LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prijs nolte keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door siemens »

Ben wezen shoppen voor onze nieuwe keuken , er is toch een behoorlijk
prijsverschil tussen de winkels.Bij keuknluxx komt deze op 20.000 euro
en bij superkeukens op bijn 12.000 euro ,waarom zo'n groot verschil??
Wie kan oordelen wat een rieele prijs is.

Nolte type star ,standard greep
1x Kast voor inbouwapparatuur 60cm, 1 klep, 2 deuren voor koel/vries combinatie 178cm
1x Bovenkast 60cm, 1 deur, 3 legplanken
1x Bovenkast 90cm, 2 deuren, 2 legplanken
2x Bovenkast 90cm, 2 deuren, 3 legplanken
1x Bovenkast 40cm, 1 deur, 3 legplanken, 6 voorraadpotten, 1 kruidenrek
1x Bovenkast 60cm, 1 deur, 1 verstelbare legplank, 1 magnetron
1x Verbonden deurfront, voor volledig geintegreerde vaatwasser, 60cm
1x Spoelbakonderkast 90cm, 2 panelen, 2 deuren
1x Onderkast 80cm, 2 grote lades, 1 binnenlade
1x Hoekonderkast 90x90cm, 2 deuren, 1 draaicarrousel met 2 legplanken
1x Onderkast 15cm, 1 grote lade met 1 voorraadvak en 2 handdoekstangen
1x Onderkast-open eindkast 30cm, 2 vaste legplanken
1x Onderkast 40cm, 3 kleine lades, 1 grote lade.
Werkblad graniet (pg 1) met 4 kanten wasbak en simpele kraan.

die van 12.000 met pelgrim apparatuur
die van 20.000 met A-merk apparatuur siemens/liebherr
wie kan hier een oordeel over geven wat een rieele prijs is . :?:

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Gezien je budget (8000,- Euro, topic "Uitdaging") en je wensen zou je eens langs een DMG-zaak moeten gaan als je écht zeker die dag een keuken wilt kopen. Neem een concreet lijstje mee van wensen/apparatuur en leg dat voor en vraag om een scherpe prijs. Grote kans dat ze er veel aan zullen doen om je "uit de markt te halen".

Ikzelf heb bij een DMG-zaak op een L-vormige keuken van ca. 2.8x2.4 een werelddeal gesloten, mét enkel Siemens apparatuur. Voor zo'n 9500,- E inclusief montage.

pufje
Berichten: 164
Lid geworden op: 20 mar 2008 22:24

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door pufje »

Komt bij cola nog een 1000 bij, maar dat weet ze nog niet ;-)
Ach, zolang de klant maar tevreden is toch ?
Dit soort klanten zal acheraf nooit zijn of haar ongelijk erkennen ( zie bv een KlantAdam, is ook niet zo lyrisch meer ;-)))

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Wat zou er dan nog bij moeten komen ó Alwetende? :P

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door KlantAdam »

zie bv een KlantAdam, is ook niet zo lyrisch meer ))
Heb ik wat gemist? ben nog steeds enthousiast! laatste berichten van maxx en de website van Format beloven veel goeds.
Niks mis mee maar de keuken is nog niet geplaatst dus ongelijk erkennen? gaat nog niet lukken maar neem van mij maar aan dat als het slecht is of niet goed ik dit rustig aangeef niks dramatisch of eigenwijs aan.


Zelf employee van Siemens. Ach wellicht had Miele ook gekund en ook nog stukje beter maar daar is mijn budget niet naar! en ik ben mijn merk/werkgever trouw.

Hij moet nog geplaatst worden en daar kijken we erg naar uit.
Keuken kopen moet leuk zijn en dat was 't. Merk format alle vertrouwen in en geloof overigens nou niet echt in hele slechte merken ,wel in overschatte merken en ondergewaardeerde merken en in slechte plaatsing en adviseurs. apparatuur Siemens altijd goed maar kan natuurlijk altijd gekker.

Idee van apparatuur:
siemens slide inductiekookplaat
Combi compactestoomoven
Combi compacte Bakoven
Koffieapperaat ( tsja had ook een miele kunnen zijn maar dan ziet het er niet uit naast elkaar)
Siemens koelkast ( hoop nog dat ik in de nieuwe serie krijg die officieel in juni vrijkomt de nr 60 ipv 50)
Siemens vaatwasser ( met dat mooie licht)
Siemens vrieskast

Alleen de Franke wasemkap ( toppertje)
Tevens nog de combi quooker design

Dus pufje ik nodig je graag uit bij de housewarming om mijn enhousiasme te delen waarbij GWTE en zijn vrouw ook welkom zijn. Maxx doet de rondleiding! lijkt mij erg gezellig.

Ben wat minder actief hier maar zeker niet minder enthousiast en heb 't te druk met mij badkamer bij Gevier projectbouw wat een uitdaging is om dit tijdens bouw er netjes en goed in te krijgen.

P.s dresscode bij housewarming is zonder stropdas
Alle vertrouwen in een perfecte show :wink: ( de keuken GWTE niet van je vrouw)

p.s. nog een maandje dan staat het 'r en laat ik het weten.( foto gaat volgen)

Format! niks mis mee en heb 't gehele traject tot nu toe als leuke ervaring beschouwd en volgens mij moet dit ook zo.

Argumenten voor Format: flexibiliteit in kleur en formaat, goede indruk van mijn collega's over plaatsing. Combinatie van blum integenstelling tot de rest. Strak en modern en hoogglans strak en mooi.

Next Leicht Eggersman en Systemat hadden allemaal gekund maar dan klopte het bovenstaande niet meer. ( kulta, loesje en zelfstandige hadden ook allemaal gekund en net zoveel vertrouwen in gehad).

Voor de zekerheid zet ik mijn enthousiasme er maar elke week neer! voordat men er conclussies aankoppelt

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door siemens »

CocaCola81,
het butget van 8000 euro hebben we al verhoogt,. :?
welke keuken gigant zit er in alphen aan de rijn?

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

UwKeukenAdviseur.nl

Nolte icm Fagor zetten ze tegen een scherpe prijs weg.

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door KlantAdam »

neeeuh niet echt,
Val ipv blond meer op donker en heb verder geen zin om zeeziek te worden.

Maar jij bent van harte welkom.

v.Dale
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2008 01:08

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door v.Dale »

Bij keuknluxx komt deze op 20.000 euro
en bij superkeukens op bijn 12.000 euro
Het verschil is maar net hoe lang je blijft zitten en hoe ver de prijzen opgehoogd zijn.
Keukenluxx rekt in ieder geval de prijs wat op dus 20.000 kan zeker naar 12.000 en wellicht heeft superkeukens je gelijk de netto prjs gegeven (of misschien is daar nog wat extra te behalen ivm wat mindere kwaliteit apparatuur).
Pfff wat een feest een keuken kopen!!!!!!!!

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Merk dat het hier weer een beetje inkakt!
Dus nog even voor die mensen:

(
zie bv een KlantAdam, is ook niet zo lyrisch meer ))


Ik ben reuze enthousiast! over FORMAT! en de keukenzaak waar wij 'm hebben gekocht!

Zo is dat wederom weer even rechtgezet!
Volgende week weer zelfde tijd zelfde dag!

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door GWTE »

Ik hoop dat dat zo blijft! Gaan bij Format alles binnen een jaar weer anders doen. Nieuwe Site, nieuwe lijn, nieuwe weet ik veel wat. Zal allemaal niet baten. Omzet blijft slecht, ze kunnen beter goede verkooptraining geven aan de verkopers in al die papa en mama winkeltjes in den lande! Of in zee gaan met de heer Mandemakers natuurlijk...

GWTE (At Your Service) 8)

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door maxx »

Gerrie,

10.04 u op de eerste echte zonnige dag van het jaar en jij hebt al een zonnesteek te pakken. Je bent weer ongelovelijk aan het ijlen. Heeft je xxxxx geen petjes met bedrijfslogo? :lol:

Format is het product zelf licht aan het wijzigen maar alle extra mogelijkheden blijven gewoon bestaan, sterker nog, de mogelijkheden worden uitgebreid met mooie opties. Diverse onderdelen van de productie, die eerst werden uitbesteed, worden nu, door een financiele injectie, door Format zelf uitgevoerd. Hierdoor kan de kwaliteit nog beter in de hand worden gehouden.

Dat maakt het voor ons nog gemakkelijker om alles wat jij uit die omgebouwde fabrieksloods kan voortbrengen minimaal te evenaren. Was al niet moeilijk met al die Wellmann's die je verkoopt maar toch, als we je dan toch laten stofhappen doe ik het liever goed.

Format staat natuurlijk niet bij de TU op de schappen dus jij kunt je dan ook niet inlezen. Als je nu eens die 190cm lange, door en door verzuurde entiteit uit die, door xxxx na een mislukte opleiding civiele techniek, gecreerde werkplek sleurt en de moeite neemt om wat "live" productinfo op te doen op een beurs of in de nieuwe fabrieksshowroom zou je niet zo ongelovelijk simpel overkomen.
goede verkooptraining geven aan de verkopers in al die papa en mama winkeltjes
Kijk, that's the spirit! Mooi om te zien dat je fout bij jezelf zoekt. Het erkennen dat je een probleem hebt is de grootste stap naar genezing. Vraag je xxxx dus om wat studiedagen want volgens diverse wederzijdse vertegenwoordigers heb je dat hard nodig. Naast een mondspoeling met zeep.


MVG
Laatst gewijzigd door maxx op 04 mei 2008 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door GWTE »

Beste Maxx,

Kijk Maxx, ik ben een volwassen man en ik kan echt wel wat hebben. Een sarcastisch grapje zal ikzelf ook niet uit de weg gaan. Ik neem zelf bij veel onderwerpen ook geen blad voor de mond zoals je weet. Je mag me dom, simpel, zuur of wat al niet meer noemen. Je mag mijn vakmanschap in twijfel trekken en mijn winkel diskwalificeren (hoewel je mijn winkel niet kent) en de keukens die ik verkoop bekritiseren (hoewel je ook niet weet wat ik nu eigenlijk verkoop). Daar kan ik allemaal prima mee leven.

Ik kan het echter niet accepteren dat je bij herhaling mijn vader in je denigrerende reacties blijft aanhalen. Eén keer is leuk, twee keer kan nog…maar nu is de maat vol. Ik spreek jou familie ook nergens op aan. Je kent mij niet laat staan mijn vader. Ik verzoek je dan ook dringend om mijn vader die overigens nooit beroepsmatig iets met keukens heeft gedaan en inmiddels ruim 88 jaar oud is buiten elke discussie op dit forum te houden. Als je de gevatte lolbroek wil uithangen op dit forum doe dat dan alleen over mijn brede rug…dank je.

GWTE

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door KlantAdam »

"in je denigrerende reacties".
Nou nou GWTE de barmhartige samaritaan himself als het gaat om reacties.

Terug naar de kern van dit forum, de keukens, de rest is hier bijzaak dus als je dan teminsten voor iets wil staan laat het dan je zaak en de merken zijn die je voert. :?: Well Man? vertel

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door siemens »

:?:
Is zitnog te twijfelen tussen een nolte of de grando 6000 serie
Bijde zelfde apparatuur en indeling grando zit 1000 euro hoger is dit prijs verschil deze keuken waard??
Graag een oordeel, en niet dat dit een DMG zaak is , word hier keurig behandeld en kon in de offerte laten opnemen dat deze kosteloos geanuleerd kan worden voordat deze besteld is.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door maxx »

Ik spreek jou familie ook nergens op aan. Je kent mij niet laat staan mijn vader

Beste Gerrie,

Je hebt geen flauw benul wat voor merk Format is of welke kwaliteit en producten de mensen leveren. Toch belet dit jou niet om keer op keer je gal te spuwen en hiermee een organisatie en daaromheen tientallen gezinnen te beschadigen zonder enige vorm van onderbouwing of onderzoek.

Lees de tekst eens begrijpend terug en zie dat ik het bewuste woord "vader" niet gebruik om een 88-jarige te beschadigen maar om een keer lekker onder je huid te kruipen. Maar zoals altijd ben je er niet van gediend om met gelijke munt te worden terugbetaald. Leer er maar mee leven. Soms is 190cm en breed niet genoeg om indruk te maken.

Ok , de maat is voor jou vol. Misschien is het nu tijd om de afspraak te maken dat we beide dit nivo ontstijgen en elkander in zijn waarde laten. Ik ga er vanuit dat je in het normale leven een gezonde hollandse kerel bent die zichzelf soms verliest in het sarren van medeforumgangers.

Je hebt je lolletje nu bijna 2 jaar gehad. Tijd om weer een beetje normaal te doen. Misschien zien we de echte kennisdragers al mrP dan ook weer wat vaker op dit forum.


Deal?

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door GWTE »

Beste Maxx,

Kijk Maxx, om te beginnen heet ik geen Gerrie (laat Gerrie met rust, wie hij ook is) de grap lijkt me nu wel dood gebloed. Ik wens dan ook aangesproken te worden met de door mij voor dit forum gekozen naam GWTE. Ik noem jou ook gewoon Maxx net zoals ik ook andere met hun gekozen naam aanspreek zoals Pfffff/Pufje, Zelfstandigste, keukenklepper of CocaCola, KlantAdam enz. enz.

Ik betrek ook niet onnodig en structureel familie of andere irrelevante zaken bij onze discussies. Dit is een keuken forum. Ik spreek anderen aan op hun keukens of kennis omtrent keukens en andere zaken die met keukens, apparatuur of de verkoop hiervan verband houden. Als je er niet tegen kan dat ik je van repliek dien als het om Format gaat, dan moet je niet constant en ongegeneerd reclame maken via dit forum. Dat doen andere en ikzelf ook niet.

Deals sluit ik wekelijks met tevreden of minder tevreden klanten, daar blijft het voor mij dan ook bij. Ik ben jou dan ook helemaal niets verschuldigd. Ik zal dan ook blijven reageren als ik het niet met jou of anderen eens ben, dat is mijn recht volgens de forumregels. Constant onzin over mijn naam, bedrijf, vakkennis, vestigingsplaats en keukenmerken verspreiden kan best leuk zijn, als je mijn oude vader er maar buiten laat… :wink:

GWTE (At Your Service)

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Gerrie,

Als je er niet tegen kan dat ik je van repliek dien als het om Format gaat, dan moet je niet constant en ongegeneerd reclame maken via dit forum.
Tegen gegronde redenen heb ik helemaal niets. Jij aggeert tegen de persoon die het bericht plaatst zonder ook maar 1 splinter onderzoek te verrichten. Aggeren om het aggeren, leuk. Informatie en reclame zijn 2 verschillende dingen.

Ik ben jou dan ook helemaal niets verschuldigd. Ik zal dan ook blijven reageren als ik het niet met jou of anderen eens ben, dat is mijn recht volgens de forumregels.
Klopt Gerrie,

Daarom vind ik het ook niet nodig om wat jij wenst op mijn agenda te zetten. De basis van het forumregelement is respect voor de medeforumgangers en dat is niet jouw sterke kant. Maar al te graag plak je die mooie labels om zelf beter uit de strijd te komen. Jij koestert jouw rechten maar veegt de voeten af aan de rechten van anderen. Zo werkt dat niet, het is geven en nemen, mijn beste.

Constant onzin over mijn naam, bedrijf, vakkennis, vestigingsplaats en keukenmerken verspreiden kan best leuk zijn, als je mijn oude vader er maar buiten laat…


Daar ga je dan toch weer de fout in. Geven en nemen, zo werkt het in de echte wereld. Jij wilt wat van mij? Ok dan moet je er wat voor doen. Ouwe koeien uit de sloot halen is dan ook zeker niet constructief in dit geval. Ik werk alleen met de informatie die mij wordt gegeven door jouzelf en andere forumgangers die een bezoek hebben gewaagd. Daarnaast ben jij natuurlijk niet de enige die iets hoort van vertegenwoordigers.
Ik zal dan ook blijven reageren als ik het niet met jou of anderen eens ben
Je kunt natuurlijk ook eens positief tegen de zaken aankijken en gewoon reageren op hetgeen de topicstarter vraagt zonder als een blinde om je heen te hakken met de botte bijl. Werkt misschien erg verfrissend en maakt dit soort levenslessen volstrekt onnodig.

Ik hoop nog steeds dat je gewoon een gezellige vakkidioot bent die zich van tijd tot tijd even afreageert. Ik hoop het echt :roll:

MVG

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: prijs nolte keukens

Ongelezen bericht door GWTE »

Beste Gerrie,
Ik heet geen Gerrie (laat Gerrie met rust, wie hij ook is) de grap lijkt me nu wel dood gebloed (dit is de tweede keer dat ik het netjes vraag).

GWTE :)

Gesloten