LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mastenbroek keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.

Heb jij ook z'n slechte ervaring ??

ja
2
33%
nee
0
Geen stemmen
nog niet
2
33%
ik ben nu gewaarschuwd bedankt
2
33%
 
Totaal aantal stemmen: 6

keuken prutser
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mar 2007 12:07

mastenbroek keukens

Ongelezen bericht door keuken prutser »

:( :( Hebben jullie ook zulke slechte ervaring met ron mastenbroek

:? Hij verkoopt leuk maar de levering is waardeloos :cry: :cry:

bijdeze een waarschuwing voor evt. kopers alleen 50% aanbetalen en de RESTANT pas bij volledige aflevering en 100 %tevredenheid !!!

hij is een echte keuken prutser :oops:
Laatst gewijzigd door keuken prutser op 22 mar 2007 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.

ronan
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:42

Re: mastenbroek keukens

Ongelezen bericht door ronan »

en wat ging er mis dan,ook details graag

keuken prutser
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mar 2007 12:07

Re: mastenbroek keukens

Ongelezen bericht door keuken prutser »

hoezo :) :?:

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: mastenbroek keukens

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Keukenprutser,

Als je een persoon of bedrijf afbrandt tot op de sokken dan is het netjes als je het hoe en waarom ook even meldt.

MVG

Pfffff

Re: mastenbroek keukens

Ongelezen bericht door Pfffff »

Dit soort topics zouden ook verwijdert moeten worden door de TROS, dat zou ze sieren

keuken prutser
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mar 2007 12:07

Re: mastenbroek keukens

Ongelezen bericht door keuken prutser »

Aan de kwaliteit van de keuken twijfel ik niet aan (Duits spul) maar wel van zijn waardeloze service en communicatie.:oops:

:( ich wacht al maanden op een oplossing :oops:

je wordt nooit terug gebelt.

waar het om gaat is alleen maar om mensen te waarschuwen.

voor ons is het al telaat :( ..............jammer

voor een ander nicht :idea:

ka-karel
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 feb 2008 19:10

Re: mastenbroek keukens

Ongelezen bericht door ka-karel »

helaas voor ons is t ook te laat...... vorig jaar rond deze tijd hebben we de keuken bij meneer mastenbroek besteld....en nu een jaar later is deze nog niet klaar. ik heb inmiddels een paar pagina's vol met klachten
- t begon al na t tekenen....niet meer te pakken te krijgen....eindelijk een sms met: hij is ziek...punt...weer niets.....maar ja je hebt al getekend, dus zit je er aan vast
- t nooit terug bellen, als je weet hoevaak ik gebeld hebt en dan krijg je van zijn vrouw te horen: mensen die veel zeuren lopen we niet zo hard voor
- zijn werklui zijn echt vreselijk, je kan t nog beter zelf monteren. met hilty's werden er stukken uit de muur ghakt om mijn werkblad passend te maken omdat er niet nauwkeurig gemeten was.
- compositwerkblad, sluit niet goed op elkaar aan in de hoek, zakt door achter t kookblad
- door niet nauwkeurig meten, zit kookblad niet in het midden van kastje, dus moest er maar een stuk uit t kastje gehaald worden en kooklbad rust dus op t kastje, complete tubes kit zijn er door gegaan....want hij zei zo goed te kunnen kitten????? nou t ziet er niet
- vensterbank klopt nog steeds niet, zelfde geldt voor de lampjes alles moet nog gesteld worden
- oven en koelkast zitten strak tegen de muur dus lopen hier elke keer tegen aan
- en zo heb ik nog veel meer
- hij verwacht dat we alles accepteren, zodat t sneller af is (??????)
- hij lult zich overal uit om zichzelf zo goed mogelijk neer te zetten..
- we dachten dat we t zelf op konden lossen maar dat lukt dus niet..... echt mensen koop alsjeblieft niets bij deze man, hoe een goed gevoel je er ook bij hebt.....er is helemaal niets van waar.
nu ik dit zo typ word ik weer zo boos.....en zal wrs in mijn boosheid ook wel een hoop vergeten....en wat ik typ is echt nog niet een gedeelte van wat er allemaal mis is gegaan en gebeurd....dus wees echt gewaarschuwd
Laatst gewijzigd door ka-karel op 28 feb 2008 15:12, 2 keer totaal gewijzigd.

ka-karel
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 feb 2008 19:10

Re: mastenbroek keukens

Ongelezen bericht door ka-karel »

helaas zijn we alweeer bijna een maand verder sinds het laatste bezoek van mastenbroek en nog steeds heb ikniets gehoord van hem. vast zal hij zich er wel weer uit praten dat het aan de onafhankelijke keukenexpert ligt.....

ophet forum kan ik verder weinig klachten over hem vinden, kan haast niet geloven dat het bij iedereen naar volle tevredenheid gaat.

als ik het stukje van keukenprutser lees.....het is zo vreselijk herkenbaar.....misschien kan deze persoon contact met mij opnemen... samen sta je altijd weer sterker

ka-karel
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 feb 2008 19:10

Re: mastenbroek keukens

Ongelezen bericht door ka-karel »

inmiddels zitten we op 2 april sinds 4 april niets meer gehoord van dhr mastenbroek, zelfs op de stappen die we hebben ondernomen reageert hij niet........

Gesloten