LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] noooooooooooooooit meer

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
flasch
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jun 2009 12:42

noooooooooooooooit meer

Ongelezen bericht door flasch »

het kostte bijna mijn relatie :( bijwijze van ze hebben zeker 20 keer de verkeerde dingen gbracht ,of er ging weer iets mis,of verkeerde klinken zodat je ze met je nagels moest openmaken, 5 keer een nieuwwerkblad erop gekregn omdat de andere dehele tijd bol ging staan :evil: zodoende dat ze steeds met een stanleymes langs mijn kookplaat moesten snijden in ene keer deed die het ook niet meer naar behoren :idea: ....maar nee hun waren daar niet aan geweest.... ik heb ze allemaal hier gehad van verkoper tot manager huppe3lepup en allemaal nee dat kan zo niet hier gaan we wat aan doen /?????? :roll: maar nee hoor ik heb het er helemaal mee gehad met die hele mammoet uiteindelijk een reparateur van bosch laten komen ..voor mijn kookplaat telaten maken ,hij een nieuwe sensor geplaats en alles deed het weer,hij zei zelf dat het van het stanley mes was ...dat ze er tedicht bij hebben gesneden..enfin kostenplaatje 500 euries rekening naar mammoet gestuurd maar nee hoor dat was niet volgens afspraak de helft wouden ze wel doen maar dan hield het er ook bij op ,dan zou je toch denken ..daar is zoveel mis gegaan laten we dit nu maar fatsoenlijk in orde maken :? bolle marie....ik raad het iedereen af ..schandalig hoe ze daar de klanten behandelen

shamrocknl
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 jun 2009 09:09

Re: noooooooooooooooit meer

Ongelezen bericht door shamrocknl »

Na zo's relaas zonder interpunctie en hoofdletters ben je volgens mij vergeten te melden naar welke zaak je nooooooooooooit meer terug gaat. :?
Laatst gewijzigd door shamrocknl op 17 jun 2009 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: noooooooooooooooit meer

Ongelezen bericht door sjoegel »

over welk bedrijf heb je het nu ?

shamrocknl
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 jun 2009 09:09

Re: noooooooooooooooit meer

Ongelezen bericht door shamrocknl »

enfin kostenplaatje 500 euries rekening naar mammoet gestuurd
Mammoet keukens?

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: noooooooooooooooit meer

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 28 aug 2009 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: noooooooooooooooit meer

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 12 feb 2010 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.

flasch
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jun 2009 12:42

Re: noooooooooooooooit meer

Ongelezen bericht door flasch »

Sorry, inderdaad is erg onduidelijk mijn noooooooooit meer keuken,komt van alle ergernis :shock: maar het is gewoon mammoetkeukens en of je hem nu in hoensbroek of in elen haalt is toch een pot nat . en of het nu met een punt of een komma staat geschreven 8) doet er toch helemaal niet toe ,wil jullie alleen maar waarschuwen,en wat jullie ermee doen moeten jullie natuurlijk zelf weten grtjs

DikkeBertha
Berichten: 134
Lid geworden op: 19 nov 2006 20:08

Re: noooooooooooooooit meer

Ongelezen bericht door DikkeBertha »

Wordt het niet eens tijd voor een inburgeringscursus??

Gesloten