LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mandenmakerskeukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
tevreden

mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door tevreden »

wij hebben onlangs een nieuwe keuken laten plaatsen door Mandenmakers. Tot nu toe zijn wij zeer tevreden vanaf de verkoop tot de plaatsing en de service achteraf.

ontevreden

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door ontevreden »

Dat kan wel zo zijn, maar ik heb hele andere ervaringen. Zodra je de keuken hebt betaald kijken ze niet meer naar je om. Wat een slechte service. Ik zou niemand aanraden daar een keuken te kopen.

Gast

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gast »

wat dacht je hoeveel mensen er zijn die een keuken hebben en nooit betaald is. en 100% alles hebben.

Vast meer als die hem betaald hebben en nog niet af is.

Komt vast wel goed.
Goede ervaringen mee levertijden bij jun levranciers is ook een ramp.

Geef mandemakers ook een kans

liselotte

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door liselotte »

Vorige maand is bij mij een keuken van mandemakers geplaatst, deze was in 1 keer in orde alleen deur van vaatwasser zat een krasje op, mandemakers heeft deze gelijk besteld en is nu in orde.

Verder was het zeer goed dat je nadien nog gebeld word hoe alles gegaan is met montage en dergelijke.

Ik heb i.p.v. een keramische kookplaat van Bauknecht ook een induktie gekregen omdat de keramische nog niet leverbaar was. Ik hoefde niets bij te betalen. Maar kookplaat is normaal 800 euro duurder.

Ik raad daarom iedereen aan een keuken te kopen bij mandemakers.

Bedankt voor de perfecte service.

Vlieger

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Vlieger »

Wij zijn bij Mandemakers in Kaatsheuvel geweest maar daar was het nogal rommelig omdat er allerlei keukens werden opgebouwd.
Toen we terugreden kwamen we bij toeval it bij Piet Klerkx in Waalwijk.
Wat een mooie zaak en wat een grote keuze. We zijn er zeer vriendelijk en perfect geholpen en zijn daar ook geslaagd voor onze keuken. (Het bleek een Pronorm keuken te zijn). De keuken is ondertussen geplaatst en alles was in een keer goed. Wij hebben al diverse vrienden naar Piet Klerkx gestuurd en ook zij hebben dezelfde mening als wij!
Prima winkel, perfect personeel, mooie keukens en alles wat zij beloven maken ze ook waar!
Pietje, bedankt! :lol:

Gast

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gast »

Goeie actie van Piet! :wink:

E. Wolters

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door E. Wolters »

Het probleem van Mandemakers is dat hij verlopers in dienst heeft die slechts één belang kennen: hun provisie. Vandaar dat je, nadat je je handtekening gezet hebt, volkomen oninteressant bent geworden: de buit is immers binnen. En dat gaat Mandemakers nog opbreken, want ik denk dat dat een grotere bedreiging zal vormen voor zijn bedrijven dan de concurrentie. Uit eigen ervaring kan ik zeggen:
KEUKENVERKOPERS BIJ MANDEMAKERS ZIJN RATTEN!
Blijf er gewoon weg. Koop niet bij Keukenkampioen, -concurrent, enz. want je wordt er niet als klant, maar als geldbuidel gezien.

NicoWelten

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door NicoWelten »

Ook wij zijn geslaagd bij Piet Klerkx. En inderdaad, het klopt wat er staat. Niets dan lof voor de keukenafdeling! (Bij de meubels kunnen ze nog wel wat van hen leren qua vriendelijkheid, kundigheid etc!)

Scara

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Scara »

:lol:
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Hendriks

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Hendriks »

Beste mensen, bij Mandemakers werken de mensen NIET op provisie maar zij hebben een salaris!
Ik weet dit want ik heb er gewerkt!

Scara

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Scara »

:lol:
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gast »

Ik werk ook bij Mandemakers en krijg ook geen salaris. Ik heb een taakstraf.

Gast

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gast »

Bij Mandemakers (en alle bedrijven die verder onder DMG vallen) werken de verkopers op een vast salaris. Dit salaris kan uitgebreid worden met een maandelijkse bonus. Je dient dan eerst een bepaalde omzet gehaald te hebben, daarna dien je ook nog een bepaalde marge behaald te hebben en dan krijg je de bonus. PROVISIE DUS!

Gast

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind dat ze bij mandemakers wel errug snel tot een deal willen komen, fanatieker en agressiever dan ik in andere bedrijven meemaakte, NU beslissen anders............
Snap wel ieder wil verkopen, maarre dit bevalt mij niet. :twisted:

E. Wolters

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door E. Wolters »

En met dat laatste zit Mandemakers fout, want dat gaat zich tegen hem keren. Ik zal ook iedereen in mijn omgeving uitdrukkelijk afraden om met één van die zaken in zee te gaan. Want ik voel me slecht behandeld. En dan merk je, als je de verkoper voorbijgaat en klaagt bij de bedrijfsleider, daar ook niet serieus tewoord gestaan wordt: dus gaat het om bedrijfspolitiek. Temeer omdat Mandemakers kennelijk ook geen enkele moeite doet om de rotte appels uit zijn personeel te filteren en te elimineren: een klantevredenheidsonderzoek na elke verkoop zou in dit verband het minste zijn. Nu ben ik ontevreden, met genoemd gevolg. En als ik wel tevreden was geweest, dan zou het omgekeerde het geval zijn. Nu evenwel beslist niet! Koop niet bij Mandemakers, neem een kleiner bedrijf waar je de baas/eigenaar wel aan kunt spreken, waar je niet te maken hebt met verkopers die alleen hun eigen belang nastreven en niet dat van hun baas en de klant.
KOOP NIET BIJ MANDEMAKERS!!

pfffff

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door pfffff »

Denk niet dat de Mandemakers in welke branche ooit, zich hier erg druk om zullen maken.En gelijk hebben ze, ze genereren genoeg omzet.
Blijkt dus toch heel erg te werken

Lelany

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Lelany »

Ik heb een keuken van KEUKENKAMPIOEN.Tot grote tevredenheid evenals een van mijn zoons .Ook een van mijn medebewoners in ons appartement,Allen zèèr tevreden over alles en hun ZEER goede service achteraf.Maar zowel keuken kampioen en Piet clerks keukens en mandemakers de keukenman zijn allen van een bedrijf of eigenaar namelijk Mandemakers/Toen ze enige tijd geleden het bestaan van 25 jaar mandemakers te vieren hadden .Werd dit gevierd met al het personeel door met z,n allen op vakantie te gaan. (de grote baas betaald)Stond daar in de regionale dagbladen.En dat was het personeel van mandemakers, piet clerks keukens ,keukenman ,en keuken kampioen.Dus een pot nat .Nogmaals ik zou zo weer een keuken bij dit concern kopen.Wie niet tevreden is moet dit melden.Zei zijn zeer klantgericht in hun service.Probeer het maar Een vriendelijk woord brengt meer klandiezie als een half ontevreden woord. Succes

E Wolters

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door E Wolters »

Zeer klantvriendelijk?

* Een rekenfout op de nota ontdekt, een brief gestuurd, geen reactie. Moest er voor bellen om die gecorrigeerd te krijgen. Geen excuus gehoord.
* Fout apparaatnummer overgenomen op bestellijst: een verkeerde letter en de koelkast is zonder in plaats van met vriesvak. Op gewezen op afleverbon (want pas toen bleek de fout). Nooit reactie op gehad.
* Beweren dat je geen aanbetaling vraagt, maar wel aandringen op betaling tussen 10 en 5 werkdagen voor aflevering ("Er gaat hier geen keuken de vrachtwagen op die niet helemaal betaald is.") en dan nota bene een 'aanbetalingsnota' (dat staat er inderdaad op!) sturen waarmee de klant gevraagd wordt om de gehele koopsom 10-5 dagen voor levering te voldoen.
* zeggen dat je drie dagen na levering van een keuken altijd belt om te vragen of alles in orde is en dat dan vervolgens niet doen (en we waren wel thuis, hoor!)
* wanneer je na aankoop van een keuken van ruim over de 13.000 euro nog een paar extra's wilt hebben, daarvoor de catalogusprijs willen berekenen en geen korting meer willen geven, ook al gaat het om slechts enkele honderden euro's.

Dat noem ik niet klantgericht werken, dat is de klant negeren zodra hij heeft getekend. En dus mijn negatieve reclame jegens Mandemakers in mijn omgeving.
Ze zullen best wel omzet maken, maar het zal hierdoor een reus op lemen voeten blijken.... Gewoon een beetje dom.
*

blauw

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door blauw »

Wij zijn dus opzoek gegaan naar een nieuwe keuken. Bij de keukenconcurrent vlogen ze je gelijk in je nek. Wat een gedoe. Toen zijn we ook maar even bij Mandemakers gaan kijken, precies hetzelde gladde verhaal.....achteraf was het was echt niet de moeite waard.......uiteindelijk geslaagd bij Henrys Kitchens in Utrecht. Rustig op ons gemak kunnen kijken en ik bepaal zelf wel wanneer ik een keuken koop. Daar heb ik de hulp van een gladde verkoper die me alles in de schoenen probeert te schuiven ipv te luisteren, niet voor nodig.

sita1

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door sita1 »

Even over die provisie. Ik heb er ook gewerkt en wij hadden wel degelijk provisie...en ik weet ook dat ieder filiaal van Mandemakers dat had.....dus een beetje raar dat die ene gast zegt van niet.

Gesloten