LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mensen met een Siemens pyrolyse oven

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
lea de jong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jan 2007 14:10

Re: Mensen met een Siemens pyrolyse oven

Ongelezen bericht door lea de jong »

Was helemaal niet meer te openen

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Mensen met een Siemens pyrolyse oven

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Vanaf 300 graden celsius MOET de oven vergrendeld worden, opdat men hem niet zomaar open kan trekken.......

Uw relaas betreft dan een electronische fout of een "slot-defect". Dat kan- en mag- toch wel gerepareerd worden?

Wij werken al jaren met een ATAG pyrolyse, nog nooit aan de hand gehad....

lea de jong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jan 2007 14:10

Re: Mensen met een Siemens pyrolyse oven

Ongelezen bericht door lea de jong »

De oven was helemaal niet meer te openen.Monteur Atag zei, dat we een nieuwe moesten kopen.De omgeving van de oven wordt zo heet,dat het ook slecht is voor je keuken deurtjes.
En we hebben zeker geen goedkope keuken.Een Sie-matic. gekocht bij Goethart in Leideredorp. Nooit geen problemen gehad.Alles netjes gemaakt.
Trouwens bij aankoop ,geen aanbetaling gedaan.Ik vind het waanzin, als je een nieuwe auto koopt, doe je dat ook niet.Dus waarom wel voor een keuken?Als de winkelier dat eist, ga ik naar een ander. Klant is koning!

00sten
Berichten: 90
Lid geworden op: 05 feb 2011 17:38

Re: Mensen met een Siemens pyrolyse oven

Ongelezen bericht door 00sten »

lea de jong schreef:De oven was helemaal niet meer te openen.Monteur Atag zei, dat we een nieuwe moesten kopen.De omgeving van de oven wordt zo heet,dat het ook slecht is voor je keuken deurtjes.
En we hebben zeker geen goedkope keuken.Een Sie-matic. gekocht bij Goethart in Leideredorp. Nooit geen problemen gehad.Alles netjes gemaakt.
Trouwens bij aankoop ,geen aanbetaling gedaan.Ik vind het waanzin, als je een nieuwe auto koopt, doe je dat ook niet.Dus waarom wel voor een keuken?Als de winkelier dat eist, ga ik naar een ander. Klant is koning!

Het word toch een Atag

Oven (duo,pyrolyse) Atag DX6211k

Gesloten