LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mandenmakerskeukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Dr. keuken

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Dr. keuken »

Meneer Wolters,

Ik heb dit toppic nog eens zitten lezen, ik zie niet waar ik heb zitten schelden,...... ik noem u alleen een zeikerd, en dat is een normaal Nederlands woord, wat we gebruiken als iemand zonder reden aan het zeuren is, en dat doet u.

Ik kan prima lezen, en heb dat verhaal van uw koelkast gelezen, maar helaas komt er weer geen inhoudelijke reactie op mijn vragen cq opmerkingen zoals hierboven beschreven.

Dat ik van u mijn mond mag houden, dat snap ik, u heeft geen inhoudelijk antwoorden op mijn vragen cq opmerkingen. ( tijden het typen heb ik altijd mijn mond dicht )

Ik ben wat betreft uw laatste waarschuwing het volkomen met u eens.

Dr. keuken

E. Wolters

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door E. Wolters »

Dr. Keuken,

Ik wil ook helemaal niet ingaan op uw opmerkingen. Ik wil alleen maar potentiele kopers waarschuwen die op dit forum komen kijken.... Zoals gezegd: mensen behoeden voor dezelfde ervaring als ik gemaakt heb, dat is het doel van mijn postings. U maakt er een discussie van... ik niet....

Enne... als u 'zeikerd' een normaal Nederlands woord vindt, dan onderscheidt u zich daarmee uitdrukkelijk van mij. Ik ben namelijk van mening dat dat woord niet tegen iedereen gebruikt kan worden. Maar ja, normaen en waarden heeft niet iedereen van zijn ouders meegekregen. Wat dat betreft ben je natuurlijk ook slachtoffer van je nest....

En nogmaals mijn mening (op grond van eigen ervaring): KOOP NIET BIJ MANDEMAKERS WANT DAAR ZIEN ZE JE ALLEEN MAAR ALS EEN VOLLE PORTEMONNEE DIE ZE DAAR WEL EVEN ZULLEN LEDIGEN. ALS JE EENMAAL GETEKEND HEBT, BEN JE NIET MEER INTERESSANT. GA NAAR DE KLEINE KEUKENBOER, WAAR JE RECHTSREEKS MET DE EIGENAAR SPREEKT. DIE HOUDT MEER IN DE GATEN DAN ZIJN KORTE-TERMIJN WINST. MAAR: KIJK OOK DAAR UIT.

(En weer staat deze mededeling bovenaan....)

Een gedupeerde.

Gast

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg Wolters,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,STERF

Bekkers

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Bekkers »

Beste heer Wolters,
Ik heb met verbazing deze topic zitten lezen. U braakt van alles uit over uw keukenleverancier maar denkt niet verder na. Een bedrijf wat is aangesloten bij het CBW kunt U via deze instantie (eventueel) tot de orde roepen. Wat U vooral niet moet doen is via internet Uw gal spuien omdat U dit kunt doen zonder Uw eigen naam te noemen! U trekt Uw leverancier van Uw keuken openlijk door het slijk maar verbergt Uzelf achter een naam die niet openbaar is! Ik weet wat voor bedrijf Mandmakers is en weet ook dat alles wat U hier noemt NIET WAAR is omdat dit bedrij ALLES oplost als U dit schriftelijk meldt! Dus stop Uw zwartmakerij maar stuur eens een brief en U zult zien; zelf galbakken zoals U worden door Uw keukenleverancier nog steeds geholpen!

Gast

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gast »

U trekt Uw leverancier van Uw keuken openlijk door het slijk
Dat zijn ze bij Mandemakers gewend!!

Gast

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gast »

Je weet toch gewoon niet meer als concument wanneer je bij de DMG koopt.

Misschien wil WOLTERS KEUKENS zijn bedrijf ook wel aan de DMG verkopen, maar hij kan het niet eens worden!!!!!!!!!!!!!!

Als hij hem aan de DMG verkoopt koop je , als klant OOK bij wolters een DMG keuken. Succes.

Dr. keuken

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Dr. keuken »

Wolters,

Dank voor je duidelijke uitleg, ik zie dat er meer mensen zich aan jouw storen, en niet zonder reden.

Met die laatste post, heb je al mijn respect verspeeld, en ik denk van wel meer mensen.

Dus voor de laatste keer : MENSEN ZOALS JIJ ZOUDEN ZE MOETEN VERBIEDEN OOIT NOG IETS TE KOPEN.

Ik denk niet dat Wolters een keukenzaak heeft, hij zou namelijk kunnen weten, ( aan z'n typkunsten te zien denk ik het eigelijk ook weer niet ) dat negatieve reclame, ook reclame is.

Nu je over mijn nest hebt gesproken, ik kom uit een nest waarin mij geleerd is om problemen op te lossen, en niet anoniem te lopen huilen op een forum zonder dat er eigelijk iets mis is met de keuken.

Dat je verder niet in discussie gaat, zegt eigelijk alles over jouw, en je verzonnen opmerkingen, ik kan het geen klachten noemen.

DUS,............ ga eens lekker koken in je nieuwe keuken, i.p.v. er zo nutteloos over te zeuren.

Dr. keuken

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door S. »

Ja, dit kom je wel vaker tegen op zulke forums.
Wanneer iemand zo'n gedupeerde om aantoonbare feiten vraagt, zoals merk van het zeeppompje, komt daar geen zinnig antwoord op.

Een echte gedupeerde wil na dat deze z'n verhaal heeft gedaan, meewerken aan een oplosssing. Dat kom je gelukkig ook nog af en toe tegen.
De benadering van Dhr Wolters naar het bedrijf Mandemakers heeft op deze manier een averechts effect.

S.

E. Wolters

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door E. Wolters »

Waarom zo moeilijk doen over het merk van het zeeppompje? Ik heb geen klacht geuit over het zeeppompje, ik heb een klacht geuit over de verkoper die mij niet meer wilde helpen toen ik een probleem had met dat zeeppompje (inmiddels opgelost)...
Ik ben ook geen kleine keukenverkoper die mijn bedrijf wil verkopen an Mandemakers.... Ik ben gewoon wat ik zeg te zijn: een gedupeerde klant van Mandemakers. Of liever gezegd (een dat is wel zo eerlijk): van een van de verkopertjes van Mandemakers.
Enne.... zeggen dat alles wat ik hier zeg niet waar is..... Daarmee verraadt zich de Mandemakers-verkoper, want een niet-ingewijde zou mijn postings alleen voor kennisgeving aangenomen hebben.
En dan zo'n mededeling als "Sterf"..... Het geeft allemaal aan dat ik een gevoelige zenuw geraakt heb. Ik moet dus gewoon doorgaan met potentiele klanten te waarschuwen voor de praktijken van Ben's provisieslaafjes.

Daarom, om de verkopertjes te plezieren, vooruit, nog een keer:

Mijn mening (op grond van eigen ervaring): KOOP NIET BIJ MANDEMAKERS WANT DAAR ZIEN DE VERKOPERTJES JE ALLEEN MAAR ALS EEN VOLLE PORTEMONNEE DIE ZE DAAR WEL EVEN ZULLEN LEDIGEN. ALS JE EENMAAL GETEKEND HEBT, BEN JE NIET MEER INTERESSANT. GA NAAR DE KLEINE KEUKENBOER, WAAR JE RECHTSTREEKS MET DE EIGENAAR SPREEKT. DIE HOUDT MEER IN DE GATEN DAN ZIJN KORTE-TERMIJN-WINST.

(En weer staat deze mededeling bovenaan.... Dank aan alle keukenverkopertjes die door hun reacties ervoor zorgen dat iedere potentiele klant die hier komt kijken meteen op mijn verhaal stuit! Jongens, jullie trappen er steeds in, hoor!)

Een gedupeerde.

16again
Berichten: 16104
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door 16again »

Wolters,

Forum regels:
-Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers
-Gebruik van alleen hoofdletters is verboden.

Ik denk dat je meer bereikt met enkelvoudige onderbouwde uitingen dan met je huidige geschreeuw en geschop...

Gast

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gast »

en wederom beland dit forum in een welles-nietes discussie tussen gefrusteerde keukenverkopers.... get a life get a real job

andre73

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door andre73 »

Beste Wolters,

Ik kan me heel goed voorstellen dat geen enkele firma u nog serieus neemt. U zult wel zo'n persoon zijn met een eigen levens motto; een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd.

U bereikt niets met dit alles, DMG wordt hier niet warm of koud van, evenals de consument. Lees je deze topic door dan zie je dat u van een mug een olifant maakt, en geen zinnige berichten plaatst. Bijvoorbeeld op oplossingen die andere gebruikers u aandragen.

Deze topic met uw berichten zijn voor mij duidelijk; U bent of leraar of werkeloos. Niets anders doen dan klagen en zeuren, over een klacht dat bij "normale" mensen al lang verholpen was.

Gast

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gast »

het stomme is dat Dhr. Wolters schrijft dat de klacht met zijn zeeppompje al opgelost is, maar hij blijft maar zeuren!

andre73

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door andre73 »

Heer Wolters neemt dit gehele forum niet serieus.

Het enige wat deze man doet is alle Topics bombarderen met zijn gezeur. gewoon een lachertje!!

Misschien kan hij beter een megafoon pakken en bij mademakers op de stoep gaan schreeuwen.

Neemt de consument hem waarschijnlijker serieuzer als bij het lezen van zijn gezeur hier.

Mijn excuses maar dit moest ik even kwijt.

Dr. keuken

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Dr. keuken »

Het is jammer dat dhr. Wolters niet inhoudelijk wil ingaan op de ( klachten ) die hij hier deponeert.

Maar zoals ik al eerder poste, werkt dit averechts, mensen krijgen een hekel aan de klager, en sympathie voor de leverancier, en dat kan m.i. nooit de bedoeling geweest zijn van dhr. Wolters.

Ik ben het er wel mee eens dat als je goed advies, en een goede eerlijke prijs wil hebben, je beter naar de kleinere keukenboer kan gaan. Maar dat is een keuze die iedereen voor zich zelf moet maken.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door S. »

Dr. Keuken,

Ja, zo'n soort discussie heb ik ook al eens gevoerd met iemand die zich gedupeerd voelde en via een forum haar gelijk wilde behalen.
Eerst inventariseerde ik alle klachten en had begrip voor de standpunten van de persoon, totdat ik om concrete feiten begon te vragen. Die bleven dus uit,van beide kanten maar doordrammen dus, zonder resultaat. Totdat je bijval krijgt van anderen. Gedupeerde voelde zich aangevallen, bleef in herhaling vallen. Nog één keer op een rustige manier verzocht om feiten.....en....,

tot op heden nog geen reactie vernomen.....

U hebt helemaal gelijk, de sympathie die eerst voor de klager gold, sloeg om naar symphatie/ respect van de aangeklaagde partij.

Jammer dat de moderators dubbele postings niet kunnen herkennen en deze zodoende kunnen verwijderen. Ook jammer voor de energie die u erin gestoken heeft.

Groet,
S.

andre73

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door andre73 »

Ik sluit mij hier volledig bij aan! :!:

Deniko

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Deniko »

Kan jullie slechte verhalen over Mandemakers keukens beamen, ik ben daar namelijk verkoper geweest. Mensen worden bij Mandemakers Keuken echt als geldbuidels gezien, en nadat de handtekenig staat is er geen hond die het nog erg vind als er iets misgaat. Werk ondertussen bij een andere keukenzaak in de regio, en zie nu dat het gewoon heeeeel anders kan, hier nemen ze wel de tijd voor een klant, ook al staat die handtekening al. Pas op bij Mandemakers, trap niet in die gladde praatjes, want het enige waar ze op uit zijn is u geld uit de zak praten.

Groeten

dr. keuken

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door dr. keuken »

Denico,

Achteraf en annoniem je oude werkgever zwartmaken is vrij laag bij de grond, daar waarschuw je niemand mee, maar maak je jezelf alleen maar belachelijk.

S. & andere 73

Dank voor jullie bijval, ik kan me kapot ergeren aan mensen die een mooi product geleverd gekregen hebben, en niets anders kunnen doen dan zeuren/zeuren. Als er gegronde klachten zijn, is een forum als deze goed om je op af te reageren en andere te waarschuwen, maar voor het klagen om te klagen is dit forum niet bedoeld.

Mensen die dit toppic gelezen hebben, kunnen zien dat dhr. Wolters een mooie keuken heeft, waar niets mis mee is. Zoals ik al eerder poste, ik zou me kapot scchamen als ik dan niets anders kon doen dan er over zeuren.

Dr, keuken

E. Wolters

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door E. Wolters »

Je blijft lachen.... of eigenlijk: huilen....
Zo te lezen bestaan er geen betere mensen op aarde dan keukenverkopertjes....
Je moet je zelfs schamen als je een klacht durft te hebben.,,,, Nee, je moet dankbaar zijn dat je een keuken hebt mogen kopen....
Laten we reeel zijn: kopen bij een grote keukenboer (o.a, Mandemakers) is riskant....
Waarschijnlijk heb ik door mijn postings al een paar mensen behoed voor een grove misstap. Goed zo.... Gewoon doorgaan dus.....
Dus nogmaals mijn mening:

KOOP NIET BIJ DE KEUKENVERKOPERTJES VAN MANDEMAKERS: ZE ZIEN JE ALLEEN ALS VOLLE GELDBUIDEL DIE ZE WEL EVEN VAKKUNDIG ZULLEN LEDIGEN. ALS JE EENMAAL JE HANDTEKENING GEZET HEBT BEN JE NIET MEER INTERESSANT EN KUN JE ALLES VERDER ZELF UITZOEKEN.


En weer staat deze posting bovenaan...

Een gedupeerde.

Gesloten