: ik heb de aantekening over de verkeerde koelkast op afleverbon gezet en die toen ondertekend: dat is natuurlijk teruggegaan naar de leverancier.
* Uw scheldpartijen geven aan (ik zeg het nog maar een keer) dat ik kennelijk goed zit: ik ga dus door.
* ik ben helemaal niet op zoek naar recaties. Waar heb ik die gevraagd? Als allerlei mensen zich ermee gaan bemoeien, dan is dat hun eigen zaak. Soms zal ik daar op reageren, maar ik vraag er niet om. Ik mik op potentiele keukenkopers die even komen kijken. Die wil ik waarcshuwen voor bepaalde praktijken. Dus wat mij betrfet mag u uw mond voortaan houden.

En nogmaals mijn mening (op grond van eigen ervaring): KOOP NIET BIJ MANDEMAKERS WANT DAAR ZIEN ZE JE ALLEEN MAAR ALS EEN VOLLE PORTEMONNEE DIE ZE DAAR WEL EVEN ZULLEN LEDIGEN. ALS JE EENMAAL GETEKEND HEBT, BEN JE NIET MEER INTERESSANT. GA NAAR DE KLEINE KEUKENBOER, WAAR JE RECHTSREEKS MET DE EIGENAAR SPREEKT. DIE HOUDT MEER IN DE GATEN DAN ZIJN KORTE-TERMIJN WINST. MAAR: KIJK OOK DAAR UIT.

(En weer staat deze mededeling bovenaan....)

Een gedupeerde.

Gesloten