LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Positieve verhalen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
schaepie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2010 19:42

Positieve verhalen

Ongelezen bericht door schaepie »

Beste forumleden,

Na het laatste uur lezen en spitten in dit forum ben ik bijna angstig geworden om nog maar een enkele keukenzaak in te lopen. Zelf heb ik een nieuwbouw appartement gekocht in Amsterdam en daar, als je wilt koken ed, hoort een keuken bij.

Ondertussen weet ik dat de mandemakers groep een organisatiegroep is waarvan je je kan afvragen of je daarmee in zee wilt gaan, maar goed de prijs is scherp en het moet ergens vandaan komen.

Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar positieve verhalen over aankopens van keukens bij diverse organisaties.

Daarom wil ik eenieder die positieve ervaringen heeft met de aanschaf van een keuken deze graag vragen om te reageren op basis van koopadvies, prijs/levertijd, kwaliteit en niet onbelangrijk service.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Gr.

matthijsboef
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 jan 2010 12:13
Contacteer:

Re: Positieve verhalen

Ongelezen bericht door matthijsboef »

Eigenlijk reageer ik iets te vroeg, want ik heb mijn keuken nog niet helemaal in elkaar gezet, er kan nog iets missen of stuk zijn maar...

Ik ging eerst naar de keuken concurrent, en had het gevoel genaaid te gaan worden, toen naar iets ander dergelijks, zelfde gevoel. Uiteindelijk naar Bruynzeel gegaan, slecht gevoel toch gedaan. Drama, in gebreke gesteld, koop ontbonden.

Toch vonden we de Bruynzeel keuken wel mooi. Mijn ega had uiteraard allang op internet gezien dat het lastig is een keuken te kopen, onder andere hierzo. Ook hebben we hier gelezen dat de optima lijn van Bruynzeel bij schmuller vandaan komt, de next 125 lijn.

Uiteindelijk naar de Boo keukenstudio in Utrecht (nu in Soest geloof ik) terecht gekomen.

Geen gezeur, geen wurg-contract onder je neus, eerlijk verhaal over keuken aanschaffen en kortingen, geen zelfgedrukte catalogus, zelf apparatuur uitgekozen niets opgedrongen, gespecificeerde rekening, 10% vooruit betalen, rest na levering, (fundamentele) fouten uit de Bruynzeel tekeningen gehaald, 2 dagen eerder geleverd.

Geen idee wat anderen ervaren hebben bij deze keukenboer maar ik vond het prima. De transporteurs vertelde mij ook dat in geval dat de keukenfirma de plaatsing regelt dat de service goed is.

Ik heb 12500 betaald voor; epoxy steen blad (bij elkaar 4.80m), acryl deurtjes (vonden we mooier dan hoogglans ivm strakke hoekjes ) 6 meter keuken, grote oven, magnetron, daalderop 3in1, inductie plaat, grote koel/vriezer, mooie wasbak, hoge kast met laatjes, 2x 1.20 ladeblok, schuif prullebakje, afzuigkap, geen vaatwasser want ik had er nog een en leuke ingefreesde ledverlichting.

Ik maak wel een fototje als ik klaar ben. Eerste indruk van de keuken; een genot om te plaatsen. (heb alleen wel eens een ikea keuken geplaatst, niet zo leuk als deze)

Over het algemeen ben ik van mening dat je sneller geluk heb met een goede leverancier als het een zelfstandige is en niet verbonden aan een keten.

Hoop dat je er iets aan hebt.

Gesloten