LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rational keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
hetep
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2014 09:46

Rational keuken

Ongelezen bericht door hetep »

Vorig jaar in oktober een Rational keuken besteld. Deze werd in november geplaatst. Toen werden er diverse kastdeuren ontdekt die beschadigd waren. Deze werden opnieuw besteld en in december werden deze opnieuw geleverd. Een kastdeur die rechtsdraaiend moest zijn, werd linksdraaiend geleverd en was ook weer beschadigd. Opnieuw heeft het keukenbedrijf een rechtsdraaiende deur besteld en na 1,5 maand werd de nieuwe deur geleverd. Wederom beschadigd. En hierna wederom een beschadigde deur geleverd. Zowel het keukenbedrijf als ikzelf worden hier doodziek van. Rational staat bekend als een keuken uit het hogere segment, maar de kwaliteitscontroleur bij Rational heeft dit nog niet begrepen.
Naast het keukenbedrijf heb ik ook al een aantal malen contact gehad met Rational in Duitsland en gevraagd om compensatie voor de vrije dagen die ik heb moeten opnemen. Maar daar geven ze geen gehoor aan. Ik moet het maar uitzoeken met het keukenbedrijf. Die worden echter ook doodziek van dit hele verhaal. Zij moeten steeds langskomen om de nieuwe deur te plaatsen en voor deze arbeidsuren worden zij niet gecompenseerd.

Ik moet dus nooit meer van mijn leven een Rational keuken.

Klaas-Jan
Berichten: 170
Lid geworden op: 13 nov 2012 12:13

Re: Rational keuken

Ongelezen bericht door Klaas-Jan »

De fabrikant vergoedt geen opgenomen vrije dagen en dat is volstrekt logisch. Dat u daar verlofdagen voor opneemt is geen zaak van een fabrikant maar uw keuze. Bovendien is zoiets toch op te lossen zonder meerdere vrije dagen te nemen.
Verder kan ik me uw frustratie wel voorstellen. Een gebed zonder end. Volhouden maar.

hetep
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2014 09:46

Re: Rational keuken

Ongelezen bericht door hetep »

Ja dat het mijn eigen keuze is lijkt mij logisch. En als dat beperkt was gebleven tot 3 keer, alla. Ik heb nu al 5 keer een vrije dag moeten nemen en binnenkort weer 1. Ik had problemen verwacht bij een of ander flutmerk, maar toch niet van een keuken uit het duurdere segment, zoals men beweert.

Emma Jansen
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 apr 2014 12:28

Re: Rational keuken

Ongelezen bericht door Emma Jansen »

Wat helpt is een schrijven richting directie van Rational in Duitsland.

De organisatie en werknemers worden dan van bovenaf uit de organisatie gestuurd.

Als alles in orde is en achter de rug weet ik zeker dat als ze je brief lezen met de opsomming van punten, de tijd die er verloren is gegaan en de ergernissen dat ze wel iets doen om je weer als potentiële Rational keukenkoper over 15 jaar terug te zien en dat je weer positief bent op verjaardagen en tegenover collega's en vrienden die een keuken nodig hebben.

[Ongefundeerde uitingen verwijderd door de Moderator]

Emma Jansen
Laatst gewijzigd door Radar op 24 apr 2014 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde uitingen verwijderd

Gesloten